Wersja archiwalna 2010-06-01 10:12:51

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PROWADZONYM W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

O wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie

art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Ślemień: zorganizowanie i przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu Wiedza dziś - praca jutro realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL.

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.                   1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu ,

ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień,

pow. żywiecki

woj. śląskie, tel. 033 8654098.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu Wiedza dziś - praca jutro realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenia treningu kompetencji i umiejętności społecznych w ramach projektu Wiedza dziś - praca jutro realizowanego w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL. Trening obejmuje następujące zagadnienia. Komunikacja interpersonalna 3 godz w tym Przebieg procesu komunikowania się, komunikacja społeczna , model komunikacji jedno i dwukierunkowej , efektywność komunikacji, wypowiedź doskonała, znaczenia komunikacji niewerbalnej mowy ciała kanały ekspresji niewerbalnej, spójność pomiędzy poszczególnymi kanałami ekspresji, brak zgodności pomiędzy przekazem słownym a jednym kontekstem bezsłownym rola słuchania w komunikacji, umiejętność aktywnego słuchania, umiejętność zastosowania pytań zamkniętych i otwartych, narzędzie aktywnego słuchania. bariery w procesie komunikowania się. 2. Zachowania asertywne - umiejętność otwartego wyrażenia siebie 3 godz. w tym: asertywność umiejętność mówienia nie, asertywność w kontaktach społecznych, asertywność a inne typy zachowań: agresywność i uległość, znaczenie typów zachowań asertywnych , uległych i agresywnych dla procesu komunikacji interpersonalnej. 3. Autoprezentacja 2 godz. , w tym: omówienie pojęcia autoprezentacja składniki autoprezentacji predyspozycje psychofizyczne, panowanie nad emocjami , twórcze myślenie, ekspresja , umiejętności interpersonalne profesjonalna autoprezentacja - jak zrobić dobre wrażenie- warsztat Trening będzie obejmowało 8 godzin osoba Trening przeznaczone jest dla 100 osób, przy czym trening odbędzie się w dwóch turach. W pierwszej turze trening odbędzie się dla 32, w drugiej turze dla 68 osób. Zamawiający zastrzega konieczność dokonania podziału na grupy treningowe w których liczba osób nie może być większa niż 20 osób. Wykonawca dla potrzeb realizacji zamówienia zapewni wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną, odpowiednie warunki lokalowe sale do prowadzenia treningu wyposażone w niezbędny do prowadzenia zajęć sprzęt. Wykonawca winien przygotować pod potrzeby treningu materiały szkoleniowe w formie skryptów w jednym egzemplarzu dla każdego z uczestników treningu, poczęstunek podczas treningu kawa, herbata, woda mineralna, ciastka, obiad oraz dyplomy. Miejsce świadczenia usługi - gmina Ślemień.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień  uzupełniających o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0 – usługi szkoleniowe w dziedzinie rozwoju osobistego.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8 ) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

II.1.9) Informacja o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów : Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   referencje lub inne dokumenty potwierdzające przeprowadzenie co najmniej dwóch szkoleń - treningów w ramach POKL rodzajowo odpowiadających przedmiotowi zamówienia z ostatnich trzech lat.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami złożone na druku stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ;

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a Oferta odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1do niniejszej specyfikacji. b Zaakceptowany wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem przesunięcia terminu realizacji projektu związany z wystąpieniem okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. Nastąpi konieczność zmiany osób wykonujących zamówienie z następujących powodów: Śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych osób wykonujących zamówienie; Niewywiązywania się osób wykonujących zamówienie z obowiązków wynikających z powierzonych im zadań; Jeżeli zmiana osoby wykonującej zamówienie stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacji. Zmiana jest możliwa jedynie na nowe osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Trening kompetencji i umiejętności społecznych realizowany jest w ramach projektu Wiedza dziś - praca jutro, poddziałanie 6.1.1 POKL współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

 

IV.4.7) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

IV.4. 8) OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU : zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.05.2010 r. Numer ogłoszenia : 150768- 2010.

 

                                                                                        Wójt Gminy Ślemień

                                                          mgr Małgorzata Pępek

siwz_trening_2010.doc

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3172785]

przewiń do góry