RIBR.271.1.25.2018                                                                                      Ślemień, dnia 16 maja 2018 r.

 

                                                             

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z realizacją zadań finansowanych ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości – Gmina Ślemień – zaprasza do złożenia oferty cenowej na wyposażenia i urządzenia  ratownictwa niezbędne do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu zdarzenia przeznaczone dla ochotniczych straży pożarnych.

I. Zamawiający:

GMINA ŚLEMIEŃ

ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie

tel./fax + 48 ( 33) 865 40 98

mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl

www: www.slemien.pl

NIP: 5532511962; REGON: 072182700

Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy w godzinach od 07:00 do 15:00, czwartek w godzinach od 7:00 do 17:00, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00.

 

II. TRYB POSTĘPOWANIA

   Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2017 r. , poz. 1579) do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ww. ustawy ( wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych  równowartości kwoty 30 000 euro)

II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego :

1. Zestaw ratownictwa medycznego R1 (torba w wersji plecakowej, komplet szyn Kramera, deską ortopedyczną kompletną, deska ortopedyczna pediatryczna kompletna) - 3 komplety.

2. Defibrylator przenośny - 3 sztuki.

Poniżej przedstawiono wymagane parametry techniczne, cechy i funkcjonalności sprzętu/urządzeń:

1. Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 z kompletem szyn Kramera, deską ortopedyczną, deską ortopedyczną pediatryczną:

Zestaw ratownictwa medycznego PSP -R1 składa się z:

a) torby R1 w wersji plecakowej z wyposażeniem medycznym, wyposażenie torby musi być zgodne z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, (wszystkie opatrunki muszą być wyprodukowane w 2018 r.)

b) kompletu szyn Kramera /14 sztuk/ w torbie transportowej - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

c) deski ortopedycznej ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

d) deski ortopedycznej pediatrycznej kompletnej, z unieruchomieniem głowy i trzema pasami wyposażonymi w metalowe klamry i zatrzaśniki,

 

Wytyczne:

1) Torba medyczna powinna być fabrycznie nowa, wykonana z materiału wodoodpornego o niskiej ścieralności,

2) Przejrzyste rozmieszczenie zawartości torby,

3) Gwarancja bezwzględna: min 2 lata. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

 

- kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:

33.14.16.23-3 Torba ratownicza

33.14.16.20-2 Zestawy medyczne

2. Defibrylator:

   1. Wymagane warunki techniczne defibrylatora AED:

a) defibrylator zautomatyzowany AED, fabrycznie nowy z funkcją komend głosowych wydawanych przez urządzenie w języku polskim spełniający „Ramowe minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zawarte w załączniku nr 3 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG”, z lipca 2013r. UWAGA!!!  Z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie  do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu.

b) wyposażony w wielofunkcyjne, uniwersalne elektrody defibrylacyjne, umożliwiające jego użycie w przypadku różnych kategorii wiekowych pacjentów, dorosłych i dzieci ( np.: przy użyciu klucza/ przycisku,  niemowląt/dzieci),

c) możliwość pracy w trybie szkoleniowym bez konieczności zakupu trenażerów ( np. przy użyciu elektrod szkoleniowych)

d) wyposażony w 1 długowieczną nieładowalną baterię objętą gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energią oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci.

e) urządzenie wykorzystuje dwufazowy impuls,

f) wyposażony we wskaźniki dźwiękowe lub/i wizualne informujące o:

       - nieprawidłowym podłączeniu elektrod,

       - wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia,

       - w prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach (np.: o wykrytym ruchu pacjenta)

       - gotowości urządzenia do pracy,

       - technicznej sprawności urządzenia lub jej braku,

 2. Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych:

a) algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,

b) możliwość przeprowadzenia automatycznych testów sprawności technicznej w cyklu codziennym.

     3. Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków środowiskowych pracy urządzenia:

a) wymagania bezpieczeństwa – certyfikat zgodności PN-EN 60601,

b) stopień ochrony – certyfikat zgodności PN-EN 60529 nie mniej niż klasa IP55,

c) odporność na uszkodzenia mechaniczne ( przy upadku, uderzeniu nie mogą się odłączyć elementy urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy),

d) gwarancja bezwzględna na urządzenia AED: min. 8 lat. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

    4. Dodatkowe wyposażenie defibrylatora AED:

a) torba lub walizka transportowa ochraniająca defibrylator przed uszkodzeniem,

b) mata oraz elektrody szkoleniowe umożliwiające pracę w trybie szkoleniowym.

 

III. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:

- sprzęt musi być fabrycznie nowy,

- sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać standardy i wymagania techniczne zawarte w „Zasadach organizacji ratownictwa medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym” z lipca 2013r,

- ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,

- sprzęt musi posiadać deklaracje zgodności CE w języku polskim,

- serwis sprzętu musi działać na terenie Polski.

IV. TERMIN REALIZACJI:

22 czerwca 2018 r.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,

2.      Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,

3.      Dysponują potencjałem organizacyjno-technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,                                                      

4.      W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na :

  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Przygotowaną ofertę cenową ( stanowiącą załącznik do zapytania cenowego)  można:

- złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Ślemieniu  przy ul. Krakowskiej 148, 34-323 Ślemień (w godzinach pracy Urzędu),w zamkniętej kopercie ,

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl,

- przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień z dopiskiem: „ Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień”. NIE OTWIERAĆ PRZED 23.05.2018 r. godz. 10:15”.

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.05.2018 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu Gminy Ślemień).

2. Konsekwencje złożenia ofert niezgodnie z w/w wymogami ponosi Wykonawca.

3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

1.Oferent zobowiązany jest przedstawić ofertę na formularzu oferty cenowej załączonym do niniejszego zapytania jako załącznik nr 1. Prosi się o podanie nazwy, modelu, typu, proponowanych urządzeń/sprzętu.

2.Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.

3.Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.

        

VIII. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW FORMALNYCH:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej spośród najkorzystniejszej z ofert ,jeżeli oferent którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy  na realizację przedmiotu niniejszego zapytania.

4. W sytuacji gdy wartość oferty najkorzystniejszej przewyższać będzie kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cenowych z oferentem, który złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę.

5. Forma współpracy: umowa

I.                   ZAŁĄCZNIKI:

 

1.      Formularz oferty

2.      Oświadczenie

3.      Projekt Umowy

4.      „Zasady organizacji ratownictwa medycznego w ksr-g, Warszawa, lipiec 2013r.”

 

 

Wójt

    Gminy  Ślemień

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

RIBR.271.1.25.2018                                                            

                                                                                                                                             ………………………………………                                                                                                                                                     (Miejscowość, data)

 

Nazwa, pieczęć Oferenta

 

FORMULARZ OFERTY

 

W odpowiedzi na ogłoszone Zapytanie Ofertowe nr RIBR.271.1.25.2018, którego przedmiotem jest „Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień”,  oświadczam (-y), iż zadanie opisane w tym zapytaniu wykonam (-y) na warunkach zgodnych z treścią przedmiotowego zapytania przy zastosowaniu przedstawionych poniżej warunków cenowych:

L.p.

Nazwa

Cena jednostkowa brutto

Ilość sztuk

Cena razem brutto

 

1

Torba ratunkowa w plecaku

 

3

 

 

 

2.

Defibrylator przenośny z zestawem ratunkowym

 

3

 

RAZEM:

             -

           -

 

 

 

…….…………………………………….

Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej do reprezentowania Oferenta

 

Jednocześnie oświadczam (-y), że:

 

- zaoferowany asortyment posiada aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z dyrektywami unijnymi i ustawodawstwem polskim. Zapewniam, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe. Ponadto zobowiązuję się  do przekazania na każde wezwanie Zamawiającego na etapie badania i oceny ofert wszystkich dokumentów (opisy, katalogi, foldery, ulotki) jednoznacznie potwierdzających parametry oferowanego asortymentu.

- dysponuję odpowiednią wiedzą, kwalifikacjami i doświadczeniem gwarantującym wykonaniem zamówienia,

- dysponuję uprawnieniami  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- jestem dostawcą posiadającym prawo do dystrybucji sprzętu na terenie Polski,

- dysponuję odpowiednim potencjałem organizacyjno-technicznym oraz znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,

-  zapoznałam/-łem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte,

- w przypadku udzielenia mi zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego i oświadczam, że podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

 

 

 

 

…….…………………………………….

Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej do reprezentowania Oferenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

RIBR.271.1.25.2018                                                            

 

………………………………………

(Miejscowość, data)

Dotyczy postępowania na: Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień

Oświadczenie

 

Niniejszym oświadczam, że jako Oferent nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:

     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

     posiadania co najmniej 10% udziałów lub akcji,

     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

 

…….…………………………………….

Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej

do reprezentowania Oferenta

 

 

 

 

 

 

 

RIBR.271.1.25.2018                                                      Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

 

UMOWA

Na zakup oraz dostawę sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP

działających na terenie Gminy Ślemień

 

zawarta w dniu …………………….. r. w Ślemieniu pomiędzy:

Gmina Ślemień z siedzibą 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148,

pow. żywiecki, woj. śląskie,

NIP: 5532511962

Regon: 072182700

reprezentowaną przez: Jarosława Krzaka – Wójta Gminy Ślemień,

przy kontrasygnacie : Małgorzaty Myśliwiec – Skarbnika Gminy Ślemień

zwana w dalszej części umowy : Zamawiającym

a

Firmą …………………………………………………………………………………………...

adres …………………………………………………………………………………………....

NIP: ……………………………………………………………………………………………..

reprezentowaną przez : ……………………………………………………………………….....

zwana w dalszej części umowy : Wykonawcą

 W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych        ( tj.Dz. U. z 2017, poz. 1579) w związku z § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 tyś. euro przez Urząd Gminy w Ślemieniu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Ślemień Nr 0050.39.2014 r. z dnia 30 kwietnia 2014 roku , którego przedmiotem jest, zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień została zawarta umowa następującej treści:

§ 1.

Przedmiot umowy

 

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień, tj;

- trzy zestawy ratownictwa medycznego R1 (torba z wyposażeniem w wersji plecakowej),

- trzy defibrylatory przenośne z zestawem ratunkowym, z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie  do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu

Powyższe elementy są zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność przedmiotu zamówienia ze zgodnością przepisów, na podstawie których przedmiot zamówienia posiada niezbędne atesty i certyfikaty pozwalające na użytkowanie na terenie Polski.

§ 2.

Termin realizacji zamówienia

 

1. Strony ustalają, że dostawa przedmiotu umowy odbędzie się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 czerwca 2018 r. Dopuszcza się przed tym terminem odbiory częściowe.

2. Odbiór zostanie potwierdzony protokołem – zdawczo -odbiorczym.

3. W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych podczas odbioru Zamawiający odstąpi od odbioru.

4. Wraz z wydaniem przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i karty gwarancyjne, niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego korzystania z przedmiotu umowy.

 

§ 3.

Miejsce realizacji zamówienia

 

Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego – Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień w godzinach pracy urzędu, tj.

- poniedziałek – środa: 07:00 – 15:00

- czwartek : 07:00 – 17:00

- piątek: 07:00 – 13:00

 

§ 4.

Wynagrodzenie

1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości ……………………….brutto ( słownie: ………………………).

2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje całkowitą należność jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za przedmiot umowy, w tym m.in. koszty wydania oraz odebrania przedmiotu umowy, koszty i opłaty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokumentację niezbędną do prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy oraz dokumentację gwarancyjną  a także koszty serwisu i obsługi gwarancyjnej w okresie gwarancji.

3. Wynagrodzenie określone w ust. 1 wyczerpuje wszystkie roszczenia Wykonawcy względem Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy.

4. Zapłata nastąpi jednorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.

5. Podstawą rozliczenia dostawy będzie protokół odbioru oraz prawidłowo wystawiona faktura VAT zawierająca następujące dane Zamawiającemu:

             NABYWCA:                                                         ODBIORCA:

          Gmina Ślemień                                                         Urząd Gminy w Ślemieniu

          ul. Krakowska 148                                                    ul. Krakowska 148

          34-323 Ślemień                                                         34-323 Ślemień

          NIP: 5532511962                                                      NIP: 5532511962

 

§ 5.

Kary umowne

 

1.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

  1) za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn niedotyczących Zamawiającego, w wysokości 10% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1,

  2) za opóźnienie w dostawie w wysokości 0,2% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1, za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji przedmiotu umowy, ale nie więcej niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1,

  3) za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad ( w okresie rękojmi i gwarancji) w wysokości 0,2% ale nie więcej niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1.

2. Odstąpienie od umowy nie powoduje utraty możliwości dochodzenia dalej idącego odszkodowania.

3. Zamawiający  może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.

4. Zapłata kar umownych nastąpi w terminie 7 dni od dnia wezwania.

5. Wykonawca nie może zbywać na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego wierzytelności powstałych w wyniku realizacji niniejszej umowy.

6. Z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonania umowy w sposób inny niż objęty karami umownymi, Strony ponoszą odpowiedzialność na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego.

 

§ 6.

Gwarancja i rękojmia

1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na defibrylator AED na okres min. 8 lat, na zestaw ratownictwa medycznego na okres min. 2 lata.

2. Wykonawca zobowiązany jest pokryć w całości koszty związane z wykonaniem przez niego obowiązków wynikających z gwarancji m.in. koszty dojazdu serwisu do Zamawiającego, koszty transportu rzeczy do i z serwisu oraz dostarczenia z powrotem do Zamawiającego, koszty części zamiennych i robocizny.

3. Wykonawca gwarantuje wyposażenie defibrylatora AED w jedną baterię nieładowalną objętą gwarancją producenta na okres min 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energię oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci..

4. Wykonawca dokona naprawy ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad w terminie siedmiu dni roboczych od daty zgłoszenia, przy czym zgłoszenie to będzie przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczna, na dane wskazane na końcu umowy.

5. W przypadku, gdy naprawa nie może być dokonana w terminie określonym w ust. 6 Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż niesprawny sprzęt, a naprawy dokona w innym miejscu, w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia wad.

6. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie usunie on wad w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć wady jak też dokonać wymiany materiałów, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym rzeczywiste i udokumentowane koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty przez Zamawiającego.

7. Wykonawca nie może odmówić wymiany sprzętu na nowy, jeżeli był już naprawiony lub gdy wada jest tego rodzaju , że nie rokuje doprowadzenia go do jakości jaką powinien posiadać w warunkach eksploatacji zgodnych z instrukcją obsługi.

8. Wykonawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niegodnego z przeznaczeniem użytkowania lub niewłaściwej obsługi.

9. W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu – w szczególności niniejszej Umowy – istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia niniejszych warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny.

10. Niezależnie od gwarancji Zamawiający będzie realizował uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

 

§ 7.

Oświadczenie Wykonawcy

 

1. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszelkimi warunkami technicznymi i prawnymi oraz posiada doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do jego wykonania zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego, z zachowaniem należytej staranności i ekonomicznych interesów Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji niniejszej umowy oraz do udzielania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia dostawy.

 

§ 8.

Zmiany umowy

Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9.

Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu Cywilnego.

2. Ewentualne spory związane z realizacja niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd dla siedziby Zamawiającego.

3. Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem: dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy.

4. Strony podają dane teleadresowe do kontaktu:

Adres e-mail oraz numer telefonu Zamawiającego: ugslemien@ugslemien.ig.pl tel. 33 865 40 98 

Adres e-mail oraz numer telefonu Wykonawcy: ……………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

do umowy na „ zakup i dostawę sprzętu ratownictwa medycznego

 dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień

 

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

Pozycja

Przedmiot zamówienia

Ilość (sztuka)

     1.

Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 z kompletem szyn Kramera, deska ortopedyczną, deska ortopedyczna pediatryczną:

Zestaw ratownictwa medycznego PSP -R1 składa się z:

a) torby R1 w wersji plecakowej z wyposażeniem medycznym, wyposażenie torby musi być zgodne z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, (wszystkie opatrunki muszą być wyprodukowane w 2018 r.)

b) kompletu szyn Kramera /14 sztuk/ w torbie transportowej - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

c) deski ortopedycznej ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

d) deski ortopedycznej pediatrycznej kompletnej, z unieruchomieniem głowy i trzema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki,

 

Wytyczne:

1) Torba medyczna powinna być fabrycznie nowa, wykonana z materiału wodoodpornego o niskiej ścieralności,

2) przejrzyste rozmieszczenie zawartości torby,

3) Gwarancja bezwzględna: min 2 lata. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

 

     3

     2.

Defibrylator:

   1. Wymagane warunki techniczne defibrylatora AED:

a) defibrylator zautomatyzowany AED, fabrycznie nowy z funkcją komend głosowych wydawanych przez urządzenie w języku polskim spełniający „Ramowe minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zawarte w załączniku nr 3 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG”, z lipca 2013r. UWAGA!!!  Z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie  do pionowej powierzchni                ( wnętrza kabiny) na czas transportu.

b) wyposażony w wielofunkcyjne, uniwersalne elektrody defibrylacyjne, umożliwiające jego użycie w przypadku różnych kategorii wiekowych pacjentów, dorosłych i dzieci ( np.: przy użyciu klucza/ przycisku niemowląt/dzieci),

c) możliwość pracy w trybie szkoleniowym bez konieczności zakupu trenażerów    ( np. przy użyciu elektrod szkoleniowych)

d) wyposażony w 1 długowieczną nieładowalną baterię objętą gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energią oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci.

e) urządzenie wykorzystuje dwufazowy impuls,

f) wyposażony we wskaźniki dźwiękowe lub/i wizualne informujące o:

       - nieprawidłowym podłączeniu elektrod,

       - wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia,

       - w prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach (np.: o wykrytym ruchu pacjenta)

       - gotowości urządzenia do pracy,

       - technicznej sprawności urządzenia lub jej braku,

 2. Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych:

a) algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,

b) czas analizy pracy serca poszkodowanego oraz ładowania defibrylatora do pożądanego poziomu energii impulsu defibrylacyjnego max. 8 sekund,

c) możliwość przeprowadzenia automatycznych testów sprawności technicznej w cyklu codziennym, cotygodniowym i comiesięcznym.

     3. Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków środowiskowych pracy urządzenia:

a) wymagania bezpieczeństwa – certyfikat zgodności PN-EN 60601,

b) stopień ochrony – certyfikat zgodności PN-EN 60529 nie mniej niż klasa IP55,

c) odporność na urządzenie mechaniczne ( przy upadku, uderzeniu nie mogą się odłączyć elementy urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy),

d) gwarancja bezwzględna na urządzenia AED: min. 8 lat. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

    4. Dodatkowe wyposażenie defibrylatora AED:

a) torba lub walizka transportowa ochraniająca defibrylator przed uszkodzeniem,

b) mata oraz elektrody szkoleniowe umożliwiające pracę w trybie szkoleniowym.

 

 

     3



Zaproszenie do składania ofert:
straz_-_sprzet_-_bip_-2018.pdf

Załącznik Nr 4
zalacznik_nr_4_do_sprzetu_strazackiego.pdf

Wersja edytowalna:
straz_-_torba_-_defibrylator_-_2018.docx


PYTANIA I ODPOWIEDZI:

RIBR.271.1.25.2018                                                                                        Ślemień, dnia 21 maja 2018 r.

Zamawiający :

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

ul. Krakowska 148, 340323 Ślemień

pow. żywiecki, woj. śląskie

 

                                                                                       Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego ( zestaw ratownictwa medycznego R1 ( torba w wersji plecakowej, komplet szyn Kramera, deska ortopedyczna kompletna , deska ortopedyczna pediatryczna kompletna – 3 komplety, defibrylator przenośny – 3 sztuki ). Zadanie finansowane ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości na wyposażenia i urządzenia ratownictwa niezbędne do udzielania poszkodowanym bezpośrednio na miejscu zdarzenia  przeznaczone dla ochotniczych straży pożarnych.

 

Pytanie nr 1

Z uwagi na to, że przedmiot zamówienia podlega przepisom ustawy o wyrobach medycznych i obligatoryjne jest zgłoszenie zestawu ratowniczego PSP R1 do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych prosimy o wyjaśnienie czy na potwierdzenie  dopuszczenia wyrobu do obrotu Zamawiający wymaga przedłożenia zgłoszenia w/w zestawy do Rejestru Wyrobów Medycznych do oferty przetargowej?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga aby, atesty, certyfikaty, zgłoszenia lub inne niezbędne dokumenty, zostały załączone do dostarczonego do siedziby Zamawiającego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i w chwili jego odbioru będą sprawdzane.




odpowiedz_-_sprzet_osp_-05-2018.pdf



Pytania i odpowiedzi - 2    22 maja 2018 r.

RIBR.271.1.25.2018                                                                                        Ślemień, dnia 22 maja 2018 r.

Zamawiający :

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

ul. Krakowska 148, 340323 Ślemień

pow. żywiecki, woj. śląskie

 

                                                                                       Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego ( zestaw ratownictwa medycznego R1 ( torba w wersji plecakowej, komplet szyn Kramera, deska ortopedyczna kompletna , deska ortopedyczna pediatryczna kompletna – 3 komplety, defibrylator przenośny – 3 sztuki ). Zadanie finansowane ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości na wyposażenia i urządzenia ratownictwa niezbędne do udzielania poszkodowanym bezpośrednio na miejscu zdarzenia  przeznaczone dla ochotniczych straży pożarnych.

 

Pytanie nr 1

Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na defibrylator wraz z niezależnym modułem treningowym?

 

Odpowiedź:

Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty na defibrylator wraz z niezależnym modułem treningowym.

 

Pytanie nr 2.

Zamawiający wskazał, że bateria AED ma mieć możliwość wykonania min. 300 wyładowań. Czy Zamawiający dopuszcza, aby bateria mogła mieć energii na wykonanie 200 wyładowań? Jeśli nie to czy Zamawiający dopuszcza, aby dostarczyć dwie baterie, o łącznej liczbie 400 wyładowań? Każda z tych wartości parametru baterii w praktyce jest mało prawdopodobne, aby była wykorzystana przez jednostki ochotniczej straży pożarnej.

 

Pytanie 3.

Czy dopuszczają Państwo rozwiązanie 2 baterii ( każda zapewniająca nie mniej niż 200 wyładowań).

 

Odpowiedź: na pytanie 2 i 3

Zamawiający dopuszcza wyposażenie defibrylatora w 2 długowieczne nieładowalne baterie objęte gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniające nie mniej niż 200 wyładowań maksymalną energią.

Jednocześnie Zamawiający informuje o wydłużeniu terminu do składania ofert do dnia 25.05.2018 r. godzina składania ofert pozostaje bez zmian.



odpowiedzi_-_22.05.2018_-_sprzet_straz.pdf
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2018-05-22
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-22 10:35:33
  • Liczba odsłon: 558
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2980897]

przewiń do góry