Wersja archiwalna 2020-07-28 10:16:16

RIBR.271.1.16.2020                                                                                         Ślemień, dnia 28 lipca 2020 r.

Urząd Gminy w Ślemieniu

ul. Krakowska 148

34-323 Ślemień

 

 

                                                 

 

 

 

Zawiadomienie

o unieważnieniu postępowania

 

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ), którego przedmiotem jest „Zagospodarowanie terenu oraz montaż elementów małej architektury przy budynku wielofunkcyjnym w Lasie z przeznaczeniem na cele kulturalne wraz z funkcją miejsc postojowych”.

 

 

Zamawiający Gmina Ślemień – informuje o unieważnieniu postępowania o którym mowa wyżej. Podstawa unieważnienia: Cena oferty, która została złożona znacznie przewyższa środki jakie Zamawiający może przeznaczyć na realizację zadania.

 

 

                                                                                                                                                                                                                             Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                                                                                                                                               Jarosław Krzak

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2020-07-28 00:00:00
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2020-07-28 10:16:16
  • Liczba odsłon: 461
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3172737]

przewiń do góry