Wersja archiwalna 2010-06-09 16:30:20
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU
W
postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
Udzielenie kredytu długoterminowego w
wysokości 2 688 511,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego
wynikającego z planowanych zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej
zaciągniętych kredytów.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I.
1)
NAZWA I ADRES: Urząd
Gminy w Ślemieniu ,
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień,
woj. śląskie,
pow.żywiecki
tel. 033 8654098.
·
Adres
strony internetowej zamawiającego:
www.slemien.pl
·
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U z 2007 r. Nr
223, poz. 1655 ze zm.).
Do postępowania
przetargowego mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych - z dnia 20
listopada 2007 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy, opublikowany
w Dz. U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655, następnie zmiany opublikowane w
Dziennikach Ustaw z 2008 r. nr 171, poz. 1058, nr. 220, poz. 1420, nr 227, poz.
1505 oraz z 2009 r. nr 19, poz. 101, nr 65, poz. 545, nr 91, poz. 742, oraz
nowelizację 5 listopada 2009 r. ( Dz. U. z 2009 r. nr 206, poz. 1591) i 2
grudnia 2009 r. ( Dz. U. z 2009 r. nr 223, poz. 1778) – zwanej dalej ustawą.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 688
511,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetowego wynikającego z
planowanych zadań inwestycyjnych oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie
kredytu długoterminowego wysokości 2 688 511,00 PLN na pokrycie planowanego
deficytu budżetowego wynikającego z planowanych zadań inwestycyjnych oraz
spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. Szczegółowy opis warunków udzielenia
kredytu: 1. Wysokość kredytu :2 688 511,00 zł 2. Okres kredytowania : od 2011 do
2025 r. 3. Oprocentowanie bazowe: według stawki WIBOR 3M + stała marża banku
obowiązująca w okresie kredytowania, 4. Waluta kredytu : PLN polski złoty 5.
Spłata kredytu następować będzie w okresach kwartalnych : 60 rat począwszy od
dnia 31.03.2011 r. 6. Termin i forma zaciągnięcia kredytu: przelew w transzach
uzależnionych od potrzeb zamawiającego 3-4 transze, 7. Spłata odsetek
następować będzie miesięcznie na podstawie zawiadomienia przesyłanego przez
Wykonawcę do Zamawiającego. Dniem spłaty odsetek jest ostatni dzień miesiąca.
8. Kredyt przeznaczony jest na pokrycie planowanego deficytu budżetowego
wynikającego z planowanych zadań inwestycyjnych oraz na spłatę wcześniej
zaciągniętych kredytów. 9. Zamawiający zastrzega prawo do niewykorzystania
całej kwoty kredytu , o którym mowa w pkt. 3.1 SIWZ 10. Rezygnacja z części
kredytu następuje w formie oświadczenia złożonego na piśmie do dnia 20.12.2010
roku. 11. Umowa kredytowa nie będzie zawierała innych prowizji z wyjątkiem
prowizji od udzielenia kredytu..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
66.13.00.00-5.- usługi udzielania kredytu.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.8)
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Zamawiający nie przewiduje zawarcia
umowy ramowej.
II.1.9)
Informacja o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego
systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin wykonania zamówienia: 02.07.2010.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium od
Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
·
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
-
Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych
w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru zgodnie z Zał. Nr 2, - Koncesji ,
zezwolenia lub licencji - Komisja Nadzoru Bankowego
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku wtym zakresie.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
·
koncesję,
zezwolenie lub licencję
·
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy sporządzony
zgodnie z zał. Nr 1
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych - przewiduje zmiany w zakresie postanowień
umowy. Z uwagi na specyficzne zapisy umów które stosowane są przez poszczególne
banki Zamawiający nie narzuca projektu umowy.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.2) Termin składania ofert
do udziału w postępowaniu lub ofert:
18.06.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień ul.
Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.
Otwarcie ofert: 18.06.2010 r. godz. 11:30.
IV.4.3) Termin związania
ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.4) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.4.5)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU:
-
zamieszczono w
Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.06.2010 r. Numer ogłoszenia:
154648-2010.
- zamieszczono w BIP Gmina Ślemień :
02.06.2010
- zamieszczono na tablicy ogłoszeń dnia:
02.06.2010 r.
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-06-09
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-09 16:30:20
- Liczba odsłon: 834
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: