OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
„Budowę, modernizację i rozbudowę
infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem
terenu –budowa budynku szatniowo-gospodarczego w Ślemieniu etap I”
Znak sprawy: FZ-UG-.3410 / 10 / 2009
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
Miejsce
publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
- Biuletyn Urzędu Zamówień
Publicznych w dniu 11.09.2009 r. Nr: 315256-2009
- Siedziba Zamawiającego –
Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku: 11.09.2009 r.
- Strona internetowa Urzędu
Gminy Ślemień: www.slemien.pl w dniu : 11.09.2009
r.
- Nazwa
i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323 ŚLEMIEŃ
TEL. (033) 865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny
pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500
piątek
w godz. 800-1600
- Określenie
trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów
wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
- Adres
strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek
- czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość
i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert
częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem
zamówienia jest realizacja zadania: „Budowa,
modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w
Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu –budowa budynku szatniowo-gospodarczego w
Ślemieniu etap I”.- na podstawie dokumentacji budowlano- wykonawczej opracowanej
przez „ Pracownia Projektowa Architektury Krajobrazu „ JANUSZÓWKA”” mgr inż.
Przemysław Janusz, stanowiącej załącznik do SIWZ.
Przedmiot
zamówienia obejmuje:
-
roboty przygotowawcze placu budowy,
-
roboty ziemne,
-
roboty betoniarskie,
-
roboty murarskie,
-
roboty tynkarskie
-
roboty posadzkowe,
-
roboty instalacyjne wod-kan.,
-
roboty instalacyjne c.o,
-
roboty instalacyjne gazowe
-
roboty instalacyjne elektryczne,
-
roboty nawierzchniowe
3.Nomenklatura wg. Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
CPV: 45212200-8 45 21
22 00-8 , 54 30 00 00-0, , 45 31 00 00- 3, 45 33 00 00-9, 45 40 00 00-1, 45 42
11 30-4, 45 43 00 00 – 0
- Informacja o możliwości złożenia oferty
wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania
ofert wariantowych.
- Termin wykonania zamówienia:. Do dnia 30.11. 2010 r.
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis
sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców,
którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda
ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat
przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w
stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z
wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy
zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne,
które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne,
których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie,
których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe
oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano
za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne,
których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe,
wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie
przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
pkt 1-3.
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali
bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub
posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym
udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt
1 i 2 ustawy pzp
2) złożyli
nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają
błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;
4) nie wnieśli wadium,
w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców
zostanie dokonana wg formuły „spełnia –
nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować
będzie wykluczeniem wykonawcy.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
1.Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
2.Umowa regulująca współpracę podmiotów
występujących wspólnie - wymagana w przypadku składania oferty wspólnej przez
kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych).
3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem
podatków i opłat, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie. Odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Rolniczego
potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał
zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
(datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
5. Oświadczenie
Wykonawcy, że spełnia wszystkie warunki określone przepisami art. 22 ust. 1
ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru załączonego do niniejszej
specyfikacji – Załącznik nr.5 i 6.
6. Wykaz wykonanych robót budowlanych – załącznik nr 4
7. Dokumenty potwierdzające posiadanie
uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego ( Okręgową
Izbę Inżynierów Budownictwa, Elektryków, oraz o specjalności instalacyjnej : wodociągi
i kanalizacja) ) potwierdzające wpis
danej osoby na listę członków właściwej izby.
8. Polisę /inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
9. Pełnomocnictwo do złożenia oferty oraz
reprezentacji wykonawcy w postępowaniu – jeżeli dotyczy.
1.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku
posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
1) Wykaz wykonanych w ciągu
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą
publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty podobne do
przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz
odbiorców. Do wykazu
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te
zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
2) Dokumenty
potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami
budowlanymi przez wskazane osoby w
zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1)
konstrukcyjno-budowlanej,
2)instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3)instalacyjnej w
zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych
oraz
zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę
Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków
właściwej izby.
2.
W celu potwierdzenia spełnienia warunku
znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy:
1)
Polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że Wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN.
Przy
składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że
wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności o wartości nie
mniejszej niż 200 000 PLN.
1.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
zamówienie:
1)
ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2)
zobowiązani są ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje
pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z
oryginałem wszystkich dokumentów;
3)
pełnomocnictwo musi wynikać
z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia
Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka
korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;
4)
jeżeli oferta konsorcjum
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy
wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców.
2.
Składając ofertę wspólnie (art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych) przez dwóch lub więcej Wykonawców
należy zwrócić uwagę w szczególności na następujące wymagania:
b) następujące dokumenty i oświadczenia:
-
oferta,
-
wykaz
wykonanych robót budowlanych (Załącznik
Nr 4 do SIWZ),
-
oświadczenie
o spełnianiu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3) ustawy (Załącznik Nr 5 do SIWZ),
podpisują
wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.
b)
następujące
dokumenty i oświadczenia:
-
oświadczenie
o spełnianiu warunku podanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 24 ust. 1
pkt 1 – 9 ustawy (Załącznik Nr 6 do
SIWZ),
-
odpis
z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej,
-
zaświadczenie
naczelnika urzędu skarbowego,
-
zaświadczenie
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego,
-
dokumenty
potwierdzające, że roboty te zostały
wykonane należycie
składa
każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym.
1.
8. Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego
postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie
złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2.
Wykonawca
może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6
ustawy, tj.:
1)
pieniądzu,
2)
poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)
gwarancjach
bankowych,
4)
gwarancjach
ubezpieczeniowych,
5)
poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna
9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).
3.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść
wadium przed upływem terminu składania ofert.
4.
Wadium
w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Gilowicach Nr 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040
5.
W
przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6.
W
przypadku wniesienia wadium w formie
innej niż pieniądz - oryginał
dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem
terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urzędzie Gminy Nozdrzec pok.
nr 16 lub dołączyć do oferty.
7.
Nie
wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje
wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta
zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie, nie później niż do dnia 05.10.2009 roku do godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.10.2009
roku o godzinie 1015,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
1. Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy
Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie
należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania
umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy - Prawo
zamówień publicznych.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w
art. 148 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
5. Oryginał dokumentu potwierdzającego
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do
Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
6.
Zabezpieczenie
wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek
bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w
Gilowicach Nr 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040
z podaniem tytułu:
„zabezpieczenie
należytego wykonania umowy, nr sprawy FZ-UG-3410/10/2009”.
7. W przypadku wniesienia wadium w
pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet
zabezpieczenia.
8. Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70%
zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania
przez Zamawiającego za należycie wykonane.
9. Kwotę stanowiącą 30% wysokości
zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu
gwarancji jakości.
10. Kwota, o której mowa w pkt 9 zostanie
zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji jakości na
wykonane roboty budowlane (tj. 15 dni po upływie 36 miesięcy od daty odbioru
końcowego).
11. W przypadku gdyby Zabezpieczenie
Należytego Wykonania Umowy miało inną formę niż pieniądz, wówczas Wykonawca,
przed upływem 30 dni od wykonania
zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane przedstawi
nowy dokument Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy stanowiący 30% wartości
dotychczasowego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (o ile dotychczasowy
dokument nie zawiera automatycznej klauzuli zmniejszającej wartość tego
Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, po przedstawieniu przez Wykonawcę
wystawcy Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, Protokółu Odbioru Końcowego).
11. Termin związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje
zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru
najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Zamawiający nie przewiduje możliwości
udzielenia zamówienia uzupełniającego.
16. Informacja o przewidywanych zmianach
postanowień umowy :
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, warunkiem
zmian postanowień zawartych w umowie będą okoliczności których nie można
przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz termin realizacji przedmiotu
zamówienia oraz zmiana terminu płatności..
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
boisko_specyfikacja_techniczna.doc
boisko-specyfikacja_techniczna_1.doc
montaz_urzadzen_sportowych.doc
specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot-_boisko.doc
opis_techniczny_woda_i_kanalizacja-_boisko.doc
strona_tytulowa_dla_boiska.doc
budynek_szatniowy_instalacja_gniazd.pdf
budynek_szatniowy_oswietlenie.pdf
specyfikacja_techniczna-boisko.pdf
PRZEDMIARY:
Budynek szatniowo- gospodarczy:
przedmiar_-_budynek_szatniowy_1.jpg
przedmiar_-_budynek_szatniowy_2.jpg
przedmiar_-_budynek_szatniowy_3.jpg
przedmiar-_budynek_szatniowy_4.jpg
przedmiar-_budynek_szatniowy_5.jpg
Budynek szatniowo- gospodarczy elektryka:
przedmiar_-_budynek_szatniowy_-elektryka.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-09-11 16:28:37
- Liczba odsłon: 301
- Historia dokumentu: