Nr sprawy: ZP.271.4.2011                                                                              Ślemień, 30 marca 2011 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU- roboty budowlane

 

Na:” Odbudowa 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych”


Ogłoszenie w BZP: Numer ogłoszenia: 101505 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011

Ogłoszenie w BIP Ślemień: 30.03.2011

Ogłoszenie na tablicy ogłoszeń UG Ślemień: 30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslemien.ig.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania, pn: Odbudowa 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych. 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: a Odbudowa mostu na potoku Młyńszczanka Do Jagosa w miejscowości Ślemień, b Odbudowa mostu na potoku Młyńszczanka Do Lubra w miejscowości Ślemień c Odbudowa mostu na potoku Ceretnik Do Pochopnia w miejscowości Ślemień 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. a Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. b Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. 19 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do godz. 15.00 c Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. d Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP. e Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14 dni. f Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( co najmniej  3  roboty budowlane).

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia    (zawierający imiona i nazwiska osób ), którymi dysponuje Wykonawca wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych.

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a Wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c Kosztorysy ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: - wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni , mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow, żywiecki woj. śląskie Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu : 13.04.2011 r. o godzinie 8:30

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

                                                                               Wójt Gminy Ślemień

                                                                              mgr Małgorzata Pępek


siwz_3_mosty-2011.doc


Most na potoku Młyńszczanka „ Do Jagosa” w miejscowości Ślemień
mapa_ewidencji_gruntow.pdf
mapa_ewidencji_gruntow.pdf
plan_sytuacyjny_do_jagosa.pdf
przedmiar_robot_odbudowa_mostu_na_potoku_mlynszczanka_-_do_jagosa_w_slemieniu.pdf
przekroj_a-a_do_jagosa.pdf
przekroj_b-b_do_jagosa.pdf
przekroj_c-c_do_jagosa.pdf
schemat_zbrojenia_plyty_do_jagosa.pdf
schemat_zbrojenia_przyczolku_do_jagosa.pdf
specyfikacja_techniczna_do_jagosa.pdf
strona_tytulowa_-st_do_jagosa.pdf
strona_tytulowa_do_jagosa.pdf
widok_z_gory_do_jagosa.pdf

mostu na potoku Młyńszczanka „ Do Lubra” w miejscowości Ślemień
mapa_ewidencji_gruntow_do_lubra.pdf
opis_techniczny_do_lubra.pdf
plan_sytuacyjny_do_lubra.pdf
przedmiar_robot_odbudowa_mostu_na_potoku_mlynszczanka_-do_lubra_w_slemieniu.pdf
przekroj_a-a_do_lubra.pdf
przekroj_b-b_do_lubra.pdf
przekroj_c-c_do_lubra.pdf
schemat_zbrjoenia_przyczolku_do_lubra.pdf
schemat_zbrojenia_plyty_do_lubra.pdf
st_odbudowa_mostu_na_potoku_mlynszczanka_-do_lubra_w_slemieniu.pdf
strona_tytulowa_-st_do_lubra.pdf
strona_tytulowa_do_lubra.pdf
widok_z_gory_do_lubra.pdf

most na potoku Ceretnik „ Do Pochopnia” w miejscowości Ślemień
mapa_ewidencji_gruntow_do_pochopnia.pdf
opis_techniczny_do_pochopnia.pdf
plan_sytuacyjny_do_pochopnia.pdf
przedmiar_robot_odbudowa_mostu_na_potoku_ceretnik_-_do_pochopnia_w_slemieniu.pdf
przekroj_a-a_do_pochopnia.pdf
przekroj_b-b_do_pochopnia.pdf
przekroj_c-c_do_pochopnia.pdf
przekroj_d-d_do_pochopnia.pdf
schemat_zbrojenia_fundamentu_do_pochopnia.pdf
schemat_zbrojenia_plyty_do_pochopnia.pdf
schemat_zbrojenia_skrzydelek_do_pochopnia.pdf
specyfikacja_techniczna_do_pochopnia.pdf
strona_tytulowa_-st_do_pochopnia.pdf
strona_tytulowa_do_pochopnia.pdf




                                                                     Uczestnicy postępowania:

 

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn:

 „ Odbudowę 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych”.

 

 

 

W związku z wnioskami wykonawców w sprawie udzielenia odpowiedzi na ich pytania, zamawiający w załączeniu przesyła treść pytań oraz udziela wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

Pytanie 1.

Proszę o wyjaśnienie pozycji 5.10/ do Jagosa, do Lubra,/ poz. 5.9 do Pochopnia. Obmiar powinien wynosić 4,0 m. Proszę podać, które pozycje materiałowe i sprzętowe powinny być ujęte ?

 

Odpowiedź.

Informujemy iż: obmiar w pozycji 5.10. ( most Do Jagosa oraz most Do Lubra w Ślemieniu) jest prawidłowy. W wymienionej pozycji oferent powinien ująć prefabrykat ramowy o wymiarach wewnętrznych 4,00x1,50x1,00m  x 4 szt. W obmiarze widnieje 4 szt.  4,68 m ponieważ jest to wymiar po zewnętrznym obrysie prefabrykatu. W pozycji oferent powinien ująć dostawę i montaż w/w prefabrykatów z uwzględnieniem wszelkiego sprzętu jaki zamierza użyć do wykonania przedmiotowych robót ( całość zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.

W punkcie 5.9 kosztorysu ( most Do Pochopnia ) ujęto prace związane z załadunkiem rozładunkiem, podnoszeniem elementów prefabrykowanych ( prefabrykatów ramowych) ujmując ciężar prefabrykatu  x ich liczba 4 szt. Co jest zgodne z projektem. Oferent powinien ująć wszelki sprzęt jaki zamierza użyć do wykonania przedmiotowych robót ( całość zgodna ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót).

Jako materiały przetargowe udostępniono projekt, przedmiar robót i kosztorys więc wykonując kosztorys ofertowy należy zapoznać się z nimi oraz wykonać wizję w terenie celem dokładnego rozeznania przedmiotu zamówienia.




Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-11 09:25:00
  • Liczba odsłon: 233
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2972341]

przewiń do góry