Ślemień: Remont mostu w ciągu ul. Osiedlowej w Ślemieniu w km 0+565
Numer ogłoszenia:105690 - 2015; data zamieszczenia :07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098
Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w ciągu ul. Osiedlowej w Ślemieniu w km 0+565
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z „Remontem mostu w ciągu ulicy Osiedlowej w Ślemieniu” ( km 0+565 ). Zakres zamówienia obejmuje szczególności:
- roboty przygotowawcze,
- ( roboty ziemne) wykonanie wykopów pod mury żelbetowe - 13,50 m3
- wykonanie wykopu pod umocowania dna narzutem kamiennym - 65,50 m3
- ( remont umocnień brzegowych oraz koryta) wykonanie podłoża z betonu B-15 o grubości 20 cm - chudy beton pod fundamenty ścian : 4,50 m3
- ściana żelbetowa o grubości 30 cm z betonu B-30, zbrojona podwójnie, wraz z deskowaniem - 15,75 m3,
- zbrojenie ścian żelbetowych prętami stalowymi Q12 mm - siatka podwójna 20 cmx20 cm - 1,21 t
- umocnienie dna narzutem z kamienia łamanego gr. 80 cm z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 104 m3, izolacje przeciwwilgociowe z papy termozgrzewalnej – 30 m2 ,
- ( zasypka przestrzeni za ścianami) wykonanie nasypu z kruszywa naturalnego – pospółki z zagęszczeniem – 60 m3.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- projekt wykonawczy ( budowlany),
- przedmiar robót,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
UWAGA:
Tam gdzie w dokumentacji przetargowej, zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 -3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji przetargowej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny sposób wykonania przedmiotu zamówienia niż określony w dokumentacji przetargowej ( dokumentacji projektowej )
Warunki szczegółowe dotyczące realizacji robót:
1/ Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na własny koszt odpadów związanych z realizacją zadania.
2/.Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentacją udostępniona została na BIP Ślemień w zakładce -PRZETARGI - od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu składania ofert.
3/ Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
4/ Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, z chwilą przekazania placu budowy Wykonawca ponosi za niego wyłączną odpowiedzialność i jest zobowiązany do jego właściwego zabezpieczenia.
5/ Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14 dni.
6/ Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę
7/ Ewentualne żądania odszkodowania przez właścicieli nieruchomości z tytułu wyrządzonych szkód za zniszczenia mienia, obciążają Wykonawcę. Zamawiający nie będzie refinansował ewentualnych szkód.
8/ Przekazanie palcu budowy Wykonawcy nastąpi w dniu podpisania umowy ws. zamówienia publicznego, w dniu przekazania palcu budowy przekazany zostanie projekt budowlany.
1.3. Obowiązki stron w okresie gwarancji:
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu gwarancji na roboty budowlane lub nie podanie (wpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z SIWZ.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 60 miesięcy i taki zostanie uwzględniony także w umowie. Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszy okres (60 miesięcy) otrzymuje maksymalna liczbę punktów w ramach kryterium gwarancja.
Punkty przyznawane są za każde pełne 12 miesięcy.
Wykonawca będzie odpowiedzialny za niezwłoczne usunięcie na własny koszt wszelkich wad, usterek lub jakichkolwiek uszkodzeń jednak nie dłużej niż do 7 dni od powiadomienia przez stronę Zamawiającą o zaistniałym fakcie (zastrzega się obowiązek podjęcia naprawy w terminie nie dłuższym niż 36 godzin od zgłoszenia usterki). Wykonawca jest obowiązany do uczestnictwa w corocznych przeglądach gwarancyjnych na pisemne wezwanie zamawiającego.
Za dokument gwarancyjny zostanie uznana podpisana przez obie strony umowa ( stanowiąca załącznik nr 6 do siwz” projekt umowy”) Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji nie zwalnia go z 12 miesięcznej rękojmi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień ( CPV): 45.22.11.11-3, 45.22.00.00-5
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej : nie
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : nie
II.2 ) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
tj. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się zrealizowanie co najmniej jednego zadania (zamówienia) polegającego na remoncie, przebudowie lub odbudowie jednego mostu o wartości robót co najmniej 100 000 zł brutto, oraz załączy dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADZCENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJA DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia ( Załącznik nr 1) b) Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza, c) kosztorysy ofertowe, sporządzone na bazie przedmiarów robót, specyfikacji technicznych i dokumentacji, przy czym Zamawiający nie wymaga opracowania kosztorysu ofertowego ściśle wg. podanych podstaw wyceny , w związku z czym można je wykorzystać jedynie posiłkowo,d) pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie na podstawie art. 23 ustawy Pzp,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 95
2 - Gwarancja -5 .
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ.
2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia, który może ulec zmianie w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji lub przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
- wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych ( długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni), mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem.
- wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem.
2) ograniczenia lub zakresu robót wynikające z:
- sytuacji, gdy wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji, Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem.
- ograniczenia zakresu robót wynikające z braku środków finansowych , czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przy zawieraniu umowy,
- konieczności wykonania robót zamiennych,
- zmiany finansowania robót związane ze zmianą budżetu, otrzymaniem dotacji, pożyczek lub innych środków uzyskanych z zewnątrz,
3) gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
4) zmiany korzystne dla Zamawiającego istotne dla prawidłowego wykonania zamówienia.
5) zwłoki w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego,
6) konieczności zmiany nazwy zadania,
7) zaistniałej omyłki pisarskiej lub rachunkowej w treści umowy,
8) zmiany osób reprezentujących strony umowy,
9) odstąpienia od realizacji któregokolwiek z zadań wynikających z niniejszej umowy w wyniku braku zgody właścicieli działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą
10) wcześniejszego wykonania robót tj. przed upływem terminu wskazanego w umowie.
11) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień /robót dodatkowych
12) wskutek wprowadzenia nowego podwykonawcy( ców) i/lub dalszego (ych) podwykonawcy ( ców) a także zmiana podwykonawcy( ców) oraz dalszego (ych) podwykonawcy (ców)
13) wskutek zamiany zakresu prac, które Wykonawca powierzył podwykonawcy (com) i/lub dalszemu (ym) podwykonawcy( com),
14) wskutek zlecenia podwykonawstwa w sytuacji , gdy Wykonawca w złożonej ofercie oświadczył, ze wykona zamówienie osobiście.
15). Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności
3). Warunki nieistotne, w szczególności :
1. wystąpienia omyłek pisarskich i rachunkowych
2. zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy ( przekształcenie itp.)
3. zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy,
4. zmiany rachunku bankowego
5. zmiany obowiązujących przepisów prawa
6. inne, które nie będą w istotny sposób ingerować w przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
PRZEDMIAR ROBÓT:
ccf20141124_0010.pdf
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
ccf20141124.pdf
ccf20141124_0001.pdf
ccf20141124_0002.pdf
ccf20141124_0003.pdf
ccf20141124_0004.pdf
ccf20141124_0005.pdf
ccf20141124_0006.pdf
ccf20141124_0007.pdf
ccf20141124_0008.pdf
ccf20141124_0009.pdf
sst_mury_zelbetowe_slemien_2014.doc
sst_narzut_kamienny.doc
sst_roboty_ziemne.doc
UWAGA
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE O ZMIANIE TREŚCI SIWZ ORAZ ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 i 4a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
( Dz.U. z 2013 r, poz. 907 ze zm.) Zamawiający - Gmina Ślemień, informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zdania pn:" Remont mostu w ciągu ul. Osiedlowej w Ślemieniu w km 0+565" prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego została zmieniona treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( SIWZ) w zakresie kryteriów oceny ofert ( Rozdział XVI SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert)
oraz terminu składania ofert - Termin składania ofert został przedłużony do godz. 08:00 do dnia 02.06.2015 r. , Termin Otwarcia ofert : nastąpi dnia 02.06.2015 r. o godz. 08:30.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - PO ZMIANACH
osiedlowa_-most-poprawiona-siwz_-_2015-6.doc
Niniejsza zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu w następującym zakresie:
Numer ogłoszenia: 116862 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 105690 - 2015 data 07.05.2015 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.2.1,.
- W ogłoszeniu jest: IV.2.1) Kryteria oceny ofert : cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. - Cena 95 2. Gwarancja - 5 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki, woj. śląskie SEKRETARIAT..
- W ogłoszeniu powinno być: IV.2.1) Kryteria oceny ofert : cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. - Cena 90 2. Gwarancja - 10 IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki, woj. śląskie SEKRETARIAT..
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2015-05-19
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2015-05-19 09:18:43
- Liczba odsłon: 606
- Historia dokumentu: