OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
W postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
Ślemień: Remont dróg w Gminie
Ślemień realizowany w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane:
- Portal Urzędu Zamówień Publicznych – z dnia
14.06.2010 r. Nr: 166894
- BIP Gmina Ślemień- 14.06.2010 r.
- Tablica Ogłoszeń UG Ślemień- 14.06.2010 r.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu ,
ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień,
woj. śląskie, tel. 033 8654098.
·
Adres strony internetowej zamawiającego:
www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego
prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1
w związku z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych ( tekst jednolity : Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Ślemień realizowany w
ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane
z realizacją zadania, pn: Remont dróg w Gminie Ślemień realizowany w ramach
likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r. 1.1.Zakres przewidywanych prac
obejmuje w szczególności: a Odbudowa drogi gminnej Do Głóda w miejscowości Las.
b Odbudowa drogi gminnej K.Lenarta w miejscowości Las. c Odbudowa drogi gminnej
ul. Sarnia w miejscowości Las. d Odbudowa drogi gminnej Do Pęcikiewicza w
miejscowości Ślemień. e Odbudowa drogi gminnej ul. Bodzkowa w miejscowości Las.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt wykonawczy,
przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca
jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem
budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz
wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II. 1.8) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
II. 1.9.) Informacja o ustanowieniu
dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu
zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
·
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na
poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
nie dotyczy
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą
Wykonawcy , którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zadania
odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
nie dotyczy.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą
Wykonawcy , którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które
będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym co najmniej jedna osoba
posiadająca wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w
odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku
o
nie dotyczy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały
wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
·
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy dostarczony
Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b)
Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania
zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom
podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w
powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) Kosztorysy
ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d)
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania
się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 %
pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz
określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy
Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod
warunkiem: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych długotrwałe
opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni , mających faktyczny wpływ na
realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone
przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. wystąpienia w
trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody
właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność
przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki ,
co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym
protokołem. Wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji.
Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i
obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z
kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania
protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie
aneksem do umowy. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o
wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia
odwołania przez któregoś z Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy
wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania odwoławczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie SEKRETARIAT.
Otwarcie ofert:29.06.2010 r. - Urząd Gminy w Ślemieniu , 34-323 Ślemień , ul. Krakowska
148 – po. 18. Godz. 9:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
DROGA DO GŁÓDA:
odbudowa_drogi_gminnej__ul._do_gloda_w_lasie_przedmiar_robot.pdf
sczegol_korytek_z_rusztem_stalowym.pdf
DROGA DO PĘCIKIEWICZA:
DROGA K/LENARTA:
odbudowa_drogi_gminnej__ul._kolo_lenarta_w_lasie_przedmiar_robot.pdf
ULICA SARNIA
odbudowa_drogi_gminnej__ul_sarnia_w_lasie_przedmiar_robot.pdf
odbudowa_drogi_gminnej__ul._bodzkowa_w_lasie_przedmiar_robot.pdf
szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-14 17:00:09
- Liczba odsłon: 351
- Historia dokumentu: