Wersja archiwalna 2009-12-07 16:33:38
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
„Budowę, modernizację i rozbudowę infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu –budowa budynku szatniowo-gospodarczego w Ślemieniu etap I”
Znak sprawy: FZ-UG-.3410 / 13 / 2009
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
Miejsce publikacji ogłoszenia o zamówieniu:
- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07.12.2009 r. Nr:420254-2009
- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku: 07.12.2009 r.
- Strona internetowa Urzędu Gminy Ślemień: www.slemien.pl w dniu : 07.12.2009 r.
- Nazwa i
adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323 ŚLEMIEŃ
TEL. (033) 865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
- Określenie
trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Adres strony
internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie
przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Budowa, modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu –budowa budynku szatniowo-gospodarczego w Ślemieniu etap I”.- na podstawie dokumentacji budowlano- wykonawczej opracowanej przez „ Pracownia Projektowa Architektury Krajobrazu „ JANUSZÓWKA”” mgr inż. Przemysław Janusz, stanowiącej załącznik do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- roboty przygotowawcze placu budowy,
- roboty ziemne,
- roboty betoniarskie,
- roboty murarskie,
- roboty tynkarskie
- roboty posadzkowe,
- roboty instalacyjne wod-kan.,
- roboty instalacyjne c.o,
- roboty instalacyjne gazowe
- roboty instalacyjne elektryczne,
-
roboty nawierzchniowe
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami
określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ).
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją
projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) do i ST ( załącznik nr 1 do SIWZ).
2.2. Prace
towarzyszące i roboty tymczasowe, w tym:
·
wykonanie dokumentacji
powykonawczej, budowlanej i geodezyjnej, łącznie z naniesieniem zmian do
zasobów mapowych,
·
zlecenie nadzorów do właścicieli
sieci uzbrojenia terenu,
·
dokonanie uzgodnień z
właścicielem w związku z prowadzeniem robót w pasie drogowym, łącznie z opłatą
za zajęcie terenu,
·
badanie jakości wody do celów
bytowych,
·
wykonanie badań powykonawczych
(szczelności instalacji wodnej i kanalizacyjnej, wydajności instalacji
wentylacji, szczelności instalacji c. o. skuteczności zerowania i ochrony
przeciwporażeniowej instalacji elektrycznych, sprawności działania instalacji
słaboprądowych),
·
roboty tymczasowe (zorganizowanie
zaplecza dla potrzeb budowy, doprowadzenie wody, energii elektrycznej,
odprowadzenie ścieków, zabezpieczenie zaplecza i budowy przed dostępem osób
postronnych).
3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
CPV: 45000000 – 7 Roboty budowlane
45210000 – 2 Roboty budowlane w zakresie
budynków
45310000 – 3 Roboty instalacyjne elektryczne
45300000 – 0
Roboty instalacyjne w budynkach
45320000 – 6 Roboty izolacyjne
45450000 – 6
Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe
45443000 – 4 Roboty elewacyjne
45233140 – 2 Roboty drogowe
- Informacja
o możliwości złożenia oferty wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Termin wykonania
zamówienia:. Do dnia 30.06. 2010 r.
- Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:.
Wykonawca przystępujący do przetargu powinien
spełniać następujące wymagania:
1. Sytuacja
finansowa:
1.1. Wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować
środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia,
określonymi na sumę 300 000,00 zł, – udokumentowane jak w pkt. IV-1.2.8.
1.2. Posiadać średnio roczny obrót w ciągu
ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 2 000 000,00 zł - potwierdzony jak w pkt. IV-1.2.7.
- Potencjał kadrowy:
Dysponować
odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej
bez ograniczeń –1 osoba, – do pełnienia funkcji kierownika budowy,
- elektrycznej, w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych, -1 osoba,
- instalacyjno – sanitarnej
(woda, kanalizacja, centralne ogrzewanie, gaz, wentylacja) – 1 osoba,
- drogowej – 1 osoba
wraz z zaświadczeniami o przynależności do
odpowiedniej izby inżynierów budownictwa, co należy udokumentować, jak w pkt.
1.2.4).
3. Doświadczenie
zawodowe:
Wykonawca musi udowodnić
poprzez przedstawienie w załączniku określonym w pkt. IV.1.2.6/, oraz
dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.6/, potwierdzających
zrealizowanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania
o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie co najmniej trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.
Jako zadanie odpowiadające swoim rodzajem
i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający
rozumie wykonywanie robót budowlanych o wartości całkowitej min.
800 000,00 zł, polegających na budowie obiektu kubaturowego, wraz z
branżami instalacji wod – kan, co. gazową, elektryczną, w tym co najmniej jedno
zadanie obejmujące również roboty drogowe (drogi, parkingi, chodniki). Jako
referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań,
których zakończenie miało
miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania.
4. Potencjał sprzętowy:
Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i
środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót.
Wymagane jest posiadanie
następujących narzędzi i urządzeń: rusztowanie, samochody ciężarowe 5 - 10 t. –
2 szt., w tym wywrotka, dźwig, elektronarzędzia i narzędzia do robót
wykończeniowych, sprzęt do robót dekarskich, kop.- ładowarka o poj. łyżki
5.
Gwarancja:
Wykonawca musi zaoferować
minimum 5 lat gwarancji na przedmiot zamówienia, za wyjątkiem sieci i
instalacji, gdzie gwarancja musi wynosić min. 3 lata oraz robót
wykończeniowych, gdzie gwarancja musi wynosić min. 2 lata.
6. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot
zamówienia będzie wynagrodzenie
ryczałtowe.
·
Złożenie
oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej
specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu.
·
Od
uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną
specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na
terenie przyszłej budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
·
Zamawiający
odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych,
·
Zamawiający
dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i
·
Oferty
wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone.
·
Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i złożeniem oferty.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
1.1.
Wypełniony
szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ
1.2.
Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i
technicznej Wykonawcy:
1) Oświadczenie
z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie
podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień
publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I.
2) Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne
zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego
organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert.
4) Wykaz osób i
podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą
uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi
spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych
podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w
wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z
określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem
spełnienia wymogów pkt. III – 2, na załączniku nr II.
5) Wykaz
niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje, lub
będzie dysponował Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt.
III – 4.
6) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i
wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich
wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 2
referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów)
zgodnie z wymaganiami pkt. III – 3, potwierdzających, że roboty zostały
wykonane należycie, na załączniku nr IV.
7) Bilans z
rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do
sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty
oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, udokumentowane jak
w pkt III – 1.2).
8) Informacja banku, lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy,
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III – 1.1).
1.3.
Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem
ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty.
1.4.
Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem
ofertowym, zawierający zestawienie kosztów elementów robót brutto. Będzie on
podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w
harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów częściowych
zgodnie z umową. Zamawiający dopuszcza wyodrębnienie w ramach tych elementów
rozliczeniowych, nie więcej jak 6 pozycji stanowiących skończone elementy robót
budowlanych umożliwiające ich odbiór i fakturowanie. Harmonogram winien
uwzględniać termin realizacji, o którym mowa w pkt II.1.
1.5. Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę
(osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy.
UWAGI:
·
dokumenty z
pkt. 1.2.1) - 1.2.8), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo
czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
·
złożenie
przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo
nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności (art. 297
ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz.
553 z późn. zm.) i zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
2.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
2.1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
1.2.1, 1.2.3 składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z
prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające,
że:
·
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości,
·
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. można je
zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem,
właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego
lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.3. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., sporządzone w
języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym
przez wykonawcę.
3. Oferta składana przez dwa lub więcej
podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki:
3.1. Spełniać warunki określone w pkt. III przy
uwzględnieniu zsumowania danych od wszystkich podmiotów;
3.2. Zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w
pkt. od 1.2.2) do 1.2.3) dotyczące każdego podmiotu; pozostałe dokumenty winny
dotyczyć wykonawcy (konsorcjum, lub spółki cywilnej) tj. w ofercie muszą być
złożone przedmiotowe dokumenty, przez tego/tych wykonawcę/wykonawców,
który/którzy spełnia/spełniają warunek.
3.3. Musi być podpisana w taki sposób, by
zobowiązywała prawnie wszystkie Strony;
3.4.
Zawierać pełnomocnictwo w rozumieniu art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
4.
Każdy Wykonawca
przedłoży tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant spółki cywilnej lub
konsorcjum. Oferty wykonawcy, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostaną
odrzucone.
5.
Oferta musi
obejmować całość zamówienia.
- Informacja na temat wadium:
Wykonawca
zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 20 000,00 zł.
Wadium może
być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego, nr:
Bank Spółdzielczy w Gilowicach Nr 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040
z informacją na przelewie - wadium przetargowe na zadanie: „Budowa,
modernizacja i rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-sportowej boiska w
Ślemieniu z zagospodarowaniem terenu – budowa budynku szatniowo - gospodarczego
w Ślemieniu etap I””.
Jeżeli
wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów
należy złożyć w siedzibie zamawiającego pok. nr 11, uzyskując potwierdzenie
złożenia na kserokopii dokumentów.
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.12.2009
r. do godz. 1000.
Poręczenie
lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności
oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o
dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania
zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków.
W przypadku
wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być
złożone w kasie Zamawiającego w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty.
Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na
rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie
wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz).
Wykonawca,
którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie
przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium
zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający
zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została
wybrana:
·
odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie,
·
nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego
wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia publicznego,
·
zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego
stało się niemożliwe, z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający
zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie
złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub
pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego
stronie.
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Na podstawie art. 147 ust. 1 i 2 ustawy Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana będzie musiał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny podanej w ofercie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy można wnieść w formach wymienionych w art. 148 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach wymienionych w art. 148 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy musi być dostarczony do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Gilowicach Nr 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040
z podaniem tytułu:
„zabezpieczenie należytego wykonania umowy, nr sprawy FZ-UG-3410/10/2009”.
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za zgodą Wykonawcy, kwota wadium może zostać zaliczona na poczet zabezpieczenia.
Zamawiający zwróci kwotę stanowiąca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
Kwotę stanowiącą 30% wysokości zabezpieczenia Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji jakości.
Kwota, o której mowa w pkt 9 zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (tj. 15 dni po upływie 36 miesięcy od daty odbioru końcowego).
W przypadku gdyby Zabezpieczenie Należytego Wykonania Umowy miało inną formę niż pieniądz, wówczas Wykonawca, przed upływem 30 dni od wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane przedstawi nowy dokument Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy stanowiący 30% wartości dotychczasowego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy (o ile dotychczasowy dokument nie zawiera automatycznej klauzuli zmniejszającej wartość tego Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, po przedstawieniu przez Wykonawcę wystawcy Zabezpieczenia Należytego Wykonania Umowy, Protokółu Odbioru Końcowego).
11. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
16. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :
1.
Istotne postanowienia umowy określa projekt umowy
stanowiący załącznik B. do niniejszej specyfikacji istotnych warunków
zamówienia.
2.
Zmiany
do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności
zatwierdzenia przez Zamawiającego, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na
piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany umowy w następujących okolicznościach:
·
ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
·
zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcom,
·
działania siły wyższej,
·
wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego,
·
rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem
(obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy, wówczas zmiana umowy może nastąpić
również w zakresie terminu i harmonogramu realizacji,
·
wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania
realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na
skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy
może nastąpić w zakresie terminu i harmonogramu realizacji.
·
zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe
rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych
standardów jakościowych,
·
zmiany są korzystne dla zamawiającego,
·
konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
W niniejszym
postępowaniu stosuje się przepisy dotyczące protestów, zgodnie z art. 180 – 183
ustawy Prawo zamówień publicznych, odwołań zgodnie z art. 184 –
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
siwz_budynek_szatnia_2009_1-1.doc
boisko_specyfikacja_techniczna.doc
boisko-specyfikacja_techniczna_1.doc
montaz_urzadzen_sportowych.doc
specyfikacja_techniczna_wykonania_i_odbioru_robot-_boisko.doc
opis_techniczny_woda_i_kanalizacja-_boisko.doc
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA:
strona_tytulowa_dla_boiska.doc
DOKUMENTACJA PROJEKTOWA prąd:
budynek_szatniowy_instalacja_gniazd.pdf
budynek_szatniowy_oswietlenie.pdf
specyfikacja_techniczna-boisko.pdf
BUDYNEK SZATNIOWO-GOSPODARCZY -elektryka.
przedmiar_-_budynek_szatniowy_-elektryka.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-12-07
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-12-07 16:33:38
- Liczba odsłon: 1593
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: