OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na „Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z odpowiednim oznakowaniem ( PL-SK 2007-2013) w projekcie pn:” Wielowymiarowa integracja społeczności Gminy Ślemień i Oravskie Vesele” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007-2013”
Znak sprawy: FZ-UG-3410-EWT-1/2010
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn. zm./
- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12 kwietnia 2010 Nr:
- Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ślemień w dniu 12 kwietnia 2010 r.
- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku w dniu: 12 kwietnia 2010 r.
I. 1. Nazwa i adres Zamawiającego:
GMINA ŚLEMIEŃ
34- 323 ŚLEMIEŃ, ul. Krakowska 148
pow. żywiecki
woj. śląskie
REGON: 070010136
NIP: 553-11-18-702
TEL. (033) 865-40-84
FAX (033) 865-40-84
www.slemien.pl
godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500
piątek w godz. 800-1600
2. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn. zm.. i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. śpiewniki Maryjne, banery, plakaty, ogłoszenia w prasie, foldery, upominki oraz gadżety promocyjne obejmujące ( długopis, skoroszyt, zapalniczkę, breloczki, smycz, kubek) wraz z odpowiednim oznakowaniem.
- Śpiewniki Maryjne z nadrukiem 1000 szt
- banery z nadrukiem 2 szt.
- plakaty z nadrukiem 50 szt
- ogłoszenia w prasie 1 szt
- foldery z nadrukiem2000 szt.
- upominki z nadrukiem 10 szt.
- gadżety promocyjne z nadrukiem ( długopis, skoroszyt, zapalniczka, breloczki, smycz, kubek – 1000 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.
1.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Wspólny Słownik Zamówień (CPV )– 39.29.41.00-0
2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.Termin wykonania zamówienia:. 17 maja 2010 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.
Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy dostawy podobne do objętych przedmiotowym zamówieniem. Za pracę podobną zamawiający uzna: dostawę o wartości minimum 40 000 zł brutto materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem.
IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i składających się na ofertę
Wypełniony formularz cenowy - ofertowy ( wg załącznika nr 1)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ( wg załącznika nr 2)
Wykaz zrealizowanych zamówień ( wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami ( referencje, protokoły odbioru etc.) potwierdzającymi, że te zamówienia zostały wykonane należycie.
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
Jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda próbek tj. po jednym egzemplarzu wzoru ( plakatu, folderu, upominki oraz gadżety promocyjne obejmujące ( długopis, skoroszyt, zapalniczkę, breloczki, smycz, kubek) wraz z odpowiednim oznakowaniem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający na tym etapie nie wymaga docelowej kolorystyki materiałów promocyjnych oraz sposobu znakowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
V. Informacja na temat wadium:
W postępowaniu wadium nie jest wymagane.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%
VII. Miejsce i termin składa ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie lub pokój nr 18, nie później niż do dnia 19.04.2010 roku do godz. 900.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2010 roku o godzinie 930, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.
VIII. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
IX. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
X. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.
XI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
XII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XIII. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :
Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
ustawowej zmiany przepisów podatkowych,
zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcom,
działania siły wyższej,
wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego,
rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,
wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji.
zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych,
zmiany są korzystne dla zamawiającego,
konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
zmiany czasokresu finansowania inwestycji w uzgodnieniu z jednostką finansującą, wówczas może nastąpić zmiana terminu realizacji (wydłużenie), stosownie do uzgodnionego a tą jednostką przez zamawiającego nowego czasokresu finansowania,
XIV. Dopuszcza się możliwość wykonania zamówienia przez podwykonawców.
Wójt Gminy Ślemień
mgr Małgorzata Pępek
uzupełnienie załącznika do SIWZ:
Upominki - 10 kompletów w składa których wchodzić będzie :
- Podziękowanie ( dyplom z wydrukiem ) za udział , na desce drewnianej ( kolor drewna ciemny brąz ) z pleksą oraz statuetka szklana wys. 30 cm z grawerem laserowym ( I Polsko Słowackie Dni Maryjne, Ślemień 2010 ).
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
- Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-14 15:28:10
- Liczba odsłon: 287
- Historia dokumentu: