SEKRETARZ GMINY
Do zakresu działania i kompetencji Sekretarza Gminy należą w szczególności:
- Pełnienie czynności Kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta.
- Rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami pod nieobecność Wójta.
- Wykonywanie zadań Kierownika Referatu Organizacyjnego.
- Wykonywanie obowiązków W granicach udzielonego upoważnienia przez Wójta.
-
Prowadzenie rejestru oraz zbioru zarządzeń Wójta.
-
Przekazywanie Referatom do realizacji zadań wynikających z ustaw, uchwał Rady oraz
zarządzeń Wójta i nadzorowanie przebiegu realizacji oraz terminowości ich wykonania.
-
Organizowanie przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg, wniosków
i interwencji mieszkańców (w tym prowadzenie rejestrów i sprawozdań).
-
Kontrola terminowego przygotowywania materiałów na sesje Rady, posiedzenia Komisji
Rady oraz odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz Komisji Rady.
-
Sporządzanie testamentów w oparciu o Kodeks Cywilny.
-
Koordynowanie i organizowanie spraw związanych z właściwym przeprowadzeniem
i przebiegiem wyborów, spisów i referendów oraz konsultacji społecznych.
-
Planowanie i koordynowanie zakupów, wdrażanie i nadzór nad systemem
informatycznym.
-
Planowanie kosztów utrzymania Urzędu i rozliczanie się z wydatków przewidzianych na
ten cel w budżecie Gminy.
-
Zabezpieczenie funkcjonowania Urzędu w warunkach pokoju i czasu “W”.
-
Udostępnianie informacji publicznej wraz z nadzorowaniem publikacji
zamieszczanych na stronie internetowej Urzędu i BIP
-
Nadzór nad zabezpieczeniem informacji przez administratora danych.
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Wójta.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Roman Wajdzik
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-14 08:49:32
- Informacja zaktualizowana przez: Roman Wajdzik
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-14 08:57:17
- Liczba odsłon: 2207
- Historia dokumentu: