Ślemień: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 219543 - 2011; data zamieszczenia: 16.08.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Ślemieniu , ul. Krakowska 148, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania, pn: Odbudowa dróg gminnych w Gminie Ślemień w ramach usuwania szkód powodziowych 1.1.Zakres przewidywanych prac obejmuje w szczególności: 1 Odbudowa ul. Złoty Łan w miejscowości Kocoń, 2 Odbudowa ul. Miodowej w miejscowości Kocoń, 3 Odbudowa ul. Topolowej w miejscowości Kocoń, 4 Odbudowa ul. Majowej w miejscowości Las 5 Odbudowa ul. Wysokiej etap I w miejscowości Las, 6 Odbudowa ul. Jałowcowej etap I w miejscowości Las, 7 Odbudowa ul. Jaśminowej w miejscowości Ślemień, 8 Odbudowa ul. Kijasówka w miejscowości Ślemień, 9 Odbudowa ul. Kasztanowa w miejscowości Ślemień, 10 Odbudowa ul. Wąskiej etap I w miejscowości Ślemień, 11 Odbudowa ul. Granicznej w miejscowości Ślemień 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - projekt wykonawczy, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się zawarcie umowy ramowej: nie

II.1.9) Czy dopuszcza się ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: nie

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000 zł słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych . 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45ust. 6 ustawy, tj. 1 pieniądzu, 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr. 109, poz. 1158z późn. zm. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Gilowicach Nr : 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Ślemieniu pok. 18 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej trzy zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym co najmniej jedna osoba posiada wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej dla wykonania zamówienia specjalności.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o        Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a Wypełniony formularz ofertowy dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Załącznik Nr 1 b Wykaz osób uprawnionych do podpisania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. c Kosztorysy ofertowe , sporządzone na bazie przedmiarów robót , specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji technicznych. d Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych dopuszcza zmianę terminu wykonania robót pod warunkiem: wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych długotrwałe opady deszczu przez okres dłuższy niż 5 dni , mających faktyczny wpływ na realizację robót budowlanych prowadzonych na otwartej przestrzeni, potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. - wystąpienia w trakcie prowadzenia robót nieprzewidzianych okoliczności np.: brak zgody właściciela działki bezpośrednio sąsiadującej z drogą i konieczność przeprowadzenia pomiaru geodezyjnego ustalającego granice przebiegu działki , co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wykonanie pomiaru geodezyjnego wymaga dłuższego okresu realizacji. Zamawiający może zrezygnować z wykonania robót ustalonych w przedmiarze robót i obniżyć wynagrodzenie wykonawcy o wartość niewykonanych robót zgodnie z kosztorysem ofertowym, co zostanie potwierdzone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego stosownym protokołem. Wprowadzenie zmiany do umowy wymaga spisania protokołu konieczności zaakceptowanego przez obie strony i następować będzie aneksem do umowy. 3. Termin zawarcia umowy zostanie określony w informacji o wynikach postępowania. Termin ten może ulec zmianie w przypadku wniesienia odwołania przez któregoś z Wykonawców. O nowym terminie zawarcia umowy wykonawca zostanie poinformowany po zakończeniu postępowania odwoławczego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2011 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Ślemieniu 34-323 Ślemień, ul. Krakowska 148 pow. żywiecki woj. śląskie Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Gminy w Ślemieniu : 30.08.2011 r. godz. 8:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

                                                                               Wójt gminy Ślemień

                                                                              mgr Małgorzata Pępek


zmiana_ogloszenia_-11_drog-2011.doc


siwz_-_11_drog_-_2011.doc

ULICA ZLOTY ŁAN w KOCONIU

strona_tytulowa_zloty_lan.pdf

strona_tytulowa_-_sp.t._zloty_lan_2011.pdf

specyfikacja_techn._-zloty_lan_2011.pdf

przekroj_typowy-_zloty_lan_2011_-2.pdf

przekroj_typowt_-_zloty_lan_2011.pdf

przedmiar_robot-_zloty_lan_2011.pdf

plan_sytuacyjny-_zloty_lan_2011.pdf

opis_techniczny_-_zloty_lan_2011.pdf

koryta-_zloty_lan_2011.pdf

ULICA MIODOWA w KOCONIU

strona_tytulowa_miodowa.pdf

strona_tytul._miodowa_2.pdf

specyfikacja_tech._miodowa_2011.pdf

przekroj_typ.-miodowa_2.pdf

przekroj_typ-_miodowa.pdf

przedmiar_miodowa_2011.pdf

plan_sytuacyjny_-_miodowa.pdf

opis_techniczny-_miodowa_2011.pdf

ULICA TOPOLOWA w Koconiu

strona_tytulowa_topolowa.pdf

strona_tytulowa_sp.t.topolowa.pdf

specyfikacja_topolowa.pdf

przekroj_topolowa_2011.pdf

przedmiar_topolowa_2011.pdf

plan_sytuacyjny_topolowa.pdf

opis_techniczny_2011.pdf

ULICA MAJOWA w LASIE

strona_tytulowa_st_majowa.pdf

strona_tytulowa_majowa.pdf

specyfikacja_majowa_2011.pdf

przekroje_typowe_2_majowa.pdf

przekroje_typowe_1_majowa.pdf

przekroj_poprzeczny_przepustu_majowa.pdfprzedmiar_robot-_majowa_2011.pdf

przedmiar_robot-_majowa_2011-ii.pdf

plan_sytuacyjny_majowa_2011.pdf

opis_techniczny_majowa.pdf

ULICA WYSOKA w LASIE

szczegol_korytek_z_rusztem_stalowym_wysoka.pdf

strona_tytulowa_wysoka.pdf

strona_tytulowa_st._wysoka.pdf

specyfikacja_wysoka.pdf

przekroj_typowy_wysoka.pdf

przedmiar_wysoka_2011.pdf

plan_sytuacyjny_2011.pdf

opis_tech.wysoka.pdf

ULICA JAŁOWCOWA w LASIE

strona_tytulowa_st_jalowcowa.pdf

str._jalowcowa.pdf

specyfikacja_jalowcowa.pdf

przekroje_jalowcowa.pdf

przedmiar_ul._jalowcowa.pdf

plan_sytuacyjny_jalowcowa.pdf

opis_techniczny_jalowcowa.pdf

ULICA JAŚMINOWA w LASIE

strona_tytulowa__jasminowa.pdf

specyfikacja_jasminowa.pdf

przekroje_typowe_jasminowa.pdf

przekroje_typowe_2_jasminowa.pdf

przedmiar_jasminowa_2011.pdf

plan_sytuacyjny_jasminowa.pdf

opis_techniczny_jasminowa.pdf

ULICA KIJASÓWKA w ŚLEMIENIU

strona_tytulowa_kijasowka.pdf

specyfikacja_kijasowka.pdf

przekroje_typowe_1_jasminowa.pdf

przekroje_typowe_2_jasminowa_ii.pdf

przekroje_typowe_3_jasminowa.pdf

przedmiar_kijasowka.pdf

plan_sytuacyjny_kijasowka.pdf

opis_techniczny_kijasowka.pdf

kijasowka_st..pdf

ULICA KASZTANOWA w ŚLEMIENIU

strona_tytulowa_st_kasztanowa.pdf

strona_tytulowa_kasztanowa.pdf

specyfikacja_kasztanowa.pdf

przekroje_typowe_1_kasztanowa.pdf

przekroje_typowe_2_kasztanowa.pdf

przedmiar_kasztanowa.pdf

plan_sytuacyjny_kasztnowa.pdf

opis_techniczny_kasztanowa.pdf

ULICA WĄSKA w ŚLEMIENIU

strona_tyt._sp._techn._waska_ii.pdf

spacyfikacja_techn-_waska_-_etap_ii_2011.pdf

przekroj_typ.-_waska_-_etap_ii_2011.pdf

przedmiar_waska_-_etap_ii_2011.pdf

projekt_upr.techn.waska_ii_2011.pdf

plan_sytuacyjny_-waska_ii_2011.pdf

opis_techn.waska-_etap_ii_2011.pdf

ULICA GRANICZNA w ŚLEMIENIU

strona_tytulowa_graniczna.pdf

strona_tyt.st._graniczna.pdf

specyfikacja_graniczna.pdf

schemat_zbrojenia_muru_oporowego_graniczna.pdf

przekroje_typowe_1_graniczna.pdf

przekroje_typowe_2_graniczna.pdf

przekroje_typowe_3_graniczna.pdf

przekroj_poprzeczny_przepustu_graniczna.pdf

przedmiar_graniczna_2011.pdf

plan_sytuacyjny_graniczna.pdf

opis_techniczny_graniczna.pdf

korytko_z_rusztem_stalowym_graniczna.pdf





Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Józefiak Tomasz
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-08-29
  • Informacja zaktualizowana przez: Józefiak Tomasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-29 08:24:38
  • Liczba odsłon: 612
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 3171800]

przewiń do góry