BIURO RADY

  1. Prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego.

  2. Przygotowanie we współpracy z Referatami i pracownikami na samodzielnych stanowiskach materiałów pod obrady sesji Rady.

  3. Prowadzenie spraw związanych z obsługą i protokołowaniem posiedzeń Rady i Komisji.

  4. Prowadzenie dokumentacji prac Rady.

  5. Współpraca z Radami Sołeckimi i Sołtysami.

  6. Prowadzenie spraw osobowych radnych.

  7. Prowadzenie rejestru opinii Komisji Rady.

  8. Prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych i Komisji, czuwanie nad ich terminowym załatwianiem i informowanie Wójta Gminy o nieprawidłowościach z tym związanych.

  9. Prowadzenie rejestru uchwał Rady.

  10. Organizacja wyborów ławników do sądów powszechnych.

  11. Przekazywanie uchwał Wójtowi w ciągu 4 dni od daty ich podjęcia.

  12. Przekazywanie Wójtowi treści interpelacji radnych i wniosków, na które nie udzielono wyczerpujących odpowiedzi w czasie trwania sesji.

  13. Obsługa kancelaryjno - biurowa Przewodniczącego Rady Gminy oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego, po uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady.

  14. Przygotowywanie - W razie potrzeby informacji - dla Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji.

  15. Wykonywanie czynności związanych z ogłaszaniem aktów prawa miejscowego.

  16. Prowadzenie spraw wynikających z ustawowego obowiązku składania oświadczeń majątkowych i innych oświadczeń, o których mowa W ustawie o samorządzie gminnym i innych ustawach, przez radnych.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Roman Wajdzik
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-02-14 09:45:44
  • Informacja zaktualizowana przez: Roman Wajdzik
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-14 09:45:44
  • Liczba odsłon: 1977
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171401]

przewiń do góry