Wersja archiwalna 2011-05-13 11:50:24

                                                                                                                        

Znak sprawy:   ZP.2710.5.2011                                                                   Ślemień, 13 maja  2011 r.

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

 

                             Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.  ( Dz. U. z 2010 r. Nr.113, poz. 759 z późn. zm.), Zamawiający – Gmina Ślemień , zawiadamia, że w dniu 13 maja 2011 r. został rozstrzygnięty przetarg nieograniczony, którego przedmiotem jest: wykonanie usług nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji ,pn: „ Wykonanie pełnobranżowego projektu budowlano-wykonawczego Parku Etnograficznego Ziemi Żywieckiej wraz z realizacją robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji w miejscowości Ślemień etap I zadanie 1 – zaprojektuj i wybuduj”.

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, Priorytet IV - Kultura, Działanie 4.1 Infrastruktura Kultury, oraz dofinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

 

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego:

Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu

34-323 Ślemień , ul. Krakowska 148

pow. żywiecki

woj. śląskie

tel./Fax 33 865 40 84

 

 

2. Jako najkorzystniejszą wybrano ofertę:

oferta Nr 2-                            Zakład Usług Budowlanych

                                              Projektowanie i Nadzór Inwestycji

                                              mgr inż. Bogdan Krawczyk

                                            ul. Jodłowa 26, 34-300 Żywiec                     

3. Cena wybranej oferty:                                                           

 

 

                                                        Brutto: 72 921,00 zł zł

 

Słownie: siedemdziesiąt dwa tysiące dziewięćset dwadzieścia jeden 00/100

 

 

 

4. Uzasadnienie wyboru:

 

 

Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i przy zastosowaniu kryterium

oceny ofert ( cena – 100%) oferta otrzymała 100 pkt.

 

 

5. Informacja o wykonawcach, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom :

W przedmiotowym postępowaniu przetargowym zostały złożone następujące oferty:

 

Nr

oferty

 

 

                  Nazwa Wykonawcy

 

Cena oferty

 

 

Kryterium oceny

ofert

 

Łączna uzyskana

      punktacja

   1.

Biuro Usług Inwestycyjnych

MAR-KA Marek Pawlus

Pewel Wielka 570

34-340 Jeleśnia

 

110 700,00 zł

 

Cena 100%

 

           65,58 pkt.

   2.

Zakład Usług Budowlanych

Projektowanie i Nadzór Inwestycji

mgr inż. Bogdan Krawczyk

ul. Jodłowa 26

34-300 Żywiec

 

72 921,00  

 

           Cena 100%

 

          100  pkt.

6. Termin zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą:

 

   Przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą zamawiający wyznacza na :

           

                                                                      26 maja 2011 r.

                                     

7. Informacja o wykluczeniu lub odrzuceniu ofert.

 1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu została odrzucona  1 oferta.

 

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni  żadni wykonawcy.

 

Zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych od powyższych rozstrzygnięć przysługują Państwu środki odwoławcze przewidziane w dziale VI w/w ustawy.

 Treść niniejszego zawiadomienia przesłana zostanie uczestnikom postępowania faksem ( w formie pisemnej ) oraz zamieszczona na tablicy ogłoszeń zamawiającego i na stronie internetowej.

www.slemien.pl

 

Ślemień 13 maja 2011 r.

Wójt Gminy Ślemień

 

                          mgr Małgorzata Pępek

..........................................................................................

Podpis kierownika zamawiającego lub osoby upoważnionej

 

 

 

 

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-05-13
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-05-13 11:50:24
  • Liczba odsłon: 363
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2978458]

przewiń do góry