OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Na ODBUDOWĘ MOSTU „ KOŁO GACHA ” NA POTOKU „KOCONKA” W MIEJSCOWOŚCI LAS.

Znak sprawy: FZ-UG-.3410 / 2 / 2010


Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn. zm../


  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ ,ul. Krakowska 148

TEL. (033) 865-40-84

FAX (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:

- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 31.03.2010 r. Nr: 72229-2010

- Siedziba Zamawiającego TABLICA OGŁOSZEŃ: 31.03.2010 r.

- Strona internetowa Urzędu Gminy w Ślemieniu : www.slemien.pl w dniu 31.03.2010

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z póz. Zm. ./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600


  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „ Odbudowa mostu „ Koło Gacha” na potoku „Koconka” w miejscowości Las.”

Zakres robót oraz technologia wykonania odbudowy mostu koło Gacha w miejscowości Las, została określona w specyfikacji technicznej, przedmiarze robót , oraz dokumentacji projektowej opracowanej przez „ EKOINWEST” Wojciech Kupczak stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ.

    1. Podstawowe parametry techniczne obiektu po odbudowie:

- długość całkowita konstrukcji : 8,40 m,

- rozpiętość w osiach podpór: 7,85 m,

- szerokość całkowita: B=5,00 m,

- prześwit pionowy min. dla Q 1,0%=1,0 m

- prześwit pionowy 2,40 m,

- światło poziome : 7,30 m,

- kat skrzyżowania : 65

- pozostałe informacje zawarte zostały w opisie technicznym mostu.


3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

CPV 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów


  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


  1. Termin wykonania zamówienia:. 5 miesięcy od dnia podpisania umowy


  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

- posiadają wiedzę i doświadczenie,

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na wykonanie zamówienia.


Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.


Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzp

2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

4) nie wnieśli wadium, do upływu terminu składania ofert na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.


VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

1. Wykaz, ze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał nie mniej niż dwie roboty budowlane polegające na odbudowie, przebudowie obiektów mostowych ( Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ

2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1- - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr  2

3. Oświadczenie Wykonawcy o o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ

  1. . Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

  3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7. Załącznik Nr 4 Wzór oferty

8. Załącznik Nr 5 Istotne postanowienia umowy

9. Oświadczenie że dysponują przynajmniej 1 osoba posiadającą uprawnienia budowlane niezbędne do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia ( wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego.


  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:

  1. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,

  2. zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów;

  3. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

  4. jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.


  1. Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:

  1. następujące dokumenty i oświadczenia:

    • oferta,

    • wykaz wykonanych robót budowlanych (Załącznik Nr 1 do SIWZ),

    • oświadczenie o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4) ustawy (Załącznik Nr 2 do SIWZ),

podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.

          1. następujące dokumenty i oświadczenia:

    • oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ),

    • odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,

    • zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego,

    • zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,

    • dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie

składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.



  1. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej


Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 , poz. 1817 ).


8. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

10. Miejsce i termin składa ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień ul. Krakowska 148, w Sekretariacie, nie później niż do dnia 14.04.2010 roku do godz. 900.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.04.2010 roku o godzinie 930, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

11. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :

Nie dotyczy.


16. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

Dopuszczalność zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP.


                                                             Wójt Gminy Ślemień

                                                           mgr Małgorzata Pępek

siwz_most_do_cacaka.doc

przedmiar_most_las_koconka.pdf

most_las_specyfikacje_techniczne_2010.pdf

most_las_zest_stali_zbroj_2010.pdf

most_las_opis-2010.pdf


most_las_rys_1-1.pdf

most_las_rys_2.pdf

most_las_rys_3.pdf

most_las_rys_4.pdf

most_las_rys_5.pdf

most_las_rys_6.pdf

most_las_rys_7.pdf

most_las_rys_8.pdf

most_las_rys_9.pdf

most_las_rys_10.pdf


                                  Ślemień, dnia 08.04.2010 r

 

                                                                     Uczestnicy postępowania:

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadaniapn: „ Odbudowę mostu „   Koło  „ Gacha” na potoku „ Koconka” w Lasie.

 

W związku z wnioskami wykonawców w sprawie udzielenia odpowiedzi na ich pytania, zamawiający w załączeniu przesyła treść pytań oraz udziela wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

                                         

 

Pytanie 1.

Czy przy dokonaniu wyceny zadania należy w kosztorysie ofertowym uwzględnić dodatkową pozycję zawierającą uwzględnienie kosztów związanych z zabezpieczeniem deskowań ( rusztowań) ?

 

Odpowiedź.

Cena wykonania zadania ma zwierać wszystkie koszty związane z jego realizacja, w tym również koszt zabezpieczenia deskowań ( rusztowania).










Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-08 15:57:38
  • Liczba odsłon: 168
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2975108]

przewiń do góry