OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

W postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

 

Ślemień: Remont dróg w Gminie Ślemień realizowany w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane:

- Portal Urzędu Zamówień Publicznych – z dnia 14.06.2010 r. Nr: 166894

- BIP Gmina Ślemień- 14.06.2010 r.

- Tablica Ogłoszeń UG Ślemień- 14.06.2010 r.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.                   1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu ,

                                                    ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień,

                                                    woj. śląskie, tel. 033 8654098.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I.                   2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.                Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity : Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Ślemień realizowany w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania, pn: Remont dróg w Gminie Ślemień realizowany w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r. 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: a Odbudowa drogi gminnej Do Głóda w miejscowości Las. b Odbudowa drogi gminnej K.Lenarta w miejscowości Las. c Odbudowa drogi gminnej ul. Sarnia w miejscowości Las. d Odbudowa drogi gminnej Do Pęcikiewicza w miejscowości Ślemień. e Odbudowa drogi gminnej ul. Bodzkowa w miejscowości Las. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II. 1.8) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

II. 1.9.) Informacja o ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

·                  Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·           III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   nie dotyczy

·           III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

·           III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   nie dotyczy.

·           III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy , którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym co najmniej jedna osoba posiadająca wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.

·           III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o                   nie dotyczy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·           III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·                  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·                  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·           III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·                  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·                  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·                  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·           III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·                  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·                  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b) Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) Kosztorysy ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d) Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni , mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania odwoławczego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie SEKRETARIAT.

Otwarcie ofert:29.06.2010 r. -  Urząd Gminy w Ślemieniu , 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 – po. 18. Godz. 9:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

                                                                                      Wójt Gminy Ślemień

                                                                                      mgr Małgorzata Pępek


siwz_drogi_10.doc


DROGA DO GŁÓDA:


odbudowa_drogi_gminnej__ul._do_gloda_w_lasie_przedmiar_robot.pdf

opis_techniczny.pdf

plan_sytuacyjny.pdf

przekroje_typowe_1.pdf

przekroje_typowe_2.pdf

sczegol_korytek_z_rusztem_stalowym.pdf

specyfikacja_do_gloda.pdf

strona_tytulowa.pdf

strona_tytulowa_st.pdf



DROGA DO PĘCIKIEWICZA:

odbudowa_drogi_gminnej__ul._do_pecikiewicza_w_slemieniu_przedmiar_robot.pdf

 opis_techniczny.pdf

plan_sytuacyjny.pdf

przekroje_typowe_1.pdf

przekroje_typowe_2.pdf

przekroje_typowe_3.pdf

specyfikacja_do_pecikiewicza.pdf

specyfikacja_do_pecikiewicza.pdf

strona_tytulowa.pdf

strona_tytulowa_st.pdf

szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym.pdf


DROGA K/LENARTA:


odbudowa_drogi_gminnej__ul._kolo_lenarta_w_lasie_przedmiar_robot.pdf

opis_techniczny.pdf

plan_sytuacyjny.pdf

przekroje_typowe.pdf

specyfikacja_kolo_lenarta.pdf

strona_tytulowa.pdf

strona_tytulowa_st.pdf


ULICA SARNIA


odbudowa_drogi_gminnej__ul_sarnia_w_lasie_przedmiar_robot.pdf

opis_techniczny.pdf

plan_sytuacyjny.pdf

przekroj_typowy_drogi.pdf

specyfikacja_ul._sarnia.pdf

strona_tytulowa.pdf


ULICA BODZKOWA:


odbudowa_drogi_gminnej__ul._bodzkowa_w_lasie_przedmiar_robot.pdf

opis_techniczny.pdf

plan_sytuacyjny.pdf

przekroj_typowy_drogi.pdf

specyfikacja_ul._bodzkowa.pdf

strona_tytulowa.pdf

strona_tytulowa_st.pdf

szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym.pdf

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-06-14 17:00:09
  • Liczba odsłon: 212
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2969201]

przewiń do góry