Wersja archiwalna 2010-07-15 16:21:09
Ślemień: Remont dróg w
Gminie Ślemień realizowany w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r.
- Numer ogłoszenia Portal Urzędu Zamówień Publicznych : 210762 - 2010; data
zamieszczenia: 15.07.2010
- BIP Gmina Ślemień : 15.07.2010 r.
- Tablica Ogłoszeń UG Ślemień – 14.07.2010
r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul.
Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.
·
Adres
strony internetowej zamawiającego:
www.slemien.pl
I.
2)
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
II.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie art.
10 ust. 1 w związku z art. 39 ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r.
Nr. 223, poz. 1655 z późn.zm.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg w Gminie Ślemień realizowany
w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty
budowlane związane z realizacją zadania, pn: Remont dróg w Gminie Ślemień
realizowany w ramach likwidacji skutków powodzi z 2007 i 2009 r. 1.1.Zakres
przewidywanych prac obejmuje w szczególności: a)Odbudowa drogi gminnej Do Głóda
w miejscowości Las. b)Odbudowa drogi gminnej K Lenarta w miejscowości Las.
c)Odbudowa drogi gminnej ul. Porzeczkowa w miejscowości Las. d) Odbudowa drogi
gminnej Do Pęcikiewicza w miejscowości Ślemień. e) Odbudowa drogi gminnej ul.
Bodzkowa w miejscowości Las. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera: projekt wykonawczy, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia
zgodnie z projektem budowlanym, przepisami prawa, zasadami wiedzy i sztuki
budowlanej oraz wskazaniami inspektora nadzoru budowlanego..
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
45.11.12.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.1.8)
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej : Zamawiający
nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
II.1.9)
Informacja o udostępnieniu dynamicznego systemu zakupów : Zamawiający nie przewiduje
dynamicznego systemu zakupów.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium.
III.2) ZALICZKI
·
Czy
przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
nie
dotyczy
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
wykonali
w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym
okresie co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością
przedmiotowi zamówienia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
nie
dotyczy
·
III.3.4)
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
dysponują
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu
zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania
robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
nie
dotyczy
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, należy przedłożyć:
·
wykaz
robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
·
wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami
·
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
·
oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia
·
aktualny
odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24
ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych
oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
·
aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
·
aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
·
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne
albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a)
Wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b) Wykaz osób uprawnionych do
podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu
Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty
ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie
wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c) Kosztorysy ofertowe , sporządzone na
bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych i dokumentacji technicznych. d) Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi
wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna:
nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę
terminu wykonania robót pod warunkiem: wystąpienia niekorzystnych warunków
atmosferycznych długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni ,
mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na
otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
stosownym protokołem. wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych
okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z
drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice
przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru
Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga
dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót
ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość
niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone
przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie
zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez
obie strony i następować będzie aneksem do umowy. Termin zawarcia umowy
zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec
zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z Wykonawców. O nowym
terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu
postępowania odwoławczego.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Ślemieniu ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj.
śląskie sekretariat.
Otwarcie
ofert: 29.07.2010 r.
Urząd Gminy w Ślemieniu , 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148, - pow. pok. 18,
godz. 9:30.
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: nie
dotyczy.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
DROGA DO PĘCIKIEWICZZA:
pecikiewicz_-_przedmiar_robot_2010_-2.pdf
specyfikacja_do_pecikiewicza_1.pdf
szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym_1.pdf
DROGA KOŁO LENARTA
odbudowa_drogi_gminnej__ul._kolo_lenarta_w_lasie_przedmiar_robot_1.pdf
specyfikacja_kolo_lenarta_1.pdf
ULICA BODZKOWA
bodzkowa_w_lasie_przedmiar_robot-25.pdf
szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym_4.pdf
specyfikacja_ul._bodzkowa_b.pdf
DROGA DO GŁÓDA
odbudowa_drogi_gminnej__przedmiar_-_do_gloda_7-1.pdf
opis_techniczny-4_do_gloda_-2010.pdf
plan_sytuacyjny-6_do_gloda_2010.pdf
przekroje_typowe_1-2_do_gloda_2010.pdf
przekroje_typowe_2-4_do_gloda_2010.pdf
strona_tytulowa-2_do_gloda_2010.pdf
strona_tytulowa_st-4_do_gloda_2010.pdf
szczegol_korytek_z_rusztem-4.pdf
ULICA PORZECZKOWA
przebudowa_drogi_gminnej__ul._porzeczkowa_w_lasie_przedmiar_robot-2.pdf
plan_sytuacyjny_-porzeczkowa.pdf
-porzeczkowa_opis_techniczny_2010.pdf
porzeczkowa_przekroje_typowe_2-2.pdf
przekroje_typowe_-_porzeczkowa.pdf
specyfikacja_techniczna_ul._porzeczkowa_7.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2010-07-15
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-07-15 16:21:09
- Liczba odsłon: 460
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: