Wersja archiwalna 2018-05-21 09:50:07

RIBR.271.1.25.2018                                                                                      Ślemień, dnia 16 maja 2018 r.

 

                                                             

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

W związku z realizacją zadań finansowanych ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości – Gmina Ślemień – zaprasza do złożenia oferty cenowej na wyposażenia i urządzenia  ratownictwa niezbędne do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu zdarzenia przeznaczone dla ochotniczych straży pożarnych.

I. Zamawiający:

GMINA ŚLEMIEŃ

ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie

tel./fax + 48 ( 33) 865 40 98

mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl

www: www.slemien.pl

NIP: 5532511962; REGON: 072182700

Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy w godzinach od 07:00 do 15:00, czwartek w godzinach od 7:00 do 17:00, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00.

 

II. TRYB POSTĘPOWANIA

   Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2017 r. , poz. 1579) do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ww. ustawy ( wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych  równowartości kwoty 30 000 euro)

II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego :

1. Zestaw ratownictwa medycznego R1 (torba w wersji plecakowej, komplet szyn Kramera, deską ortopedyczną kompletną, deska ortopedyczna pediatryczna kompletna) - 3 komplety.

2. Defibrylator przenośny - 3 sztuki.

Poniżej przedstawiono wymagane parametry techniczne, cechy i funkcjonalności sprzętu/urządzeń:

1. Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 z kompletem szyn Kramera, deską ortopedyczną, deską ortopedyczną pediatryczną:

Zestaw ratownictwa medycznego PSP -R1 składa się z:

a) torby R1 w wersji plecakowej z wyposażeniem medycznym, wyposażenie torby musi być zgodne z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, (wszystkie opatrunki muszą być wyprodukowane w 2018 r.)

b) kompletu szyn Kramera /14 sztuk/ w torbie transportowej - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

c) deski ortopedycznej ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

d) deski ortopedycznej pediatrycznej kompletnej, z unieruchomieniem głowy i trzema pasami wyposażonymi w metalowe klamry i zatrzaśniki,

 

Wytyczne:

1) Torba medyczna powinna być fabrycznie nowa, wykonana z materiału wodoodpornego o niskiej ścieralności,

2) Przejrzyste rozmieszczenie zawartości torby,

3) Gwarancja bezwzględna: min 2 lata. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

 

- kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:

33.14.16.23-3 Torba ratownicza

33.14.16.20-2 Zestawy medyczne

2. Defibrylator:

   1. Wymagane warunki techniczne defibrylatora AED:

a) defibrylator zautomatyzowany AED, fabrycznie nowy z funkcją komend głosowych wydawanych przez urządzenie w języku polskim spełniający „Ramowe minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zawarte w załączniku nr 3 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG”, z lipca 2013r. UWAGA!!!  Z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie  do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu.

b) wyposażony w wielofunkcyjne, uniwersalne elektrody defibrylacyjne, umożliwiające jego użycie w przypadku różnych kategorii wiekowych pacjentów, dorosłych i dzieci ( np.: przy użyciu klucza/ przycisku,  niemowląt/dzieci),

c) możliwość pracy w trybie szkoleniowym bez konieczności zakupu trenażerów ( np. przy użyciu elektrod szkoleniowych)

d) wyposażony w 1 długowieczną nieładowalną baterię objętą gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energią oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci.

e) urządzenie wykorzystuje dwufazowy impuls,

f) wyposażony we wskaźniki dźwiękowe lub/i wizualne informujące o:

       - nieprawidłowym podłączeniu elektrod,

       - wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia,

       - w prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach (np.: o wykrytym ruchu pacjenta)

       - gotowości urządzenia do pracy,

       - technicznej sprawności urządzenia lub jej braku,

 2. Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych:

a) algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,

b) możliwość przeprowadzenia automatycznych testów sprawności technicznej w cyklu codziennym.

     3. Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków środowiskowych pracy urządzenia:

a) wymagania bezpieczeństwa – certyfikat zgodności PN-EN 60601,

b) stopień ochrony – certyfikat zgodności PN-EN 60529 nie mniej niż klasa IP55,

c) odporność na uszkodzenia mechaniczne ( przy upadku, uderzeniu nie mogą się odłączyć elementy urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy),

d) gwarancja bezwzględna na urządzenia AED: min. 8 lat. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

    4. Dodatkowe wyposażenie defibrylatora AED:

a) torba lub walizka transportowa ochraniająca defibrylator przed uszkodzeniem,

b) mata oraz elektrody szkoleniowe umożliwiające pracę w trybie szkoleniowym.

 

III. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:

- sprzęt musi być fabrycznie nowy,

- sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać standardy i wymagania techniczne zawarte w „Zasadach organizacji ratownictwa medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym” z lipca 2013r,

- ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,

- sprzęt musi posiadać deklaracje zgodności CE w języku polskim,

- serwis sprzętu musi działać na terenie Polski.

IV. TERMIN REALIZACJI:

22 czerwca 2018 r.

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:

1.      Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,

2.      Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,

3.      Dysponują potencjałem organizacyjno-technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,                                                      

4.      W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na :

  uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

   posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:

1. Przygotowaną ofertę cenową ( stanowiącą załącznik do zapytania cenowego)  można:

- złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Ślemieniu  przy ul. Krakowskiej 148, 34-323 Ślemień (w godzinach pracy Urzędu),w zamkniętej kopercie ,

- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl,

- przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień z dopiskiem: „ Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień”. NIE OTWIERAĆ PRZED 23.05.2018 r. godz. 10:15”.

Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.05.2018 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu Gminy Ślemień).

2. Konsekwencje złożenia ofert niezgodnie z w/w wymogami ponosi Wykonawca.

3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:

1.Oferent zobowiązany jest przedstawić ofertę na formularzu oferty cenowej załączonym do niniejszego zapytania jako załącznik nr 1. Prosi się o podanie nazwy, modelu, typu, proponowanych urządzeń/sprzętu.

2.Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.

3.Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.

        

VIII. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW FORMALNYCH:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej spośród najkorzystniejszej z ofert ,jeżeli oferent którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy  na realizację przedmiotu niniejszego zapytania.

4. W sytuacji gdy wartość oferty najkorzystniejszej przewyższać będzie kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cenowych z oferentem, który złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę.

5. Forma współpracy: umowa

I.                   ZAŁĄCZNIKI:

 

1.      Formularz oferty

2.      Oświadczenie

3.      Projekt Umowy

4.      „Zasady organizacji ratownictwa medycznego w ksr-g, Warszawa, lipiec 2013r.”

 

 

Wójt

    Gminy  Ślemień

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego

RIBR.271.1.25.2018                                                            

                                                                                                                                             ………………………………………                                                                                                                                                     (Miejscowość, data)

 

Nazwa, pieczęć Oferenta

 

FORMULARZ OFERTY

 

W odpowiedzi na ogłoszone Zapytanie Ofertowe nr RIBR.271.1.25.2018, którego przedmiotem jest „Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień”,  oświadczam (-y), iż zadanie opisane w tym zapytaniu wykonam (-y) na warunkach zgodnych z treścią przedmiotowego zapytania przy zastosowaniu przedstawionych poniżej warunków cenowych:

L.p.

Nazwa

Cena jednostkowa brutto

Ilość sztuk

Cena razem brutto

 

1

Torba ratunkowa w plecaku

 

3

 

 

 

2.

Defibrylator przenośny z zestawem ratunkowym

 

3

 

RAZEM:

             -

           -

 

 

 

…….…………………………………….

Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej do reprezentowania Oferenta

 

Jednocześnie oświadczam (-y), że:

 

- zaoferowany asortyment posiada aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z dyrektywami unijnymi i ustawodawstwem polskim. Zapewniam, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe. Ponadto zobowiązuję się  do przekazania na każde wezwanie Zamawiającego na etapie badania i oceny ofert wszystkich dokumentów (opisy, katalogi, foldery, ulotki) jednoznacznie potwierdzających parametry oferowanego asortymentu.

- dysponuję odpowiednią wiedzą, kwalifikacjami i doświadczeniem gwarantującym wykonaniem zamówienia,

- dysponuję uprawnieniami  do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

- jestem dostawcą posiadającym prawo do dystrybucji sprzętu na terenie Polski,

- dysponuję odpowiednim potencjałem organizacyjno-technicznym oraz znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,

-  zapoznałam/-łem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte,

- w przypadku udzielenia mi zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego i oświadczam, że podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.

 

 

 

 

…….…………………………………….

Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej do reprezentowania Oferenta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego

RIBR.271.1.25.2018                                                            

 

………………………………………

(Miejscowość, data)

Dotyczy postępowania na: Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień

Oświadczenie

 

Niniejszym oświadczam, że jako Oferent nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:

     uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

     posiadania co najmniej 10% udziałów lub akcji,

     pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

     pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

 

…….…………………………………….

Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej

do reprezentowania Oferenta

 

 

 

 

 

 

 

RIBR.271.1.25.2018                                                      Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego

 

UMOWA

Na zakup oraz dostawę sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP

działających na terenie Gminy Ślemień

 

zawarta w dniu …………………….. r. w Ślemieniu pomiędzy:

Gmina Ślemień z siedzibą 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148,

pow. żywiecki, woj. śląskie,

NIP: 5532511962

Regon: 072182700

reprezentowaną przez: Jarosława Krzaka – Wójta Gminy Ślemień,

przy kontrasygnacie : Małgorzaty Myśliwiec – Skarbnika Gminy Ślemień

zwana w dalszej części umowy : Zamawiającym

a

Firmą …………………………………………………………………………………………...

adres …………………………………………………………………………………………....

NIP: ……………………………………………………………………………………………..

reprezentowaną przez : ……………………………………………………………………….....

zwana w dalszej części umowy : Wykonawcą

 W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych        ( tj.Dz. U. z 2017, poz. 1579) w związku z § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 tyś. euro przez Urząd Gminy w Ślemieniu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Ślemień Nr 0050.39.2014 r. z dnia 30 kwietnia 2014 roku , którego przedmiotem jest, zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień została zawarta umowa następującej treści:

§ 1.

Przedmiot umowy

 

1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień, tj;

- trzy zestawy ratownictwa medycznego R1 (torba z wyposażeniem w wersji plecakowej),

- trzy defibrylatory przenośne z zestawem ratunkowym, z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie  do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu

Powyższe elementy są zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.

2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność przedmiotu zamówienia ze zgodnością przepisów, na podstawie których przedmiot zamówienia posiada niezbędne atesty i certyfikaty pozwalające na użytkowanie na terenie Polski.

§ 2.

Termin realizacji zamówienia

 

1. Strony ustalają, że dostawa przedmiotu umowy odbędzie się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 czerwca 2018 r. Dopuszcza się przed tym terminem odbiory częściowe.

2. Odbiór zostanie potwierdzony protokołem – zdawczo -odbiorczym.

3. W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych podczas odbioru Zamawiający odstąpi od odbioru.

4. Wraz z wydaniem przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i karty gwarancyjne, niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego korzystania z przedmiotu umowy.

 

§ 3.

Miejsce realizacji zamówienia

 

Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego – Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień w godzinach pracy urzędu, tj.

- poniedziałek – środa: 07:00 – 15:00

- czwartek : 07:00 – 17:00

- piątek: 07:00 – 13:00

 

§ 4.

Wynagrodzenie

1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości ……………………….brutto ( słownie: ………………………).

2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje całkowitą należność jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za przedmiot umowy, w tym m.in. koszty wydania oraz odebrania przedmiotu umowy, koszty i opłaty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokumentację niezbędną do prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy oraz dokumentację gwarancyjną  a także koszty serwisu i obsługi gwarancyjnej w okresie gwarancji.

3. Wynagrodzenie określone w ust. 1 wyczerpuje wszystkie roszczenia Wykonawcy względem Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy.

4. Zapłata nastąpi jednorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.

5. Podstawą rozliczenia dostawy będzie protokół odbioru oraz prawidłowo wystawiona faktura VAT zawierająca następujące dane Zamawiającemu:

             NABYWCA:                                                         ODBIORCA:

          Gmina Ślemień                                                         Urząd Gminy w Ślemieniu

          ul. Krakowska 148                                                    ul. Krakowska 148

          34-323 Ślemień                                                         34-323 Ślemień

          NIP: 5532511962                                                      NIP: 5532511962

 

§ 5.

Kary umowne

 

1.  Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

  1) za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn niedotyczących Zamawiającego, w wysokości 10% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1,

  2) za opóźnienie w dostawie w wysokości 0,2% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1, za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji przedmiotu umowy, ale nie więcej niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1,

  3) za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad ( w okresie rękojmi i gwarancji) w wysokości 0,2% ale nie więcej niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1.

2. Odstąpienie od umowy nie powoduje utraty możliwości dochodzenia dalej idącego odszkodowania.

3. Zamawiający  może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.

4. Zapłata kar umownych nastąpi w terminie 7 dni od dnia wezwania.

5. Wykonawca nie może zbywać na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego wierzytelności powstałych w wyniku realizacji niniejszej umowy.

6. Z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonania umowy w sposób inny niż objęty karami umownymi, Strony ponoszą odpowiedzialność na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego.

 

§ 6.

Gwarancja i rękojmia

1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na defibrylator AED na okres min. 8 lat, na zestaw ratownictwa medycznego na okres min. 2 lata.

2. Wykonawca zobowiązany jest pokryć w całości koszty związane z wykonaniem przez niego obowiązków wynikających z gwarancji m.in. koszty dojazdu serwisu do Zamawiającego, koszty transportu rzeczy do i z serwisu oraz dostarczenia z powrotem do Zamawiającego, koszty części zamiennych i robocizny.

3. Wykonawca gwarantuje wyposażenie defibrylatora AED w jedną baterię nieładowalną objętą gwarancją producenta na okres min 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energię oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci..

4. Wykonawca dokona naprawy ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad w terminie siedmiu dni roboczych od daty zgłoszenia, przy czym zgłoszenie to będzie przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczna, na dane wskazane na końcu umowy.

5. W przypadku, gdy naprawa nie może być dokonana w terminie określonym w ust. 6 Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż niesprawny sprzęt, a naprawy dokona w innym miejscu, w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia wad.

6. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie usunie on wad w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć wady jak też dokonać wymiany materiałów, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym rzeczywiste i udokumentowane koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty przez Zamawiającego.

7. Wykonawca nie może odmówić wymiany sprzętu na nowy, jeżeli był już naprawiony lub gdy wada jest tego rodzaju , że nie rokuje doprowadzenia go do jakości jaką powinien posiadać w warunkach eksploatacji zgodnych z instrukcją obsługi.

8. Wykonawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niegodnego z przeznaczeniem użytkowania lub niewłaściwej obsługi.

9. W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu – w szczególności niniejszej Umowy – istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia niniejszych warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny.

10. Niezależnie od gwarancji Zamawiający będzie realizował uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.

 

§ 7.

Oświadczenie Wykonawcy

 

1. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszelkimi warunkami technicznymi i prawnymi oraz posiada doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do jego wykonania zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego, z zachowaniem należytej staranności i ekonomicznych interesów Zamawiającego.

2. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji niniejszej umowy oraz do udzielania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia dostawy.

 

§ 8.

Zmiany umowy

Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 9.

Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu Cywilnego.

2. Ewentualne spory związane z realizacja niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd dla siedziby Zamawiającego.

3. Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem: dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy.

4. Strony podają dane teleadresowe do kontaktu:

Adres e-mail oraz numer telefonu Zamawiającego: ugslemien@ugslemien.ig.pl tel. 33 865 40 98 

Adres e-mail oraz numer telefonu Wykonawcy: ……………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

do umowy na „ zakup i dostawę sprzętu ratownictwa medycznego

 dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień

 

 

Opis przedmiotu zamówienia

 

Pozycja

Przedmiot zamówienia

Ilość (sztuka)

     1.

Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 z kompletem szyn Kramera, deska ortopedyczną, deska ortopedyczna pediatryczną:

Zestaw ratownictwa medycznego PSP -R1 składa się z:

a) torby R1 w wersji plecakowej z wyposażeniem medycznym, wyposażenie torby musi być zgodne z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, (wszystkie opatrunki muszą być wyprodukowane w 2018 r.)

b) kompletu szyn Kramera /14 sztuk/ w torbie transportowej - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

c) deski ortopedycznej ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,

d) deski ortopedycznej pediatrycznej kompletnej, z unieruchomieniem głowy i trzema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki,

 

Wytyczne:

1) Torba medyczna powinna być fabrycznie nowa, wykonana z materiału wodoodpornego o niskiej ścieralności,

2) przejrzyste rozmieszczenie zawartości torby,

3) Gwarancja bezwzględna: min 2 lata. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

 

     3

     2.

Defibrylator:

   1. Wymagane warunki techniczne defibrylatora AED:

a) defibrylator zautomatyzowany AED, fabrycznie nowy z funkcją komend głosowych wydawanych przez urządzenie w języku polskim spełniający „Ramowe minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zawarte w załączniku nr 3 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG”, z lipca 2013r. UWAGA!!!  Z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie  do pionowej powierzchni                ( wnętrza kabiny) na czas transportu.

b) wyposażony w wielofunkcyjne, uniwersalne elektrody defibrylacyjne, umożliwiające jego użycie w przypadku różnych kategorii wiekowych pacjentów, dorosłych i dzieci ( np.: przy użyciu klucza/ przycisku niemowląt/dzieci),

c) możliwość pracy w trybie szkoleniowym bez konieczności zakupu trenażerów    ( np. przy użyciu elektrod szkoleniowych)

d) wyposażony w 1 długowieczną nieładowalną baterię objętą gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energią oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci.

e) urządzenie wykorzystuje dwufazowy impuls,

f) wyposażony we wskaźniki dźwiękowe lub/i wizualne informujące o:

       - nieprawidłowym podłączeniu elektrod,

       - wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia,

       - w prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach (np.: o wykrytym ruchu pacjenta)

       - gotowości urządzenia do pracy,

       - technicznej sprawności urządzenia lub jej braku,

 2. Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych:

a) algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,

b) czas analizy pracy serca poszkodowanego oraz ładowania defibrylatora do pożądanego poziomu energii impulsu defibrylacyjnego max. 8 sekund,

c) możliwość przeprowadzenia automatycznych testów sprawności technicznej w cyklu codziennym, cotygodniowym i comiesięcznym.

     3. Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków środowiskowych pracy urządzenia:

a) wymagania bezpieczeństwa – certyfikat zgodności PN-EN 60601,

b) stopień ochrony – certyfikat zgodności PN-EN 60529 nie mniej niż klasa IP55,

c) odporność na urządzenie mechaniczne ( przy upadku, uderzeniu nie mogą się odłączyć elementy urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy),

d) gwarancja bezwzględna na urządzenia AED: min. 8 lat. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.

    4. Dodatkowe wyposażenie defibrylatora AED:

a) torba lub walizka transportowa ochraniająca defibrylator przed uszkodzeniem,

b) mata oraz elektrody szkoleniowe umożliwiające pracę w trybie szkoleniowym.

 

 

     3



Zaproszenie do składania ofert:
straz_-_sprzet_-_bip_-2018.pdf

Załącznik Nr 4
zalacznik_nr_4_do_sprzetu_strazackiego.pdf

Wersja edytowalna:
straz_-_torba_-_defibrylator_-_2018.docx


PYTANIA I ODPOWIEDZI:

RIBR.271.1.25.2018                                                                                        Ślemień, dnia 21 maja 2018 r.

Zamawiający :

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

ul. Krakowska 148, 340323 Ślemień

pow. żywiecki, woj. śląskie

 

                                                                                       Wszyscy Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

 

 

Dotyczy: postępowania prowadzonego na podstawie art. 4 pkt. 8 Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego ( zestaw ratownictwa medycznego R1 ( torba w wersji plecakowej, komplet szyn Kramera, deska ortopedyczna kompletna , deska ortopedyczna pediatryczna kompletna – 3 komplety, defibrylator przenośny – 3 sztuki ). Zadanie finansowane ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości na wyposażenia i urządzenia ratownictwa niezbędne do udzielania poszkodowanym bezpośrednio na miejscu zdarzenia  przeznaczone dla ochotniczych straży pożarnych.

 

Pytanie nr 1

Z uwagi na to, że przedmiot zamówienia podlega przepisom ustawy o wyrobach medycznych i obligatoryjne jest zgłoszenie zestawu ratowniczego PSP R1 do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych prosimy o wyjaśnienie czy na potwierdzenie  dopuszczenia wyrobu do obrotu Zamawiający wymaga przedłożenia zgłoszenia w/w zestawy do Rejestru Wyrobów Medycznych do oferty przetargowej?

 

Odpowiedź:

Zamawiający wymaga aby, atesty, certyfikaty, zgłoszenia lub inne niezbędne dokumenty, zostały załączone do dostarczonego do siedziby Zamawiającego sprzętu będącego przedmiotem zamówienia i w chwili jego odbioru będą sprawdzane.




odpowiedz_-_sprzet_osp_-05-2018.pdf
Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3148163]

przewiń do góry