Ślemień: Odbudowa drogi
gminnej ul. Krótka w Koconiu w ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 317116 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148,
34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi
gminnej ul. Krótka w Koconiu w ramach usuwania szkód powodziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane
z realizacją zadania, pn: Odbudowa drogi gminnej ul. Krótka w Koconiu w ramach
usuwania szkód powodziowych . 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w
szczególności: 1 Odbudowa drogi gminnej ul. Krótka w Koconiu w ramach usuwania
szkód powodziowych 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: -
projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i
odbioru robót. a Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia
zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki
budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. b Dokumentacja techniczna
znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. 19 od
poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do godz. 15.00 c Wykonawca wykona wszelkie
inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym
zaplecza budowy. d Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i
wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i
zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP. e Wykonawca po
zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14 dni. f
Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez
Wykonawcę.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej jedno
zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba
posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla
wykonania zamówienia specjalności.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania
przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony formularz ofertowy dostarczony
Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik Nr 1)
b) Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania
zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom
podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w
powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) Kosztorysy
ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych
wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d)
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie
zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do
SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień
Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: -
wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe opady deszczu
przez okres dłuższy niż 5 dni) , mających faktyczny wpływ na realizację robót
budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora
Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie
prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela
działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru
geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone
przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru
geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z
wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie
wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co
zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym
protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności
zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. 3.
Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania.
Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z
Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po
zakończeniu postępowania odwoławczego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2011 godzina 08:00,
miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow.
żywiecki woj. śląskie sekretariat. Otwarcie ofert : 18.10.2011 r. godz. 8:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków
pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków
z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub
części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
siwz_ul._krotka_w_koconiu..doc
krotka-_opis_sytuacyjny_2011.pdf
krotka_strona_tytulowa_-_st-_i.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2011-10-04
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-10-04 08:30:55
- Liczba odsłon: 229