Wersja archiwalna 2009-10-26 10:54:10
Fz-UG-3410- I-/12/RPO/2009 Ślemień, 22 października 2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Na Rozbudowę kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową
oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – etap I zadanie
Zadanie pn:” Rozbudowa sieci
sanitarno- kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień etap 1
zadanie
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o
wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art.
11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./
-
Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 22 października 2009 Nr:
-
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ślemień w dniu 22 października 2009 r.
-
Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze
budynku w dniu: 22 października 2009 r.
- Nazwa
i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323 ŚLEMIEŃ
TEL. (033) 865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny
pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500
piątek
w godz. 800-1600
- Określenie
trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na
podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U.
z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów
wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych
Warunków Zamówienia.
- Adres
strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie
Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek
- czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
- Określenie
przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie
dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest realizacja
zadania: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową
oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – Etap I zadanie
3.Nomenklatura wg. Wspólnego
Słownika Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7 - roboty budowlane
45.25.21.27-4 – roboty
budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45.31.00.00-3 – roboty
w zakresie instalacji elektrycznych
45.11.12.00-0
– roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45.11.12.00-0-
roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45.23.24.40-8 - roboty budowlane w zakresie
budowy rurociągów do odprowadzania
ścieków,
45.23.31.40-2 - roboty
drogowe
45.23.11.00-6 – ogólne
roboty budowlane związane z budowa rurociągów
- Informacja
o możliwości złożenia oferty wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza
składania ofert wariantowych.
- Termin
wykonania zamówienia:. 31 grudnia 2010 r.
- Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,
którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców,
którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda
ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat
przed wszczęciem postępowania;
2) wykonawców, w
stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z
wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony
prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia
wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy
zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne
lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne,
które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem
o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących
pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi
gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści
majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału
w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne,
których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom
osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo
przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu
osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie,
których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo
popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo
przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa,
przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe
oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano
za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo
związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne,
których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za
przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia,
przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo
przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne
przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub
przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie
przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe,
wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie
przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny
zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy
nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1
pkt 1-3.
Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali
bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub
posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym
udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt
1 i 2 ustawy pzp
2) złożyli
nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli
oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają
błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp;
4) nie wnieśli wadium,
w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się
na przedłużenie okresu związania ofertą.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców
zostanie dokonana wg formuły „spełnia –
nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować
będzie wykluczeniem wykonawcy.
VI.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY
W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
I SKŁADAJĄCYCH SIĘ NA OFERTĘ
1.1. Wypełniony szczegółowo formularz
oferty, część A SIWZ
1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej,
finansowej i technicznej Wykonawcy:
1) Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo
zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania
na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na
załączniku nr I.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
3) działalności gospodarczej, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika
Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru
Karnego w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7) Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje,
lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji
zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w
postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób
zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby,
którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie
czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III – 3, na załączniku nr
II.
8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia
narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z
uwzględnieniem wymogu pkt. III – 5.
9) Wykaz wykonanych
robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
stanowiącym przedmiot zamówienia, z
podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co
najmniej 3 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających
(inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III – 4, potwierdzających, że roboty
zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV.
10) Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w
przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania
finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i
należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – za ten okres, udokumentowane jak w pkt III – 2.2).
11) Informacja banku, lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy,
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3
miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III – 2.1).
12) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III – 2.3.
1.3. Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny
wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach
oferty.
1.4. Harmonogram
realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem ofertowym
oraz ramowym harmonogramem realizacji inwestycji stanowiącym część [D1]
niniejszej siwz,
zawierający zestawienie kosztów elementów robót bez podatku VAT. Będzie on
podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w
harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów zgodnie z
umową. Zamawiający
wymaga, aby harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji inwestycji dostarczony
przez zamawiającego nie był zmieniony co do podziału na elementy rozliczeniowe
wykazane przez zamawiającego, niemniej jednak dopuszcza wyodrębnienie w ramach
tych elementów rozliczeniowych, mniejszych elementów rozliczeniowych,
stanowiących skończone elementy robót budowlanych umożliwiające ich odbiór i
fakturowanie.
1.5.
Zaparafowany
na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy
projekt umowy.
UWAGI:
·
dokumenty z pkt. 1.2.1) - 1.2.11), mogą być
przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za
zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
·
złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub
stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone
jest karą pozbawienia wolności (art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks
Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz. 553 z późn. zm.) i zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień
Publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
8.1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1), 1.2.3), 1.2.5)
składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w
którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
·
nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
·
nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
·
nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu.
2.2. Zamiast dokumentów, o
których mowa w pkt. 1.2.4) składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty
dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy.
2.3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt. 2.1. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2.4. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w
pkt. 2., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski, poświadczonym przez wykonawcę.
8. Informacja na temat wadium:
Wykonawca zapewni
jako część swojej oferty wadium w wysokości 100 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na
konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gilowicach Nr: 21 8141 0008 0000
1661 2000 0040., z dopiskiem „Wadium – „Rozbudowa
kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w
Gminie Ślemień – Etap I Zadanie
Jeżeli wadium
wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów
należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Ślemień adres: Gmina Ślemień z siedzibą w
Ślemieniu 34-323 Ślemień 430 - w godz. 8 – 14, , wg instrukcji jn..
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16 listopada
2009r. do godz. 1000.
Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa
powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć
konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez
Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia
jakichkolwiek dodatkowych warunków.
W
przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty
winny być złożone w kasie Zamawiającego Urzędu Gminy Ślemień adres: Gmina
Ślemień z siedzibą w Ślemieniu 34-323
Ślemień 430 - w godz. 8 – 14, uzyskując
potwierdzenie złożenia na kserokopii
dokumentów, w terminie wyznaczonym dla
złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować
się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie
Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz).
Wykonawca, którego oferta nie będzie
zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony
z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo
zamówień publicznych.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
·
odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie,
·
nie
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach
określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,
·
zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych,
nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami: cena /brutto/- 100%
10. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie
Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu
,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie lub pokój nr 18, nie później niż do dnia 16.11.2009
roku do godz. 10.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2009
roku o godzinie 10.30,
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy
Ślemień pok. 11.
11. Termin związania ofertą:
Termin
związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu
związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
14. Informacja o wyborze najkorzystniejszej
oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z
zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Zamawiający
nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
16. Informacja o przewidywanych zmianach
postanowień umowy :
Zamawiający
przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, warunkiem
zmian postanowień zawartych w umowie będą okoliczności których nie można przewidzieć
w chwili zawarcia umowy oraz Zamawiający
przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie wydłużenia terminu
realizacji przedmiotu zamówienia.
Zadanie pn:” Rozbudowa sieci
sanitarno- kanalizacyjnej i oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień etap 1 zadanie
Wójt
Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_2009.doc
harmonogram_i_kanalizacja_-2009.pdf
PRZEDMIARY:
przedmiar_-_blok_technologiczny.pdf
przedmiar_-_budynek_socjalny_z_garazem_2009.pdf
przedmiar_-_hydraulika_2009.pdf
przedmiar_-_instalacje_elektryczne_2009.pdf
przedmiar_-_instalacje_technologiczne_2009.pdf
przedmiar_-_zagospodarowanie_terenu.pdf
przedmiar_przylacza_wodociagowe.pdf
ceretnik_kanalizacja_sanitarna_-_kolektor_a-przedmiar.pdf
ceretnik-wodociag-kolektor_a_-_przedmiar.pdf
ceretnik_kanalizacja_sanitarna_-_kolektor_b-przedmiar.pdf
ceretnik-wodociag-kolektor_b-_przedmiar-1.pdf
przedmiar-kanaly_sanitarne_2009.pdf
przedmiar_-_przylacza_sanitarne_2009.pdf
przedmiar_-_przylacza_wodociagowe_2009.pdf
przedmiar_-siec_wodociagowa_2009.pdf
specyfikacja_techniczna_wodociag_2009.doc
specyfikacja_techniczna_kanalizacja_2009.doc
czesc__technologiczna_projekt_budowlany_2009.pdf
Mapy sytuacyjno-wysokościowe:
PROFILE KANAŁY:
PROFILE WODA:
woda_1-18_hydrant_41-43_boczny_20-34_hydrant_79-.pdf
woda_2-32-h93-73_45-33_h74-78.pdf
woda_12-12ac-h58_22e-22e1_14-24-h59_15-25-h60_9-.pdfwoda_19-42_hydrant_44-50.pdf
woda_21-11_hydrant_52-54____woda_22-13_hyd_55-57.pdf
woda_21-11_hydrant_52-54____woda_22-13_hyd_55-57.pdf
woda____15d-5_hydranty_10-19.pdf
PRZYŁĄCZA WODY:
przedmiar_wodociag_slemien_dodatkowe.pdf
SZCZEGÓŁY:
przejscie_nad_potokiem_nr_1.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr_2.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr_3.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr4.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr_5.pdf
przejsie_nad_potokiem_nr_6.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr_7.pdf
przejscie_nad_potokiem_nr_8.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr_10.pdf
przejscie_pod_potokiem_nr_11.pdf
studzienka_odpowietrzajaca.pdf
studzienka_odpowietrzajaca.pdf
Zestawienie przyłączy:
Zestawienia przyłączy kanalizacyjnych:
ceretnik_-_profil_-_projekt_-2009.pdf
ceretnik_-_profil_-_projekt_-2009.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 2009-10-26
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2009-10-26 10:54:10
- Liczba odsłon: 432
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: