ZAMAWIAJĄCY: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu 34-323 Ślemień 430

Tel./fax 0-33-865-40-98 Mail: ugslemien@ugslemien.ig.pl  WWW:  www.slemien.pl

NIP: 553-11-18-702 Regon: 070010136

Ślemień, dn. 10 sierpnia 2006 r.

OGŁOSZENIE

O postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na Wykonanie sieci wodociągowej i stacji uzdatniania wody w ramach projektu pn.: „Rozwój gminy poprzez budowę stacji uzdatniania wody wraz z siecią wodociągową”.

 

 

1.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Ślemień w pokoju nr 17 lub na stronie www.slemien.pl

2.Udostępnienie SIWZ jest bezpłatne.

3.Przedmiotem zamówienia jest: budowa stacji uzdatniania wody o wydajności 4m3/h i sieci wodociągowej o łącznej długości 2689 m w Ślemieniu.

4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

5.Termin wykonania przedmiotu umowy: nie później niż 15 grudnia 2006 roku.

6.Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu musi spełnić następujące warunki:

a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

b) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.

c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

d) nie podlega wykluczeniu z postępowania i udzielenie zamówienia.

 

Dokumenty bezwzględnie wymagane

 

 

1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

2)      Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).

3)      Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5)      informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi;

6)      wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca;

7)      wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności;

8)      wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie – załącznik nr 5;

9)      Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

10)  polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

11)  Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, lub inne obroty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.

12)  Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji – Załącznik nr 4.

 

 

Ocena spełnienia warunków, o których mowa powyżej  Nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych powyżej, przedłożonych przez Wykonawców w ofercie, przy czym punkty te muszę spełniać następujące kryteria:

- punkt 1. - wykonawca we właściwym odpisie lub zaświadczeniu lub wpisie lub zgłoszeniu ma zapis, że świadczy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia;

- punkt 2. - wykonawca nie zalega ze zobowiązaniami publiczno-prawnymi;

- punkt 3. - wykonawca spełnia warunki art. 24 ust. 1 pkt 4 i 9 ustawy PZP;

- punkt 4. - wykonawca przedstawia dokumenty w zakresie uprawnień do realizacji robót określonych umową, a w szczególności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi;

- punkt 5. - wykonawca zatrudnia lub ma do dyspozycji wykwalifikowanych pracowników (nie mniej niż 15-ie osób);

- punkt 6. - wykonawca przedstawi wykaz narzędzi, sprzętu i urządzeń niezbędnych do realizacji robót związanych z budową i wykończeniem budynku; stan wyposażenia pozwoli określić sprawność techniczną oferenta, jako jeden z istotnych elementów w procesie postępu i jakości robót;

- punkt 7. - wykaz osób i podmiotów, którym zostanie podzlecona robota  i informacja o ich kwalifikacja spełniać będzie wymogi zamówienia, a w szczególności punktu 4.;

- punkt 8. - wypełniony  załącznik nr 5, a prace w nim zawarte tożsame są z przedmiotem zamówienia (a więc muszą to być co najmniej 2 inwestycje polegające na wybudowaniu sieci wodociągowej i Stacji uzdatniania wody lub obiektu tożsamego (Wykonawca mógł wykonywać osobno te inwestycje, jednakże budowa SUW lub obiektu tożsamego i sieci wodociągowej liczona będzie jako jedno zrealizowane zadanie tożsame z przedmiotem zamówienia)) potwierdzone właściwymi dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót budowlanych, a wartość łączna jednej inwestycji (tj. Budowa SUW lub budynku tożsamego i sieci wodociągowej) była nie mniejsza niż 900.000 zł.),

- punkt 9. - wykonawca posiada zdolność finansową lub kredytową na przeprowadzenia inwestycji powyżej 900.000 zł., której czas realizacji wynosi 6 miesięcy, oznacza to, że oferent dysponuje gotówką, lub ma do dyspozycji kredyt lub promesę lub oświadczenie o gotowości udzielenia kredytu przez bank na kredyt w wysokości przynajmniej 900.000 zł;

- punkt 10 wykonawca posiada ważną polisę lub inny ważny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy czym ważności polisy lub ubezpieczenia nie może się kończyć przed 30 marca 2007 roku. W przypadku utraty ważności polisy lub ubezpieczenia w okresie trwania realizacji zamówienia Wykonawca dołącza zaświadczenie, że wznowi polisę lub ubezpieczenie przynajmniej do 30 marca 2007 r.

- punkt 11. - przedstawione dokumenty stwierdzają, że średni roczny obrót z ostatnich trzech lat jest nie mniejszy niż 3.000.0000 zł. (za każdy rok);

- punkt 12. - podpisane oświadczenie przez uprawnioną osobę.

 

 

7.Zamawiający będzie oceniał spełnianie prze Wykonawcę powyższych warunków na podstawie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego i załączonych przez Wykonawcę do złożonej oferty.

8.Celem zabezpieczenia oferty zamawiający żąda wpłaty wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 20.000 zł

9.Kryteria oceny ofert: cena – 55%; termin wykonania – 30%; okres udzielonej gwarancji – 15%.

10.Miejsce i termin składania ofert: oferty należy składać do dnia 02 października 2006 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w sekretariacie.

11.Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni licząc od dnia skłania ofert.

12.Zamawiający nie zastosuje form wynikających z art. 41, punkty 12, 13 i 14.

 

UWAGA!!!

ZMIANA ZAPISU W SIWZ

            Zamawiający poprawia oczywistą pomyłkę pisarską w treści SIWZ, zmieniając odpowiedni zapis pkt.18.1 SIWZ, który otrzymuje brzmienie:

 

18.1.Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Sposób punktowania

1

Cena

55%

(Najniższa cena/cena badanej oferty)*100 pkt.*% ranga kryterium

2

Termin Wykonania

30%

(najkrótszy termin/termin badanej oferty)*100 pkt.*% ranga kryterium

3

Gwarancja

15%

(gwarancja badanej oferty/najdłuższa gwarancja)*100 pkt.*% ranga kryterium

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

UWAGA!!!

WYKONAWCY ZADALI PYTANIA

            W związku z zapytaniem Wykonawców:

Pytania

  1. Jaka wartość zamówienia (%) stanowi infrastrukturę związaną z budownictwem mieszkaniowym, do której to wartości należy stosować preferencyjną stawkę VAT?
  2. W warunkach udziału w postępowaniu (pkt. 9.1.9 SIWZ) Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania środków finansowych w wysokości przynajmniej 900 000 zł. Czy wymagane 900 000 zł środków finansowych dotyczy każdego z konsorcjantów, czy też środki te mogą się sumować na poszczególnych uczestników Konsorcjum lub czy może posiadać te środki jeden z uczestników Konsorcjum?
  3. W warunkach udziału w postępowaniu (pkt. 9.1.11 SIWZ) Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów, iż średni roczny obrót z ostatnich trzech lat jest nie mniejszy niż 3 000 000 zł (za każdy rok). Czy posiadanie wymaganego 3 000 000 zł rocznego obrotu dotyczy każdego z konsorcjantów, czy też obrót w tej wysokości może posiadać tylko jeden z uczestników Konsorcjum?

 

na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  Zamawiający wyjaśnia, jak poniżej.

Odpowiedzi

  1. Do wykonanej infrastruktury, będącej przedmiotem zamówienia, zostaną podłączone wyłącznie  (w 100%) budynki mieszkalne. Jednocześnie Zamawiający zaznacza, że nie leży w jego kompetencjach określenie, czy w takim przypadku można zastosować preferencyjną stawę VAT. Określenie możliwości naliczenia preferencyjnej stawki VAT leży w kompetencji Urzędu Skarbowego właściwego dla danego Wykonawcy.
  2. Potencjał finansowy dla konsorcjum musi być liczony razem czyli warunek spełnia konsorcjum jako całość. Oznacza to, że w sumie Konsorcjum musi wykazać się środkami finansowymi w wysokości 900 000 zł.
  3. Potencjał finansowy dla konsorcjum musi być liczony razem czyli warunek spełnia konsorcjum jako całość. Oznacza to, że w sumie Konsorcjum musi wykazać się obrotami  w wysokości 3 000 000 zł (za każdy rok).

 

 

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

UWAGA!!!

ZAMAWIAJĄCY UDZIELIŁ ZAMÓWIENIA

1. Nazwa Wykonawcy: Zakład Robót Inżynieryjno-Budowlanych ZRIB Zygmunt Seweryn.

2. Adres Wykonawcy: ul. Szkolna 6; 34-312 Międzybrodzie-Bialskie, tel.: 033-866-17-76

3. Cena netto wybranej oferty: 930.555,34

W postepowaniu złożono jedna ofertę.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH ZAMÓWIENIA



Wszystkie pliki w formacie PDF


WZÓR UMOWY NR: UG-3410-I-(04/2006)

FORMULARZ OFERTOWY

OŚWIADCZENIE OFERENTA

WYKAZ ZAMÓWIEŃ ZREALIZOWEANYCH

Oświadczenie

Projekt budowlany, przedmiary

Plik w formacie zip

 

                                                                                                                                                                     …………………………………..

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2975857]

przewiń do góry