Wersja archiwalna 2020-07-28 10:16:16
RIBR.271.1.16.2020 Ślemień, dnia 28 lipca 2020 r.
Urząd Gminy w Ślemieniu
ul. Krakowska 148
34-323 Ślemień
Zawiadomienie
o unieważnieniu postępowania
Dotyczy: postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ), którego przedmiotem jest „Zagospodarowanie terenu oraz montaż elementów małej architektury przy budynku wielofunkcyjnym w Lasie z przeznaczeniem na cele kulturalne wraz z funkcją miejsc postojowych”.
Zamawiający Gmina Ślemień – informuje o unieważnieniu postępowania o którym mowa wyżej. Podstawa unieważnienia: Cena oferty, która została złożona znacznie przewyższa środki jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania.
Wójt Gminy Ślemień
Jarosław Krzak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-07-28 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-28 10:16:16
- Liczba odsłon: 440
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: