Wersja archiwalna 2017-07-03 13:04:03
RIBR.Fz.Rc.40.2017 Ślemień, 03.07.2017 r.
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
W imieniu Gminy Ślemień zapraszam do złożenia oferty cenowej w ramach postępowania w trybie rozpoznania cenowego art.4 pkt.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 , poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831,996 i 1020) – zamówienie publiczne o wartości szacunkowej nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 30 tys. euro.
1. ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Ślemień
ul .Krakowska 148
34-323 Ślemień
Tel./fax + 48 (33) 8654098
e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
2. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
a) W związku z planowanym przez Gminę Ślemień złożeniem wniosku o dofinansowanie w odpowiedzi na ogłoszony nabór nr RPSL.05.01.02-IZ.01-24-162/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ,w ramach Osi priorytetowej: 5. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów;Działania: 5.1. Gospodarka wodno-ściekowa; Poddziałania: 5.1.2. Gospodarka wodno-ściekowa RIT Południowy, przesyłamy zapytanie ofertowe dotyczące opracowania dokumentacji aplikacyjnej w celu złożenia wniosku , w tym:
- wniosku aplikacyjnego wraz ze wszystkimi wymaganymi i niezbędnymi załącznikami.
Wniosek aplikacyjny opracowany musi być zgodnie z Regulaminem konkursu oraz zgodnie z obowiązującymi na dzień składania dokumentacji aplikacyjnej wytycznymi RPO WSL na lata 2014-2020, w formie elektronicznej ,za pomocą generatora wniosków w Lokalnym Systemie Informatycznym Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (LSI).Wykonawca zostanie zobowiązany do utworzenia w systemie swojego własnego profilu , Zamawiający upoważni go do dokonywania wymaganych operacji w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia.
b) Wykonawca zobowiązany jest do przesłania wymaganych załączników do akceptacji w wersji elektronicznej w wyznaczonym terminie. W przypadku wykrycia błędów Wykonawca zobowiązany jest do dokonania korekty błędnego zakresu w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
c) Wykonawca na każdym etapie sporządzania niezbędnej dokumentacji ,w celu prawidłowego przygotowania, zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym.
d) Zamawiający wymaga współdziałania Wykonawcy w zakresie dokonania uzupełnień, poprawek i wyjaśnień i innych równoważnych działań w trakcie oceny formalnej i merytoryczno-technicznej wniosku wraz ze wszystkimi załącznikami wskazanymi przez Instytucje Pośredniczącą na etapie oceny formalnej i merytorycznej wniosków o dofinansowanie, w tym udział w procedurach odwoławczych.
e) Zamawiający udostępni na wniosek Wykonawcy posiadane materiały i dokumenty ( w tym Program Funkcjonalno-Użytkowy, kosztorysy, zaświadczenia w zakresie OOŚ , bilanse, rachunki zysków i strat itp.)
f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
g) Zamawiający oddeleguje min. 1 osobę do kontaktu Z Wykonawcą , która będzie koordynatorem prac po stronie Zamawiającego.
h) W przypadku decyzji Zamawiającego o odwołaniu, Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania protestu wraz z uzasadnieniem i udział w postępowaniu odwoławczym.
3. OKRES REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Od dnia podpisania umowy do dnia 21.08.2017 r., do godz. 15.00
2. Odbiór dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru.
3. Cena oferty stanowi kwotę wynagrodzenia za usługę , o której mowa w pkt. 2 zaproszenia do złożenia oferty: zawierający podatek od towarów i usług VAT oraz wszelkie koszty składające się na realizację usługi , w tym inne opłaty i podatki oraz ewentualne rabaty i upusty.
4. WYMAGANIA W STOSUNKU DO WYKONAWCY
Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu muszą posiadać wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentowaną zakończeniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie -co najmniej 1 (jednego) zamówienia polegającego na opracowaniu kompletnej dokumentacji aplikacyjnej w skład której wchodzą: wniosek aplikacyjny wraz ze wszystkimi załącznikami- w zakresie gospodarki wodno-ściekowej. Poświadczenie lub referencje mają potwierdzać, że opracowana przez Wykonawcę dokumentacja została wykonana należycie.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferent zobowiązany jest przedstawić ofertę na formularzu oferty cenowej załączonym do niniejszego zapytania jako załącznik nr 1 z podaniem wartości, w rozbiciu na kwotę brutto, netto i VAT.
2. Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty maja być w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.
4. Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie z dopiskiem „Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej na kanalizację etap 4”.
6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę należy dostarczyć osobiście , pocztą lub kurierem na adres :
Urząd Gminy Ślemień
ul. Krakowska 148
34-323 Ślemień
do dnia 11.07. 2017 r.,do godziny 12.30
2. Konsekwencje złożenia ofert niezgodnie z w/w wymogami ponosi Wykonawca.
3. Oferty, które wpłyną po terminie określonym w pkt. 1 nie będą rozpatrywane.
7.OCENA OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował niżej podanymi kryteriami i ich wagami:
Cena -waga kryterium –100%
Dopuszcza się możliwość negocjacji ceny oraz warunków realizacji Zamówienia z wybranym w postępowaniu Oferentem.
8. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZACE PRZEDMIOTU ZAMÓWEINIA
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
9. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA
1. Załącznik nr 1 – formularz oferty
Złożenie oferty jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych , zaś w przypadku wyboru danej oferty obejmuje także wyrażenie zgody na opublikowanie danych osobowych ( imienia i nazwiska lub nazwę firmy oraz adres jej siedziby) na stronie internetowej Gminy Ślemień oraz na tablicy ogłoszeń.
o Zapytania ofertowego nr RIBR.FZ.Rc.40. 2017
|
….................................................
( miejscowość i data)
NIP................................................................
REGON........................................................
Formularz oferty cenowej
1.Odpowiadając na Zapytanie ofertowe z dnia …........................... dotyczące: Opracowania dokumentacji aplikacyjnej : wniosku aplikacyjnego wraz ze wszystkimi wymaganymi i niezbędnymi załącznikami w odpowiedzi na ogłoszony nabór nr RPSL.05.01.02-IZ.01-24-162/17 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 ,w ramach Osi priorytetowej: 5. Ochrona środowiska i efektywne wykorzystywanie zasobów;Działania: 5.1. Gospodarka wodno-ściekowa; Poddziałania:5.1.2. Gospodarka wodno-ściekowa RIT Południowy
Łączna wartość zamówienia wynosi:
NETTO: …..................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
VAT: …........................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
BRUTTO:...................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
Wartość przygotowania wniosku aplikacyjnego :
NETTO: …..................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
VAT: …........................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
BRUTTO:...................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
Wartość przygotowania wszystkich niezbędnych załączników do wniosku aplikacyjnego:
NETTO: …..................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
VAT: …........................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
BRUTTO:...................................................zł
(słownie:.........................................................................................................................)
2. Cena brutto jest ceną ryczałtową i obejmuje wszelkie koszty, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w zapytaniu ofertowym.
3. Przedmiotem niniejszej oferty jest wykonanie usługi, o której mowa w zaproszeniu do składania ofert.
4. Oświadczam(y), ze przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym.
5. Oświadczam(y),że spełniam(y) warunki udziału w postępowaniu.
6. Oświadczam(y), że zapoznałem(liśmy) się z zapytaniem ofertowym i nie wnoszę( imy) do niego żadnych zastrzeżeń.
7. Oświadczam(y), że uzyskałem(liśmy) wszelkie informacje niezbędne do prawidłowego przygotowania i złożenia niniejszej oferty.
8.Oświadcza(y), ze nie otwarto wobec mojej( naszej) firmy likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości.
9. Zobowiązuje(jemy) się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie wskazanym w zapytaniu ofertowym, tj. do …...................................
10. W przypadku udzielenia mi/Nam) zamówienia ,zobowiązuje( jemy) się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
11. Osoba do kontaktu z Zamawiającym.:..............................
12. Doświadczenie:
Lp. |
Nazwa zadania |
Wartość |
Termin realizacji |
Nazwa i adres Zamawiającego |
1. |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
*do oferty załączam stosowne poświadczenie lub referencje
…...........................................................
Czytelny podpis osoby(ób) upoważnionej(ych)
do występowaniu w imieniu Oferenta oraz pieczątka firmy
zalacznik_nr_1-formularz_oferty-103.07.2017.docx
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2017-07-03
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2017-07-03 13:04:03
- Liczba odsłon: 574
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: