Ogłoszenie nr 767371-N-2020 z dnia 16.12.2020 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Nazwa projektu lub programu
Projekt ” Przebudowa i nadbudowa zdegradowanego obiektu wraz z zakupem wyposażenia na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu „ współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.3.5. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych.
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.slemien
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
www.slemien.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.slemien.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Adres:
7.1. Zgodnie z art. 10c ust. 2 w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu
Numer referencyjny: RIBR.271.2.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu. Zamówienie podzielone jest na 2 części : Oferta 1 obejmuje część I zamówienia, na którą składa się – dostawa i montaż sprzętu RTV, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Zestawy multimedialne: Komputer przenośny, Projektor multimedialny, Ekran projekcyjny - różne wymiary 2. Telewizor wraz z uchwytem 3. Zestaw interaktywny: Tablica interaktywna, Projektor do tablicy interaktywnej, stojak Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I zamówienia został zawarty w załączniku: nr 7 do SIWZ. Oferta 2 obejmuje część II zamówienia, na która składa się – dostawa i montaż sprzętu AGD, zgodnie z poniższym zestawieniem: 1. Lodówka 2. Kuchenka indukcyjna z piekarnikiem 3. Okap 4. Zmywarka. 5. Piec parowy wraz z podstawą 6. Taboret elektryczny 7. Naświetlacz do jaj Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia został zawarty w załączniku: nr 8 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ ( część I zamówienia) oraz załącznik nr 2 do SIWZ ( część II zamówienia). Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia. Zamawiający – Gmina Ślemień informuje, iż jest czynnym podatnikiem podatku VAT. Cenę oferty wykonawca oblicza w załączniku nr 11 ( dla części I zamówienia) oraz w załączniku nr 12 ( dla części II zamówienia) do SIWZ – „Kalkulacja cenowa”, w którym musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem oraz montażem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W załączniku nr 11 ( część I zamówienia) oraz w załączniku nr 12 ( część II zamówienia) do SIWZ wykonawca wskazuje wszystkie wymagane przez zamawiającego informacje niezbędne do oceny oferty. Wypełnione zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisane przez wykonawcę dokumenty stanowić będą odpowiednio załączniki do oferty składanej przez wykonawcę. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załącznikach. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w załącznikach do SIWZ, o których mowa w pkt. 3.3.1 i 3.3.2, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane urządzenia były fabrycznie nowe, kompletne, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
30213100-6 |
38652100-1 |
38653400-1 |
32324600-6 |
39711100-0 |
39711361-7 |
39220000-0 |
39713100-4 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 50
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) Dla części I przedmiotu zamówienia - w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. RTV) o wartości minimum 20 000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu (umowy). b) Dla części II przedmiotu zamówienia – w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie), wykonał z należytą starannością co najmniej jedną dostawę o porównywalnym zakresie (m.in. AGD) o wartości minimum 30 000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu (umowy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznych i zawodowych, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ Wykaz dostaw,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres Gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany Umowy mogą być dokonane w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oprócz zmian opisanych w § 10 ust. 1 zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) terminu dostawy przedmiotu umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; do czasu ich ustąpienia; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; nie więcej jednak niż o okres działania siły wyższej, do chwili jej ustąpienia; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; nie więcej jednak niż o 30 dni; d) w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych lub opóźnienia wynikającego z wykonania robót budowlanych uniemożliwiających m.in. montaż urządzeń, 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o wartość wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT; 3) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu przedmiotu Umowy wskazanego w ofercie, który Wykonawca zaoferował i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą Przedmiotu Umowy pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji, gdy model będący następcą ma gorsze parametry, nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego lub gdy nie ma następcy wycofanego modelu przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach, zgodnie z postanowieniami Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że proponowany model i typ posiada wymagane parametry minimalne, w tym spełnia wszystkie wymagane normy oraz wymagania przepisów prawa, w tym dyrektyw Unii Europejskiej, a także złożyć Zamawiającemu oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące proponowany model i typ zamiast oferowanego pierwotnie modelu wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego, a zmiana nie może prowadzić do zwiększenia wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 1. 4) Zaistnienie któregokolwiek zdarzenia lub okoliczności przewidzianych w ust. 1 oraz 2 upoważnia zarówno Wykonawcę, jak i Zamawiającego do żądania dokonania zmiany umowy, poprzez pisemne powiadomienie o tym drugiej Strony. Powiadomienie powinno zawierać opis wydarzenia lub okoliczności i uzasadnienie dające podstawę do dokonania zmiany umowy oraz powinno być przedstawione w ciągu 7 dni od dnia, w którym Strona umowy dowiedziała się lub powinna się dowiedzieć o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 5) Wszelkie zmiany postanowień zawartej umowy mogą nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem, że istotne zmiany mogą być dokonane jedynie w przypadkach przewidzianych w ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 29.12.2020, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | dostawa i montaż sprzętu RTV na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 30213100-6, 38652100-1, 38653400-1, 32324600-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | dostawa i montaż sprzętu AGD na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39220000-0, 39711100-0, 39711361-7, 39713100-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Nr. ref : RIBR.271.2.5.2020 Ślemień, dnia 23 grudnia 2020 r.
ZAWIADOMIENIE
O PRZEDŁUŻENIU TERMINU SKŁADANIA OFERT
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2019 r. , poz. 1843 z późn. zm.), którego przedmiotem jest „Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu”.
W związku z zapytaniami Wykonawców skierowanymi do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu którego przedmiotem jest „Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Centrum Społeczno – Kulturalnego w Ślemieniu”, Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych przedłuża termin składania ofert z dnia 29.12.2020 r. na dzień 05.01.2021 godz. 10:00. Otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 11:00.
Wobec powyższego, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych , zmianie ulega treść Rozdziału 11 – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert pkt.11.1.i 11.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zapis po zmianie:
Rozdział 11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
11.1. Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień , sekretariat UG Ślemień, pokój nr 11,
b) termin składania ofert: do dnia 05.01.2021 r., do godz. 10:00
11.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, sala konferencyjna - parter,
b) termin otwarcia ofert: w dniu 05.01.2021 r. o godz. 11:00.
W związku z przedłużeniem terminu składania ofert, Zamawiający załącza Publicznych – Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ( zmiana dotyczy terminu składania ofert).
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 16.12.2020
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 29.12.2020, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 05.01.2021, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Nr. ref : RIBR.271.2.4.2020 Ślemień, dnia 29 grudnia 2020 r.
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
ODPOWIEDZI NA PYTANIA
dotyczące Opisu Przedmiotu Zamówienia ( zał. Nr 7 i 8 do SIWZ – Część I i II zamówienia)
Zamawiający – Gmina Ślemień, działając w trybie art. 38 ust. 2 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) , w związku z zapytaniami dotyczącymi postanowień SIWZ ( załącznik nr 7 i 8 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia) dla postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr: RIBR.271.2.4.2020 r. pn: ” Dostawa i montaż sprzętu RTV i AGD na potrzeby Centrum Społeczno -Kulturalnego w Ślemieniu”, po dokonaniu analizy pytań złożonych przez Wykonawców, przedstawia następujące wyjaśnienia:
I. PYTANIA I ODPOWIEDZI
PYTANIE 1. ( Część 2 pozycja 1), Czy Zamawiający dopuszcza lodówkę o wymiarach 200x60x65(+/-5cm). Lodówka z wymiarami Zamawiającego jest niedostępna na rynku sprzedaży.
PYTANIE 2. Pytanie dotyczące części 2 punkt 1 -lodówka: W związku z brakiem dostępności urządzeń o podobnych wymiarach zwracam się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści urządzenia o wymiarach maksymalnych 203x60x67 cm, przy jednoczesnym spełnieniu pozostałych wymagań?
ODPOWIEDŹ – 1 i 2:
Zamawiający dopuszcza zakup lodówki o wymiarach 200x60x65 (+/- 5 cm).
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 8 do SIWZ poz. 1 ( Część II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 12 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD
PYTANIE 3. Pytanie dotyczące części 1 punkt 1 – laptop: W związku z brakiem dostępności spowodowanej pandemią koronawirusa oraz końcem roku zwracam się z prośbą o dopuszczenie urządzenia z zewnętrznym napędem optycznym. W chwili obecnej producenci odchodzą od wbudowanych napędów optycznych na rzecz złączy USB, za pomocą których można podłączyć dowolne urządzenie do laptopa.
W przypadku braku zgody proszę o podanie producenta i modelu urządzenia dostępnego obecnie na rynku i spełniającego w 100% wymagania Zamawiającego.
ODPOWIEDŹ-3:
Zamawiający dopuszcza napęd optyczny: zewnętrzny dołączony do zestawu, odtwarzanie nośników CD, DVD.
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ poz.1 ( Część I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 11 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV.
PYTANIE 4. Pytanie dotyczące części 1 punkt 1 – laptop: W związku z brakiem dostępności urządzeń wyposażonych w port VGA który jest analogowym portem video (w związku z rozwojem technologii standardem są porty cyfrowe np. HDMI), zwracam się z prośbą o umożliwienie dostarczenia urządzeń bez portu VGA z dołączoną przejściówką.
W przypadku braku zgody proszę o podanie producenta i modelu urządzenia dostępnego obecnie na rynku i spełniającego w 100% wymagania Zamawiającego.
ODPOWIEDŹ -4:
Zamawiający dopuszcza takie rozwiązanie i wprowadza zapis: interfejsy i porty: 1xVGA lub nie mniej niż 1 x HDMI,
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ poz.1 ( Część I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 11 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV.
PYTANIE 5: Pytanie dotyczące części 1 punkt 1 - laptop:
W związku z brakiem dostępności urządzeń obsługujących technologię NFC, zwracam się z prośbą o umożliwienie dostarczenia urządzeń bez takowej technologii, przy jednoczesnym spełnianiu pozostałych wymagań.
ODPOWIEDŹ -5:
Zamawiający w Załączniku numer 7 do SIWZ określił obsługę technologii NFC dla systemu operacyjnego. System operacyjny wyspecyfikowany przez Zamawiającego ma posiadać możliwość obsługi akcesoriów w technologii NFC. Zamawiający w specyfikacji nie określił iż urządzenie powinno być wyposażone w technologię komunikacji NFC, a jedynie system operacyjny powinien umożliwiać obsługę takiej technologii. Zamawiający równocześnie informuje o podtrzymaniu zapisu SIWZ.
PYTANIE 6: Pytanie dotyczące części 2 punktu:
Zamawiający opisał zmywarkę, która jest już wycofana z produkcji i nie ma możliwości jej zakupienia. Wobec powyższego zwracam się z prośbą o umożliwienie dostawy urządzenia o wymiarach maksymalnych 680x565x835 oraz temperaturze wyparzania w zakresie 82-90 stopni.
W przypadku braku zgody proszę o podanie producenta i modelu urządzenia dostępnego obecnie na rynku i spełniającego w 100% wymagania Zamawiającego.
ODPOWIEDŹ 6:
Zamawiający dopuszcza produkt o parametrach : wymiary zewnętrzne: 600x600x825 (+/- 100 mm) oraz temp. wyparzania : (+/- 5°C): 85-95°C.
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 8 do SIWZ poz. 6 ( Część II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 12 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD.
PYTANIE 7:Czy wobec powyższych pytań możliwe jest przesunięcie terminu składania ofert na późniejszy?
ODPOWIEDŹ 7:
Zamawiający wydłuża termin składania ofert na dzień 12.01.2021 r. godz. 10:00.
PYTANIE 8. Czy w pozycji 8. Projektor do tablicy interaktywnej zamawiający dopuści projektor posiadający moc lampy 203 W oraz 2 szt. wejść HDMI?
Bazując na własnej wiedzy oraz przeglądzie asortymentu dostępnego na rynku, twierdzę że nie istnieje projektor spełniający wymogi Zamawiającego co do mocy lampy oraz dostępnych wejść/złączy.
ODPOWIEDŹ 8:
Zamawiający dopuszcza produkt o podanych parametrach : kontrast nie mniej niż 10 000 :1, moc lampy :max 220 W, wejście : VGAx2; nie mniej niż HDMI x2, kompozytowe Video, audio.
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ poz. 8 ( Część I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 11 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV.
PYTANIE 9. Pytanie dotyczące części 1 punkt 2 - projektor: W związku z brakiem dostępności projektora, który spełnia wszystkie, wymagania jednocześnie zwracam się z prośbą umożliwienie dostarczenia o kontraście 10000:1, przy jednoczesnym spełnianiu pozostałych wymagań.
W przypadku braku zgody proszę o podanie producenta i modelu urządzenia
dostępnego obecnie na rynku i spełniającego w 100% wymagania Zamawiającego.
ODPOWIEDŹ 9:
Zamawiający dopuszcza produkt o podanych parametrach : Kontrast: nie mniej niż 10 000:1.
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 7 do SIWZ poz. 2 ( Część I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 11 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ I zamówienia dostawa i montaż sprzętu RTV.
PYTANIE 10: Pozycja 5 Zmywarka
Czy Zamawiający dopuści zmywarkę o parametrach: Zużycie wody [1/cykl] 9,9 , Kolor: czarny , Kolor drzwi: brak
Reszta parametrów zgodna.
ODPOWIEDŹ 10:
Zamawiający dopuszcza produkt o podanych parametrach - Załącznik nr 8 poz. 5 . zużycie wody na cykl: (+/- 0,5l) : 9,5 l oraz kolor zmywarki: srebrny lub czarny.
Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 8 do SIWZ poz. 5 ( Część II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 12 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD.
PYTANIE 11:
Pozycja 6 Zmywarka , Czy Zamawiający dopuści zmywarkę o poniższych parametrach:
Wymiary 600 x 600 x 850 mm
Prześwit drzwi 385 mm - wysokość
Cykle mycia 120, 180, 600 s
Moc znamionowa 3,9 kW
Zasilanie elektryczne —230 V 50 Hz
Zabezpieczenie instalacji 20 A
Zasilanie wodą Zalecana temp. Wody, Ciepła 55÷60°C, Ciśnienie wody zasilającej 0,2÷0,4 MPa- standard 0,05 ÷0,4 MPa -opcja z pompą , Zużycie wody 2,35÷3,4 l/cykl – w zależności od ciśnienia.
Standardowe wykonanie: programator elektroniczny, funkcja wyparzania 90°C, dozownik płynu płuczącego, spust wody grawitacyjnej, kosze 500x500 mm, kubki do sztućców, przewód zasilający z wtyczką, W zmywarkach bez pompy spustowej opróżnienie odbywa się grawitacyjnie.
ODPOWIEDŹ 11:
Zamawiający dopuszcza produkt o następujących parametrach: wymiary zewnętrzne (+/- 100mm): 600x600x825mm; temp. Wyparzania(+/- 5°C): 85-95°C . Wobec powyższego zmianie ulega załącznik nr 8 do SIWZ poz. 6 ( Część II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) i załącznik nr 12 do SIWZ ( kalkulacja cenowa) – CZĘŚĆ II zamówienia dostawa i montaż sprzętu AGD.
UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w postępowaniu wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych.
Za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym.
W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego w inny niż podany sposób. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tę sama lub bardzo zbliżoną wartość użytkową.
Zamawiający jednocześnie zaznacza, że zgodnie z Art. 30 ust. 5 PZP - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Do oferty należy dołączyć przedmiotowe wykazanie.
II. W związku ze zmianą zapisów dotyczących opisu przedmiotu zamówienia , Zamawiający na podstawie art. 12a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.) przedłuża termin składania ofert z dnia 05.01.2021 r. godz. 10:00 na dzień 12.01.2021 r. godz. 10:00, otwarcie ofert w tym samym dniu o godz. 11:00.
Wobec powyższego zmianie ulega treść Rozdziału 11. – Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
Pkt. 11.1. i pkt. 11.2. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Zapis po zmianie:
Rozdział 11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
11.1. Miejsce i termin składania ofert:
a) miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień , sekretariat UG Ślemień, pokój nr 11,
b) termin składania ofert: do dnia 12.01.2021 r., do godz. 10:00
11.2. Miejsce i termin otwarcia ofert:
a) miejsce otwarcia ofert: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, sala konferencyjna - parter,
b) termin otwarcia ofert: w dniu 12.01.2021 r. o godz. 11:00.
W związku ze zmianą Opisu przedmiotu zamówienia oraz przedłużeniem terminu składania ofert, Zamawiający załącza – Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych ( zmiana dotyczy terminu składania ofert)
UWAGA !!! Zamawiający publikuje na swojej stronie internetowej tekst jednolity SIWZ wraz z załącznikami.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Data: 16.12.2020
Adres strony internetowej (url): www.slemien.pl
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :Data:05.01.2021,godzina:10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilna potrzebę udzielenia zamówienia ( przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie.
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu :Data:12.01.2021,godzina:10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilna potrzebę udzielenia zamówienia ( przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):Nie.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2020-12-16 00:00:00
- Informacja zaktualizowana przez: Czernek Krzysztof
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-04-01 09:39:49
- Liczba odsłon: 2810
- Historia dokumentu: