BIURO RADY
Prowadzenie zbiorów aktów prawa miejscowego.
Przygotowanie we współpracy z Referatami i pracownikami na samodzielnych stanowiskach materiałów pod obrady sesji Rady.
Prowadzenie spraw związanych z obsługą i protokołowaniem posiedzeń Rady i Komisji.
Prowadzenie dokumentacji prac Rady.
Współpraca z Radami Sołeckimi i Sołtysami.
Prowadzenie spraw osobowych radnych.
Prowadzenie rejestru opinii Komisji Rady.
Prowadzenie rejestru interpelacji i wniosków radnych i Komisji, czuwanie nad ich terminowym załatwianiem i informowanie Wójta Gminy o nieprawidłowościach z tym związanych.
Prowadzenie rejestru uchwał Rady.
Organizacja wyborów ławników do sądów powszechnych.
Przekazywanie uchwał Wójtowi w ciągu 4 dni od daty ich podjęcia.
Przekazywanie Wójtowi treści interpelacji radnych i wniosków, na które nie udzielono wyczerpujących odpowiedzi w czasie trwania sesji.
Obsługa kancelaryjno - biurowa Przewodniczącego Rady Gminy oraz radnych w sprawach wynikających z wykonywania mandatu radnego, po uzgodnieniu z Przewodniczącym Rady.
Przygotowywanie - W razie potrzeby informacji - dla Przewodniczącego Rady i Przewodniczących Komisji.
Wykonywanie czynności związanych z ogłaszaniem aktów prawa miejscowego.
Prowadzenie spraw wynikających z ustawowego obowiązku składania oświadczeń majątkowych i innych oświadczeń, o których mowa W ustawie o samorządzie gminnym i innych ustawach, przez radnych.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Roman Wajdzik
- Data udostępnienia w BIP: 2013-02-14 09:45:44
- Informacja zaktualizowana przez: Roman Wajdzik
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-02-14 09:45:44
- Liczba odsłon: 1945
- Historia dokumentu: