OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


na „Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z odpowiednim oznakowaniem ( PL-SK 2007-2013) w projekcie pn:” Wielowymiarowa integracja społeczności Gminy Ślemień i Oravskie Vesele” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska – Republika Słowacka 2007-2013”


Znak sprawy: FZ-UG-3410-EWT-1/2010



Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn. zm./

- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 12 kwietnia 2010 Nr:

- Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ślemień w dniu 12 kwietnia 2010 r.

- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku w dniu: 12 kwietnia 2010 r.


I. 1. Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ, ul. Krakowska 148

pow. żywiecki

woj. śląskie

REGON: 070010136

NIP: 553-11-18-702

TEL. (033) 865-40-84

FAX (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058 z późn. zm.. i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.


  1. Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600


    1. Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych tj. śpiewniki Maryjne, banery, plakaty, ogłoszenia w prasie, foldery, upominki oraz gadżety promocyjne obejmujące ( długopis, skoroszyt, zapalniczkę, breloczki, smycz, kubek) wraz z odpowiednim oznakowaniem.

- Śpiewniki Maryjne z nadrukiem 1000 szt

- banery z nadrukiem 2 szt.

- plakaty z nadrukiem 50 szt

- ogłoszenia w prasie 1 szt

- foldery z nadrukiem2000 szt.

- upominki z nadrukiem 10 szt.

- gadżety promocyjne z nadrukiem ( długopis, skoroszyt, zapalniczka, breloczki, smycz, kubek – 1000 szt.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ.


1.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):


Wspólny Słownik Zamówień (CPV )– 39.29.41.00-0


2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


3.Termin wykonania zamówienia:. 17 maja 2010 r.


    1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.

  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

  4. Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum trzy dostawy podobne do objętych przedmiotowym zamówieniem. Za pracę podobną zamawiający uzna: dostawę o wartości minimum 40 000 zł brutto materiałów promocyjnych wraz z oznakowaniem.



IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i składających się na ofertę

  1. Wypełniony formularz cenowy - ofertowy ( wg załącznika nr 1)

  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania ( wg załącznika nr 2)

  3. Wykaz zrealizowanych zamówień ( wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami ( referencje, protokoły odbioru etc.) potwierdzającymi, że te zamówienia zostały wykonane należycie.

  4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

  5. Jeżeli Wykonawca zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych zamierza polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda próbek tj. po jednym egzemplarzu wzoru ( plakatu, folderu, upominki oraz gadżety promocyjne obejmujące ( długopis, skoroszyt, zapalniczkę, breloczki, smycz, kubek) wraz z odpowiednim oznakowaniem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający na tym etapie nie wymaga docelowej kolorystyki materiałów promocyjnych oraz sposobu znakowania określonego w opisie przedmiotu zamówienia.


Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.


V. Informacja na temat wadium:

W postępowaniu wadium nie jest wymagane.


VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%


VII. Miejsce i termin składa ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie lub pokój nr 18, nie później niż do dnia 19.04.2010 roku do godz. 900.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2010 roku o godzinie 930, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.




VIII. Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.



IX. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


X. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.


XI. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


XII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.


XIII. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :


Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:

  • ustawowej zmiany przepisów podatkowych,

  • zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcom,

  • działania siły wyższej,

  • wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego,

  • rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,

  • wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji.

  • zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych,

  • zmiany są korzystne dla zamawiającego,

  • konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

  • zmiany czasokresu finansowania inwestycji w uzgodnieniu z jednostką finansującą, wówczas może nastąpić zmiana terminu realizacji (wydłużenie), stosownie do uzgodnionego a tą jednostką przez zamawiającego nowego czasokresu finansowania,

XIV. Dopuszcza się możliwość wykonania zamówienia przez podwykonawców.





Wójt Gminy Ślemień

mgr Małgorzata Pępek



siwz_dni_maryjne_2010.doc



uzupełnienie załącznika do SIWZ:


Upominki - 10 kompletów w składa których wchodzić będzie :

- Podziękowanie ( dyplom z wydrukiem ) za udział , na desce drewnianej ( kolor drewna ciemny brąz ) z pleksą oraz statuetka szklana wys. 30 cm z grawerem laserowym ( I Polsko  Słowackie Dni Maryjne, Ślemień 2010 ).


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2010-04-14 15:28:10
  • Liczba odsłon: 169
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2973869]

przewiń do góry