Nr sprawy: ZP.271.4.2011
Ślemień,
30 marca 2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU-
roboty budowlane
Na:” Odbudowa 3 mostów gminnych w Gminie
Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych”
Ogłoszenie w BZP: Numer
ogłoszenia: 101505 - 2011; data zamieszczenia: 30.03.2011
Ogłoszenie w BIP Ślemień: 30.03.2011
Ogłoszenie na tablicy ogłoszeń UG Ślemień:
30.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska
148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslemien.ig.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego:
Odbudowa 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód
powodziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane
związane z realizacją zadania, pn: Odbudowa 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień
w ramach usuwania szkód powodziowych. 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w
szczególności: a Odbudowa mostu na potoku Młyńszczanka Do Jagosa w miejscowości
Ślemień, b Odbudowa mostu na potoku Młyńszczanka Do Lubra w miejscowości
Ślemień c Odbudowa mostu na potoku Ceretnik Do Pochopnia w miejscowości Ślemień
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt wykonawczy,
przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. a Wykonawca
jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem
budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej oraz
wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego. b Dokumentacja techniczna znajduje
się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. 19 od poniedziałku do
piątku w godz. 7.00 do godz. 15.00 c Wykonawca wykona wszelkie inne roboty
towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do
prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym
zaplecza budowy. d Wykonawca wykona wszystkie prace związane z opracowaniem i
wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i
zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP. e Wykonawca po
zakończeniu robót uporządkuje teren budowy najpóźniej w ciągu 14 dni. f
Wykonawca usunie na własny koszt skutki awarii które zostały spowodowane przez
Wykonawcę.
II.1.4)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.22.11.11-3.
II.1.6)
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7)
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się
zawarcie umowy ramowej: nie
II.1.9) Czy dopuszcza się
ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.10.2011.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
wykonali
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do
pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie
kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia
specjalności.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Zamawiający
nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia ( co najmniej
3 roboty budowlane).
·
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia (zawierający imiona i nazwiska osób ),
którymi dysponuje Wykonawca wraz z informacja na temat ich kwalifikacji zawodowych.
·
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.
24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a Wypełniony formularz ofertowy
dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik Nr 1 b Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych
i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane
osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania
Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c
Kosztorysy ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych.
d Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę
terminu wykonania robót pod warunkiem: - wystąpienia niekorzystnych warunków
atmosferycznych długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni ,
mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na
otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót
nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio
sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego
ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez
Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru
geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z
wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie
wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co
zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym
protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności
zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd
Gminy Ślemień 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow, żywiecki woj. śląskie
Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu : 13.04.2011
r. o godzinie 8:30
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
mapa_ewidencji_gruntow.pdf
mapa_ewidencji_gruntow.pdf
plan_sytuacyjny_do_jagosa.pdf
przedmiar_robot_odbudowa_mostu_na_potoku_mlynszczanka_-_do_jagosa_w_slemieniu.pdf
przekroj_a-a_do_jagosa.pdf
przekroj_b-b_do_jagosa.pdf
przekroj_c-c_do_jagosa.pdf
schemat_zbrojenia_plyty_do_jagosa.pdf
schemat_zbrojenia_przyczolku_do_jagosa.pdf
specyfikacja_techniczna_do_jagosa.pdf
strona_tytulowa_-st_do_jagosa.pdf
strona_tytulowa_do_jagosa.pdf
widok_z_gory_do_jagosa.pdf
mostu na potoku Młyńszczanka „ Do Lubra” w miejscowości Ślemień
mapa_ewidencji_gruntow_do_lubra.pdf
opis_techniczny_do_lubra.pdf
plan_sytuacyjny_do_lubra.pdf
przedmiar_robot_odbudowa_mostu_na_potoku_mlynszczanka_-do_lubra_w_slemieniu.pdf
przekroj_a-a_do_lubra.pdf
przekroj_b-b_do_lubra.pdf
przekroj_c-c_do_lubra.pdf
schemat_zbrjoenia_przyczolku_do_lubra.pdf
schemat_zbrojenia_plyty_do_lubra.pdf
st_odbudowa_mostu_na_potoku_mlynszczanka_-do_lubra_w_slemieniu.pdf
strona_tytulowa_-st_do_lubra.pdf
strona_tytulowa_do_lubra.pdf
widok_z_gory_do_lubra.pdf
most na potoku Ceretnik „ Do Pochopnia” w miejscowości Ślemień
mapa_ewidencji_gruntow_do_pochopnia.pdf
opis_techniczny_do_pochopnia.pdf
plan_sytuacyjny_do_pochopnia.pdf
przedmiar_robot_odbudowa_mostu_na_potoku_ceretnik_-_do_pochopnia_w_slemieniu.pdf
przekroj_a-a_do_pochopnia.pdf
przekroj_b-b_do_pochopnia.pdf
przekroj_c-c_do_pochopnia.pdf
przekroj_d-d_do_pochopnia.pdf
schemat_zbrojenia_fundamentu_do_pochopnia.pdf
schemat_zbrojenia_plyty_do_pochopnia.pdf
schemat_zbrojenia_skrzydelek_do_pochopnia.pdf
specyfikacja_techniczna_do_pochopnia.pdf
strona_tytulowa_-st_do_pochopnia.pdf
strona_tytulowa_do_pochopnia.pdf
Uczestnicy
postępowania:
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na
realizację zadania pn:
„
Odbudowę 3 mostów gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód
powodziowych”.
W związku z wnioskami wykonawców w sprawie
udzielenia odpowiedzi na ich pytania, zamawiający w załączeniu przesyła treść
pytań oraz udziela wyjaśnień w trybie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
Pytanie 1.
Proszę
o wyjaśnienie pozycji 5.10/ do Jagosa, do Lubra,/ poz. 5.9 do Pochopnia. Obmiar
powinien wynosić
Odpowiedź.
Informujemy
iż: obmiar w pozycji 5.10. ( most Do Jagosa oraz most Do Lubra w Ślemieniu)
jest prawidłowy. W wymienionej pozycji oferent powinien ująć prefabrykat ramowy
o wymiarach wewnętrznych 4,00x1,50x1,00m
x 4 szt. W obmiarze widnieje 4 szt.
W
punkcie 5.9 kosztorysu ( most Do Pochopnia ) ujęto prace związane z załadunkiem
rozładunkiem, podnoszeniem elementów prefabrykowanych ( prefabrykatów ramowych)
ujmując ciężar prefabrykatu x ich liczba
4 szt. Co jest zgodne z projektem. Oferent powinien ująć wszelki sprzęt jaki zamierza
użyć do wykonania przedmiotowych robót ( całość zgodna ze specyfikacją
techniczną wykonania i odbioru robót).
Jako
materiały przetargowe udostępniono projekt, przedmiar robót i kosztorys więc
wykonując kosztorys ofertowy należy zapoznać się z nimi oraz wykonać wizję w
terenie celem dokładnego rozeznania przedmiotu zamówienia.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-04-11 09:25:00
- Liczba odsłon: 401
- Historia dokumentu: