Wersja archiwalna 2009-10-26 10:54:10

Fz-UG-3410- I-/12/RPO/2009                                                               Ślemień, 22 października  2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Na Rozbudowę kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – etap I zadanie 2”

Zadanie pn:” Rozbudowa sieci sanitarno- kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień etap 1 zadanie 2” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 22 października 2009 Nr:

- Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ślemień w dniu 22 października 2009 r.

- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku w dniu: 22 października 2009 r.

  1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

 

 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

  1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – Etap I zadanie 2” na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez przedsiębiorstwo „ FWP –WODPOL” Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 50 „ Kanalizacja i wodociąg w Gminie Ślemień” zaktualizowana przez Zakład Usług Budowlanych Projektowanie i Nadzór Inwestycji, Żywiec ul. Jodłowa 26, oraz „ MWM”  Sp. z o.o. , 44-100 Gliwice , ul. Grottgera 35 „ Oczyszczalnia ścieków komunalnych w Ślemieniu” , zawierająca w szczególności : projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz całą pozostałą dokumentację projektową.

3.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

            45.00.00.00-7 - roboty budowlane

45.25.21.27-4 – roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45.31.00.00-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45.11.12.00-0- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45.23.24.40-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do     odprowadzania ścieków,

45.23.31.40-2 - roboty drogowe

45.23.11.00-6 – ogólne roboty budowlane związane z budowa rurociągów

 

  1. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

  1. Termin wykonania zamówienia:.  31 grudnia 2010 r.

 

  1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;

2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

 

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia  lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;

2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;

3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

 

przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;

9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;

10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:

1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy pzp

2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;

3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;

4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

 

VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
      W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

      I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ

1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ

1.2.  Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy:

1)    Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I.

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

 

 

3)    działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4)    Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                  w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

7)    Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III – 3, na załączniku nr II.

8)    Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III – 5.

9)    Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 3 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III – 4, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV.

10) Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, udokumentowane jak w pkt III – 2.2).

11)     Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III – 2.1).

12)     Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III – 2.3.

1.3.  Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty.

1.4. Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem ofertowym oraz ramowym harmonogramem realizacji inwestycji stanowiącym część [D1]

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

niniejszej siwz, zawierający zestawienie kosztów elementów robót bez podatku VAT. Będzie on podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów zgodnie z umową. Zamawiający wymaga, aby harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji inwestycji dostarczony przez zamawiającego nie był zmieniony co do podziału na elementy rozliczeniowe wykazane przez zamawiającego, niemniej jednak dopuszcza wyodrębnienie w ramach tych elementów rozliczeniowych, mniejszych elementów rozliczeniowych, stanowiących skończone elementy robót budowlanych umożliwiające ich odbiór i fakturowanie.

1.5.         Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy.

 

UWAGI:

·       dokumenty z pkt. 1.2.1) - 1.2.11), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,

·       złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności (art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz. 553 z późn. zm.) i zgodnie  z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

8.1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1), 1.2.3), 1.2.5) składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

·       nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

·       nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

·       nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2.2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.4) składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy.

2.3.  Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2.4.  Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

 

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

8.     Informacja na temat wadium:

Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 100 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gilowicach Nr: 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040., z dopiskiem „Wadium – „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – Etap I Zadanie 2.

 

Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Ślemień adres: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu   34-323 Ślemień 430 -   w godz. 8 – 14, , wg instrukcji jn..

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 listopada 2009r. do godz. 1000.

Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków.

W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego Urzędu Gminy Ślemień adres: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu   34-323 Ślemień 430 -   w godz. 8 – 14, uzyskując potwierdzenie złożenia na    kserokopii dokumentów,  w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz).

Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

·           odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

·           nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,

·           zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe,   z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa  w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

9.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

 

10.    Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie lub pokój nr 18,  nie później niż do dnia  16.11.2009 roku do godz. 10.00.

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2009 roku o godzinie 10.30, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

 

11.    Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

12.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

13.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

 

14.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

    15.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :

 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

 

banner na dokumenty z logo wojwodztwa - kolor NOWY nowy

    16.  Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

 

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, warunkiem zmian postanowień zawartych w umowie będą okoliczności których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia.

 

Zadanie pn:” Rozbudowa sieci sanitarno- kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień etap 1 zadanie 2” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                     mgr Małgorzata Pępek


specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_2009.doc

harmonogram_i_kanalizacja_-2009.pdf

PRZEDMIARY:

przedmiar_-_blok_technologiczny.pdf

przedmiar_-_budynek_socjalny_z_garazem_2009.pdf

przedmiar_-_hydraulika_2009.pdf

przedmiar_-_instalacje_elektryczne_2009.pdf

przedmiar_-_instalacje_technologiczne_2009.pdf

przedmiar_-_zagospodarowanie_terenu.pdf

przedmiar_przylacza_wodociagowe.pdf

"CERETNIK przedmiary"

ceretnik_kanalizacja_sanitarna_-_kolektor_a-przedmiar.pdf

ceretnik-wodociag-kolektor_a_-_przedmiar.pdf

ceretnik_kanalizacja_sanitarna_-_kolektor_b-przedmiar.pdf

ceretnik-wodociag-kolektor_b-_przedmiar-1.pdf


przedmiar-kanaly_sanitarne_2009.pdf

przedmiar_-_przylacza_sanitarne_2009.pdf

przedmiar_-_przylacza_wodociagowe_2009.pdf

przedmiar_-siec_wodociagowa_2009.pdf


SPECYFIKACJA TECHNICZNA :

specyfikacja_techniczna_wodociag_2009.doc

specyfikacja_techniczna_kanalizacja_2009.doc


PROJEKTY:

czesc__technologiczna_projekt_budowlany_2009.pdf


ewidencja_gr.1.pdf

ewidencja_gr._2.pdf

ewidencja_gr._3.pdf

ewidencja_gr._4.pdf

ewidencja_gr._5.pdf

ewidencja_gr._6.pdf

ewidencja_gr._7.pdf

ewidencja_gr._8.pdf


ewidencja_gruntow_1.pdf

ewidencja_gruntow_2.pdf

ewidencja_gruntow_3.pdf

Mapy sytuacyjno-wysokościowe:

111.pdf

mapa_073.pdf

mapa_112.pdf

mapa_113.pdf

114.pdf

121.pdf

123.pdf

161.pdf

mapa_154.pdf

mapa_202.pdf

orientacja_i_uklad_map.pdf


PROFILE KANAŁY:

boczne_a_2-63.pdf

boczne_a_63-130.pdf

kanal_boczne_h_2-16.pdf

kanal_boczne_h_22-37.pdf

kanal_boczne_h_26.pdf

kolektor_a_1-83.pdf

kolektor_a_83-139.pdf

kolektor_f_boczny.pdf

kolektor_g_boczne_2-_15.pdf

PROFILE WODA:

woda_1-18_hydrant_41-43_boczny_20-34_hydrant_79-.pdf

woda_2-32-h93-73_45-33_h74-78.pdf

woda_3-36_hydrant_32-40.pdf

woda_3-36_hydrant_32-40.pdf

woda_10-8_hydranty_23-31.pdf

woda_12-12ac-h58_22e-22e1_14-24-h59_15-25-h60_9-.pdfwoda_19-42_hydrant_44-50.pdf

woda_21-11_hydrant_52-54____woda_22-13_hyd_55-57.pdf

woda_21-11_hydrant_52-54____woda_22-13_hyd_55-57.pdf

woda__16-15d_hydranty_1-9.pdf

woda____15d-5_hydranty_10-19.pdf

PRZYŁĄCZA WODY:

073.pdf

111.pdf

112.pdf

113.pdf

114.pdf

121.pdf

123.pdf

161.pdf

opis_techniczny.pdf

orientacja_slemien.pdf

przedmiar_wodociag_slemien_dodatkowe.pdf

schemat_wodomierza.pdf

zestawienie_wodociagow.pdf

SZCZEGÓŁY:

hydrant.pdf

komora_redukcyjna.pdf

nawiertka.pdf

odwodnienie_wodociagu.pdf

przejscie_nad_potokiem_nr_1.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_2.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_3.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr4.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_5.pdf

przejsie_nad_potokiem_nr_6.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_7.pdf

przejscie_nad_potokiem_nr_8.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_10.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_11.pdf

reduktor_cisnienia.pdf

schemat_wodomierza.pdf

studzienka_odpowietrzajaca.pdf

studzienka_odpowietrzajaca.pdf

szczegol_studzienek.pdf

Zestawienie przyłączy:

zestawienie_przylaczy_1.pdf

zestawienie_przylaczy_2.pdf

zestawienie_przylaczy_3.pdf

zestawienie_przylaczy_4.pdf

zestawienie_przylaczy_5.pd

zestawienie_przylaczy_6.pdf

zestawienie_przylaczy_7.pdf

zestawienie_przylaczy_8.pdf

zestawienie_przylaczy_9.pdf

zestawienie_przylaczy_10.pdf

zestawienie_przylaczy_11.pdf

zestawienie_przylaczy_12.pdf

zestawienie_przylaczy_13.pdf

Zestawienia przyłączy kanalizacyjnych:

zestawienie_1.pdf

zestawienie_2.pdf

zestawienie_3.pdf

zestawienie_4.pdf

zestawienie_5.pdf

zestawienie_6.pdf

zestawienie_7.pdf

zestawienie_8.pdf

zestawienie_9.pdf

zestawienie_10.pdf

zestawienie_1111.pdf

zestawienie_1313.pdf

zestawienie_1414.pdf


PROJEKTY CERETNIK:

ceretnik_-_profil_-_projekt_-2009.pdf

ceretnik_-_profil_-_projekt_-2009.pdf






                                                                                          

                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 3172779]

przewiń do góry