Koordynator ds. Profilaktyki i Przeciwdziałania Alkoholizmowi.


Do zadań Koordynatora należy w szczególności:
  1. Koordynowanie i nadzór nad realizacją zadań zawartych W Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych wraz z przygotowaniem projektu tegoż programu.

  2. Przygotowywanie preliminarza wykonania programu.

  3. Podejmowanie działań sprzyjających racjonalnemu ograniczaniu dostępności do alkoholu.

  4. Kontrola w zakresie przestrzegania przepisów ustawy i uchwał Rady Gminy w w/w zakresie.

  5. Wspieranie, współpraca z ośrodkami i środowiskami w zakresie profilaktyki i problemów alkoholowych.

  6. Prowadzenie stałego punktu konsultacyjno-informacyjnego i interwencyjnego dla osób i rodzin z problemem alkoholowym.

  7. Prowadzenie działań profilaktycznych w środowisku podwyższonego ryzyka.

  8. Edukacja społeczna na temat problemów alkoholowych.

  9. Zapewnianie obsługi administracyjno - biurowej Komisji d/s Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

  10. Prowadzenie wywiadów środowiskowych wobec osób nadużywających alkoholu.

  11. Współpraca z ośrodkami leczenia uzależnień.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Roman Wajdzik
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-14 09:02:18
  • Informacja zaktualizowana przez: Roman Wajdzik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-14 09:03:43
  • Liczba odsłon: 2130
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171398]

przewiń do góry