Wersja archiwalna 2018-05-16 09:40:06
RIBR.271.1.25.2018 Ślemień, dnia 16 maja 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją zadań finansowanych ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości – Gmina Ślemień – zaprasza do złożenia oferty cenowej na wyposażenia i urządzenia ratownictwa niezbędne do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu zdarzenia przeznaczone dla ochotniczych straży pożarnych.
I. Zamawiający:
GMINA ŚLEMIEŃ
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, pow. żywiecki, woj. śląskie
tel./fax + 48 ( 33) 865 40 98
mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl
www: www.slemien.pl
NIP: 5532511962; REGON: 072182700
Godziny urzędowania: od poniedziałku do środy w godzinach od 07:00 do 15:00, czwartek w godzinach od 7:00 do 17:00, piątek w godzinach od 7:00 do 13:00.
II. TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t. j. Dz.U. z 2017 r. , poz. 1579) do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ww. ustawy ( wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro)
II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu medycznego :
1. Zestaw ratownictwa medycznego R1 (torba w wersji plecakowej, komplet szyn Kramera, deską ortopedyczną kompletną, deska ortopedyczna pediatryczna kompletna) - 3 komplety.
2. Defibrylator przenośny - 3 sztuki.
Poniżej przedstawiono wymagane parametry techniczne, cechy i funkcjonalności sprzętu/urządzeń:
1. Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 z kompletem szyn Kramera, deską ortopedyczną, deską ortopedyczną pediatryczną:
Zestaw ratownictwa medycznego PSP -R1 składa się z:
a) torby R1 w wersji plecakowej z wyposażeniem medycznym, wyposażenie torby musi być zgodne z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, (wszystkie opatrunki muszą być wyprodukowane w 2018 r.)
b) kompletu szyn Kramera /14 sztuk/ w torbie transportowej - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,
c) deski ortopedycznej ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r,
d) deski ortopedycznej pediatrycznej kompletnej, z unieruchomieniem głowy i trzema pasami wyposażonymi w metalowe klamry i zatrzaśniki,
Wytyczne:
1) Torba medyczna powinna być fabrycznie nowa, wykonana z materiału wodoodpornego o niskiej ścieralności,
2) Przejrzyste rozmieszczenie zawartości torby,
3) Gwarancja bezwzględna: min 2 lata. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.
- kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień:
33.14.16.23-3 Torba ratownicza
33.14.16.20-2 Zestawy medyczne
2. Defibrylator:
1. Wymagane warunki techniczne defibrylatora AED:
a) defibrylator zautomatyzowany AED, fabrycznie nowy z funkcją komend głosowych wydawanych przez urządzenie w języku polskim spełniający „Ramowe minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zawarte w załączniku nr 3 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG”, z lipca 2013r. UWAGA!!! Z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu.
b) wyposażony w wielofunkcyjne, uniwersalne elektrody defibrylacyjne, umożliwiające jego użycie w przypadku różnych kategorii wiekowych pacjentów, dorosłych i dzieci ( np.: przy użyciu klucza/ przycisku, niemowląt/dzieci),
c) możliwość pracy w trybie szkoleniowym bez konieczności zakupu trenażerów ( np. przy użyciu elektrod szkoleniowych)
d) wyposażony w 1 długowieczną nieładowalną baterię objętą gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energią oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci.
e) urządzenie wykorzystuje dwufazowy impuls,
f) wyposażony we wskaźniki dźwiękowe lub/i wizualne informujące o:
- nieprawidłowym podłączeniu elektrod,
- wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia,
- w prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach (np.: o wykrytym ruchu pacjenta)
- gotowości urządzenia do pracy,
- technicznej sprawności urządzenia lub jej braku,
2. Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych:
a) algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji,
b) możliwość przeprowadzenia automatycznych testów sprawności technicznej w cyklu codziennym.
3. Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków środowiskowych pracy urządzenia:
a) wymagania bezpieczeństwa – certyfikat zgodności PN-EN 60601,
b) stopień ochrony – certyfikat zgodności PN-EN 60529 nie mniej niż klasa IP55,
c) odporność na uszkodzenia mechaniczne ( przy upadku, uderzeniu nie mogą się odłączyć elementy urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy),
d) gwarancja bezwzględna na urządzenia AED: min. 8 lat. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych.
4. Dodatkowe wyposażenie defibrylatora AED:
a) torba lub walizka transportowa ochraniająca defibrylator przed uszkodzeniem,
b) mata oraz elektrody szkoleniowe umożliwiające pracę w trybie szkoleniowym.
III. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO:
- sprzęt musi być fabrycznie nowy,
- sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz spełniać standardy i wymagania techniczne zawarte w „Zasadach organizacji ratownictwa medycznego w Krajowym Systemie Ratowniczo-Gaśniczym” z lipca 2013r,
- ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego,
- sprzęt musi posiadać deklaracje zgodności CE w języku polskim,
- serwis sprzętu musi działać na terenie Polski.
IV. TERMIN REALIZACJI:
22 czerwca 2018 r.
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Posiadają niezbędną wiedzę, kwalifikacje i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia,
3. Dysponują potencjałem organizacyjno-technicznym i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,
4. W postępowaniu nie mogą brać udziału osoby, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego, wykonywania czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na :
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Przygotowaną ofertę cenową ( stanowiącą załącznik do zapytania cenowego) można:
- złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Ślemieniu przy ul. Krakowskiej 148, 34-323 Ślemień (w godzinach pracy Urzędu),w zamkniętej kopercie ,
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl,
- przesłać pocztą na adres Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień z dopiskiem: „ Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień”. NIE OTWIERAĆ PRZED 23.05.2018 r. godz. 10:15”.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 23.05.2018 r. do godz. 10:00 (liczy się data wpływu oferty do Urzędu Gminy Ślemień).
2. Konsekwencje złożenia ofert niezgodnie z w/w wymogami ponosi Wykonawca.
3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1.Oferent zobowiązany jest przedstawić ofertę na formularzu oferty cenowej załączonym do niniejszego zapytania jako załącznik nr 1. Prosi się o podanie nazwy, modelu, typu, proponowanych urządzeń/sprzętu.
2.Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty mają być w formie oryginałów bądź kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
3.Oferta powinna być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy na zewnątrz.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE SPRAW FORMALNYCH:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej spośród najkorzystniejszej z ofert ,jeżeli oferent którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu niniejszego zapytania.
4. W sytuacji gdy wartość oferty najkorzystniejszej przewyższać będzie kwotę jaka Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji cenowych z oferentem, który złożył najkorzystniejszą cenowo ofertę.
5. Forma współpracy: umowa
I. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz oferty
2. Oświadczenie
3. Projekt Umowy
4. „Zasady organizacji ratownictwa medycznego w ksr-g, Warszawa, lipiec 2013r.”
Wójt
Gminy Ślemień
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
RIBR.271.1.25.2018
……………………………………… (Miejscowość, data)
Nazwa, pieczęć Oferenta
FORMULARZ OFERTY
W odpowiedzi na ogłoszone Zapytanie Ofertowe nr RIBR.271.1.25.2018, którego przedmiotem jest „Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień”, oświadczam (-y), iż zadanie opisane w tym zapytaniu wykonam (-y) na warunkach zgodnych z treścią przedmiotowego zapytania przy zastosowaniu przedstawionych poniżej warunków cenowych:
L.p. |
Nazwa |
Cena jednostkowa brutto |
Ilość sztuk |
Cena razem brutto
|
1 |
Torba ratunkowa w plecaku |
|
3 |
|
2. |
Defibrylator przenośny z zestawem ratunkowym |
|
3 |
|
RAZEM: |
- |
- |
|
…….…………………………………….
Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej do reprezentowania Oferenta
Jednocześnie oświadczam (-y), że:
- zaoferowany asortyment posiada aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów w Polsce zgodnie z dyrektywami unijnymi i ustawodawstwem polskim. Zapewniam, że oferowany przez nas przedmiot zamówienia posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe. Ponadto zobowiązuję się do przekazania na każde wezwanie Zamawiającego na etapie badania i oceny ofert wszystkich dokumentów (opisy, katalogi, foldery, ulotki) jednoznacznie potwierdzających parametry oferowanego asortymentu.
- dysponuję odpowiednią wiedzą, kwalifikacjami i doświadczeniem gwarantującym wykonaniem zamówienia,
- dysponuję uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- jestem dostawcą posiadającym prawo do dystrybucji sprzętu na terenie Polski,
- dysponuję odpowiednim potencjałem organizacyjno-technicznym oraz znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia,
- zapoznałam/-łem się z treścią zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz przyjmuję warunki w nim zawarte,
- w przypadku udzielenia mi zamówienia, zobowiązuję się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego i oświadczam, że podana cena ofertowa będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
…….…………………………………….
Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej do reprezentowania Oferenta
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
RIBR.271.1.25.2018
………………………………………
Dotyczy postępowania na: Zakup i dostawa sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień
Oświadczenie
Niniejszym oświadczam, że jako Oferent nie jestem powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadania co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
…….…………………………………….
Pieczęć firmowa i podpis osób/y upoważnionej
do reprezentowania Oferenta
RIBR.271.1.25.2018 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego
UMOWA
Na zakup oraz dostawę sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP
działających na terenie Gminy Ślemień
zawarta w dniu …………………….. r. w Ślemieniu pomiędzy:
Gmina Ślemień z siedzibą 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148,
pow. żywiecki, woj. śląskie,
NIP: 5532511962
Regon: 072182700
reprezentowaną przez: Jarosława Krzaka – Wójta Gminy Ślemień,
przy kontrasygnacie : Małgorzaty Myśliwiec – Skarbnika Gminy Ślemień
zwana w dalszej części umowy : Zamawiającym
a
Firmą …………………………………………………………………………………………...
adres …………………………………………………………………………………………....
NIP: ……………………………………………………………………………………………..
reprezentowaną przez : ……………………………………………………………………….....
zwana w dalszej części umowy : Wykonawcą
W wyniku dokonania przez Zamawiającego wyboru najkorzystniejszej oferty Wykonawcy, na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj.Dz. U. z 2017, poz. 1579) w związku z § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej do 30 tyś. euro przez Urząd Gminy w Ślemieniu stanowiącego załącznik do Zarządzenia Wójta Gminy Ślemień Nr 0050.39.2014 r. z dnia 30 kwietnia 2014 roku , którego przedmiotem jest, zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień została zawarta umowa następującej treści:
§ 1.
Przedmiot umowy
1. Przedmiotem umowy jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu ratownictwa medycznego dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień, tj;
- trzy zestawy ratownictwa medycznego R1 (torba z wyposażeniem w wersji plecakowej),
- trzy defibrylatory przenośne z zestawem ratunkowym, z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu
Powyższe elementy są zgodne z opisem zawartym w załączniku nr 1 do niniejszej umowy.
2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność przedmiotu zamówienia ze zgodnością przepisów, na podstawie których przedmiot zamówienia posiada niezbędne atesty i certyfikaty pozwalające na użytkowanie na terenie Polski.
Termin realizacji zamówienia
1. Strony ustalają, że dostawa przedmiotu umowy odbędzie się w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22 czerwca 2018 r. Dopuszcza się przed tym terminem odbiory częściowe.
2. Odbiór zostanie potwierdzony protokołem – zdawczo -odbiorczym.
3. W przypadku stwierdzenia wad lub braków ilościowych podczas odbioru Zamawiający odstąpi od odbioru.
4. Wraz z wydaniem przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i karty gwarancyjne, niezbędne do prawidłowego i bezpiecznego korzystania z przedmiotu umowy.
§ 3.
Miejsce realizacji zamówienia
Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego – Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień w godzinach pracy urzędu, tj.
- poniedziałek – środa: 07:00 – 15:00
- czwartek : 07:00 – 17:00
- piątek: 07:00 – 13:00
§ 4.
Wynagrodzenie
1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie w wysokości ……………………….brutto ( słownie: ………………………).
2. Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje całkowitą należność jaką Zamawiający zobowiązany jest zapłacić za przedmiot umowy, w tym m.in. koszty wydania oraz odebrania przedmiotu umowy, koszty i opłaty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dokumentację niezbędną do prawidłowego użytkowania przedmiotu umowy oraz dokumentację gwarancyjną a także koszty serwisu i obsługi gwarancyjnej w okresie gwarancji.
3. Wynagrodzenie określone w ust. 1 wyczerpuje wszystkie roszczenia Wykonawcy względem Zamawiającego z tytułu realizacji niniejszej umowy.
4. Zapłata nastąpi jednorazowo na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu.
5. Podstawą rozliczenia dostawy będzie protokół odbioru oraz prawidłowo wystawiona faktura VAT zawierająca następujące dane Zamawiającemu:
NABYWCA: ODBIORCA:
Gmina Ślemień Urząd Gminy w Ślemieniu
ul. Krakowska 148 ul. Krakowska 148
34-323 Ślemień 34-323 Ślemień
NIP: 5532511962 NIP: 5532511962
§ 5.
Kary umowne
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
1) za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn niedotyczących Zamawiającego, w wysokości 10% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1,
2) za opóźnienie w dostawie w wysokości 0,2% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1, za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji przedmiotu umowy, ale nie więcej niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1,
3) za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wad ( w okresie rękojmi i gwarancji) w wysokości 0,2% ale nie więcej niż 30% wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1.
2. Odstąpienie od umowy nie powoduje utraty możliwości dochodzenia dalej idącego odszkodowania.
3. Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych.
4. Zapłata kar umownych nastąpi w terminie 7 dni od dnia wezwania.
5. Wykonawca nie może zbywać na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego wierzytelności powstałych w wyniku realizacji niniejszej umowy.
6. Z tytułu niewykonywania lub nienależytego wykonania umowy w sposób inny niż objęty karami umownymi, Strony ponoszą odpowiedzialność na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego.
§ 6.
Gwarancja i rękojmia
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na defibrylator AED na okres min. 8 lat, na zestaw ratownictwa medycznego na okres min. 2 lata.
2. Wykonawca zobowiązany jest pokryć w całości koszty związane z wykonaniem przez niego obowiązków wynikających z gwarancji m.in. koszty dojazdu serwisu do Zamawiającego, koszty transportu rzeczy do i z serwisu oraz dostarczenia z powrotem do Zamawiającego, koszty części zamiennych i robocizny.
3. Wykonawca gwarantuje wyposażenie defibrylatora AED w jedną baterię nieładowalną objętą gwarancją producenta na okres min 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energię oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci..
4. Wykonawca dokona naprawy ujawnionych w okresie gwarancyjnym wad w terminie siedmiu dni roboczych od daty zgłoszenia, przy czym zgłoszenie to będzie przekazywane przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczna, na dane wskazane na końcu umowy.
5. W przypadku, gdy naprawa nie może być dokonana w terminie określonym w ust. 6 Wykonawca dostarczy sprzęt zastępczy, o parametrach nie gorszych niż niesprawny sprzęt, a naprawy dokona w innym miejscu, w terminie do 30 dni od daty zgłoszenia wad.
6. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu leżącego po stronie Wykonawcy nie usunie on wad w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć wady jak też dokonać wymiany materiałów, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym rzeczywiste i udokumentowane koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty przez Zamawiającego.
7. Wykonawca nie może odmówić wymiany sprzętu na nowy, jeżeli był już naprawiony lub gdy wada jest tego rodzaju , że nie rokuje doprowadzenia go do jakości jaką powinien posiadać w warunkach eksploatacji zgodnych z instrukcją obsługi.
8. Wykonawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niegodnego z przeznaczeniem użytkowania lub niewłaściwej obsługi.
9. W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże przy pomocy innego dowodu – w szczególności niniejszej Umowy – istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia niniejszych warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny.
10. Niezależnie od gwarancji Zamawiający będzie realizował uprawnienia z tytułu rękojmi zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym.
§ 7.
Oświadczenie Wykonawcy
1. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszelkimi warunkami technicznymi i prawnymi oraz posiada doświadczenie i kwalifikacje niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy oraz zobowiązuje się do jego wykonania zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy, obowiązującymi przepisami prawa oraz wytycznymi Zamawiającego, z zachowaniem należytej staranności i ekonomicznych interesów Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji niniejszej umowy oraz do udzielania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia dostawy.
§ 8.
Zmiany umowy
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 9.
Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy kodeksu Cywilnego.
2. Ewentualne spory związane z realizacja niniejszej umowy będą rozpatrywane przez sąd dla siedziby Zamawiającego.
3. Niniejsza umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem: dwa egzemplarze dla Zamawiającego i jeden egzemplarz dla Wykonawcy.
4. Strony podają dane teleadresowe do kontaktu:
Adres e-mail oraz numer telefonu Zamawiającego: ugslemien@ugslemien.ig.pl tel. 33 865 40 98
Adres e-mail oraz numer telefonu Wykonawcy: ……………………………………………….
Załącznik nr 1
do umowy na „ zakup i dostawę sprzętu ratownictwa medycznego
dla OSP działających na terenie Gminy Ślemień
Opis przedmiotu zamówienia
Pozycja |
Przedmiot zamówienia |
Ilość (sztuka) |
1. |
Zestaw ratownictwa medycznego PSP R1 z kompletem szyn Kramera, deska ortopedyczną, deska ortopedyczna pediatryczną: Zestaw ratownictwa medycznego PSP -R1 składa się z: a) torby R1 w wersji plecakowej z wyposażeniem medycznym, wyposażenie torby musi być zgodne z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, (wszystkie opatrunki muszą być wyprodukowane w 2018 r.) b) kompletu szyn Kramera /14 sztuk/ w torbie transportowej - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, c) deski ortopedycznej ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki - zgodnie z „Zasadami organizacji ratownictwa medycznego w KSRG, Załącznik nr 3”, z lipca 2013r, d) deski ortopedycznej pediatrycznej kompletnej, z unieruchomieniem głowy i trzema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki,
Wytyczne: 1) Torba medyczna powinna być fabrycznie nowa, wykonana z materiału wodoodpornego o niskiej ścieralności, 2) przejrzyste rozmieszczenie zawartości torby, 3) Gwarancja bezwzględna: min 2 lata. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych. |
3 |
2. |
Defibrylator: 1. Wymagane warunki techniczne defibrylatora AED: a) defibrylator zautomatyzowany AED, fabrycznie nowy z funkcją komend głosowych wydawanych przez urządzenie w języku polskim spełniający „Ramowe minimalne wymagania techniczno - użytkowe dla zautomatyzowanych defibrylatorów (AED) w KSRG” zawarte w załączniku nr 3 „Zasad organizacji ratownictwa medycznego w KSRG”, z lipca 2013r. UWAGA!!! Z wyłączeniem uchwytu umożliwiającego przymocowanie do pionowej powierzchni ( wnętrza kabiny) na czas transportu. b) wyposażony w wielofunkcyjne, uniwersalne elektrody defibrylacyjne, umożliwiające jego użycie w przypadku różnych kategorii wiekowych pacjentów, dorosłych i dzieci ( np.: przy użyciu klucza/ przycisku niemowląt/dzieci), c) możliwość pracy w trybie szkoleniowym bez konieczności zakupu trenażerów ( np. przy użyciu elektrod szkoleniowych) d) wyposażony w 1 długowieczną nieładowalną baterię objętą gwarancją producenta na okres min. 4 lat, zapewniającą nie mniej niż 300 wyładowań maksymalną energią oraz w minimum 3 pary elektrod samoprzylepnych w tym 2 komplety dla dorosłych i 1 komplet dla dzieci. e) urządzenie wykorzystuje dwufazowy impuls, f) wyposażony we wskaźniki dźwiękowe lub/i wizualne informujące o: - nieprawidłowym podłączeniu elektrod, - wymaganej defibrylacji lub braku wskazań do jej przeprowadzenia, - w prowadzonej analizie rytmu pracy serca i ewentualnych zakłóceniach (np.: o wykrytym ruchu pacjenta) - gotowości urządzenia do pracy, - technicznej sprawności urządzenia lub jej braku, 2. Wymagania dotyczące pracy, rejestrowania i przenoszenia danych: a) algorytm postępowania zgodny z aktualnymi, obowiązującymi wytycznymi Europejskiej Rady Resuscytacji, b) czas analizy pracy serca poszkodowanego oraz ładowania defibrylatora do pożądanego poziomu energii impulsu defibrylacyjnego max. 8 sekund, c) możliwość przeprowadzenia automatycznych testów sprawności technicznej w cyklu codziennym, cotygodniowym i comiesięcznym. 3. Wymagania dotyczące warunków bezpieczeństwa użytkowania oraz warunków środowiskowych pracy urządzenia: a) wymagania bezpieczeństwa – certyfikat zgodności PN-EN 60601, b) stopień ochrony – certyfikat zgodności PN-EN 60529 nie mniej niż klasa IP55, c) odporność na urządzenie mechaniczne ( przy upadku, uderzeniu nie mogą się odłączyć elementy urządzenia, musi być zachowana gotowość do pracy), d) gwarancja bezwzględna na urządzenia AED: min. 8 lat. W tym okresie dostawca sprzętu ponosi wszystkie koszty wymaganych serwisów gwarancyjnych i przeglądów okresowych. 4. Dodatkowe wyposażenie defibrylatora AED: a) torba lub walizka transportowa ochraniająca defibrylator przed uszkodzeniem, b) mata oraz elektrody szkoleniowe umożliwiające pracę w trybie szkoleniowym.
|
3 |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2018-05-16
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-05-16 09:40:06
- Liczba odsłon: 867
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: