Wersja archiwalna 2009-11-05 17:15:50

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Na Rozbudowę kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – etap I zadanie 2”

 

Znak sprawy:  FZ-UG-.3410- I- / 12 / 09

 

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./

- Biuletyn Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 05  listopada  2009 Nr: 199093-2009

- Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ślemień w dniu 05  listopada 2009 r.

- Siedziba Zamawiającego – Urząd Gminy Ślemień – tablica ogłoszeń na parterze budynku w dniu: 05  listopada 2009 r.

 

I. 1.  Nazwa i adres Zamawiającego:

GMINA ŚLEMIEŃ

34- 323 ŚLEMIEŃ

TEL. (033) 865-40-84

FAX  (033) 865-40-84

www.slemien.pl

godziny pracy Urzędu Gminy : poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500

piątek w godz. 800-1600

2. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie  o udzielenie zamówienia  prowadzone jest  w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych / Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058./ i przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

 

3.       Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać bezpłatnie również w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 18 w godz. poniedziałek - czwartek w godz. 700-1500 , piątek w godz. 800-1600

 

II.       Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkość i zakres zamówienia , z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych – zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – Etap I zadanie 2” na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez przedsiębiorstwo „ FWP –WODPOL” Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 50 „ Kanalizacja i wodociąg w Gminie Ślemień” zaktualizowana przez Zakład Usług Budowlanych Projektowanie i Nadzór Inwestycji, Żywiec ul. Jodłowa 26, oraz „ MWM”  Sp. z o.o. , 44-100 Gliwice , ul. Grottgera 35 „ Oczyszczalnia ścieków komunalnych w Ślemieniu” , zawierająca w szczególności : projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz całą pozostałą dokumentację projektową.

1.Nomenklatura wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

            45.00.00.00-7 - roboty budowlane

45.25.21.27-4 – roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45.31.00.00-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45.11.12.00-0- roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45.23.24.40-8 - roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do     odprowadzania ścieków,

45.23.31.40-2 - roboty drogowe

45.23.11.00-6 – ogólne roboty budowlane związane z budowa rurociągów

 

2. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

3.Termin wykonania zamówienia:.  31 grudnia 2010 r.

 

III.     Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:.

       Wykonawca przystępujący do przetargu powinien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania

Podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2, o którym mowa powyżej, muszą spełniać łącznie wszystkie podmioty działające wspólnie.

 

2. Sytuacja finansowa:

2.1. wykonawca musi mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do   realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę 1 500 000 zł, co winno jednoznacznie wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV. 1.2.10/,

2.2.wykonawca musi posiadać średnioroczny obrót w ciągu ostatnich trzech lat w zakresie wykonawstwa robót w wysokości 8 000 000 zł, potwierdzony jak w pkt. IV-1.2.9/,

2.3.Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej              w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2 000 000 zł, co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. IV.1.2.11/. Wykonawca, który nie dysponuje polisą obejmującą pełny okres realizacji zamówienia, winien złożyć oświadczenie, iż zobowiązuje się do wznowienia polisy jw. na cały okres realizacji zamówienia przed wygaśnięciem posiadanej polisy.

 

3.   Potencjał kadrowy:

3.1. Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno – budowlanej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba,

-    instalacyjno – sanitarnej, wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 2 osoby,

-    drogowej wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa – 1 osoba,

-    elektrycznej, w tym w zakresie AKPiA wraz z zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa - 1 osoba,

 

3.2. Dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi: uprawnienia geodezyjne – 1 osoba

         aktualne uprawnienia SEP  dla robót elektroenergetycznych – 1 osoba

 

       Powyższe wymagania muszą być udokumentowane jak w pkt IV 1.2.6/,

4.   Doświadczenie zawodowe:

    Wykonawca musi udowodnić poprzez przedstawienie w załączniku określonym   w pkt. IV.1.2.8/, oraz dołączenie dokumentów określonych w pkt. IV.1.2.8/, potwierdzających zrealizowanie w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzech zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia.

     Jako zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie dwie realizacje dotyczące budowy kanalizacji sanitarnej o wartości nie niższej niż 6 000 000 zł i łącznej długości minimum 12 000 mb. każda, a co najmniej jedną realizację zawierającą w swym zakresie budowę minimum 6 000 mb. sieci wodociągowej wraz z przyłączami, a także jedno zadania dotyczące budowy lub rozbudowy oczyszczalni ścieków o wydajności nie niższej jak 400 m3 na dobę.

  • Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których rozpoczęcie i zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania.

 

5.   Potencjał sprzętowy:

Wykonawca musi dysponować sprzętem budowlanym i środkami transportowymi niezbędnymi do wykonywania robót.

Wymagane jest posiadanie następujących narzędzi i urządzeń: koparki (gąsienicowa o poj. łyżki pow. 0,6 m3 – 2 szt)., kop.-ładowarki o poj. łyżki 0,25 m3 – 4 szt., dźwigi, spycharki, samochody ciężarowe 5 - 10 t. – 4 szt., w tym wywrotki , sprzęt do zabezpieczenia wykopów (obudowy – 100 m2 ), co należy udokumentować jak pkt IV 1.2. 7/.

    

6. Gwarancja:

    Oferent musi zaoferować minimum 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia licząc od dnia odbioru końcowego.

 

7. Obowiązującą formą zapłaty za przedmiot zamówienia będzie wynagrodzenie ryczałtowe.

 

·          Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją w całości warunków zawartych w niniejszej specyfikacji jako wyłącznej podstawy przetargu.

·          Od uczestników oczekuje się starannego zapoznania się z projektem, dostarczoną specyfikacją istotnych warunków zamówienia, a także dokonania wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.

·          Zamawiający odrzuci oferty zgodnie z art. 89 i art. 90 ustawy Prawo zamówień publicznych,

·          Zamawiający dokona wykluczenia wykonawców zgodnie z treścią art. 24 ust 1 i 2
a w szczególności tych, którzy nie złożyli wraz z ofertą oświadczeń                                i dokumentów określonych w pkt. IV.1. po uprzednim wyczerpaniu procedury określonej w art. 26 ust. 3 oraz art. 87 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

·          Oferty wykonawców, którzy zostali wykluczeni traktowane będą jako odrzucone.

·          Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane ze sporządzeniem              i złożeniem oferty.

 

 

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły „spełnia – nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy.

 

IV. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i składających się na ofertę

1.1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty, część A SIWZ

1.2. Dane dotyczące wiarygodności prawnej, finansowej i technicznej Wykonawcy:

1)    Oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. na załączniku nr I.

2)    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3)    Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5)    Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym                  w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

6)    Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje, lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, a także z określeniem zakresu wykonywanych przez nie czynności z uwzględnieniem spełnienia wymogów pkt. III – 3, na załączniku nr II.

7)    Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na załączniku nr III, z uwzględnieniem wymogu pkt. III – 5.

8)    Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem  wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem co najmniej 3 referencji (innych dokumentów) od poprzednich zamawiających (inwestorów) zgodnie z wymaganiami pkt. III – 4, potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, na załączniku nr IV.

9)    Bilans z rachunkiem zysków i strat, albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres, udokumentowane jak w pkt III – 2.2).

10)     Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy; dokument jest aktualny, jeżeli został wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, udokumentowane jak w pkt III – 2.1).

11)     Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, udokumentowane jak w punkcie III – 2.3.

1.3.  Kosztorys ofertowy, który winien być zgodny wartościowo z wynagrodzeniem ryczałtowym zaoferowanym przez wykonawcę, w ramach oferty.

1.4. Harmonogram realizacji umowy w ujęciu rzeczowo-finansowym, zgodny z kosztorysem ofertowym oraz ramowym harmonogramem realizacji inwestycji stanowiącym część [D1] niniejszej siwz, zawierający zestawienie kosztów elementów robót bez podatku VAT. Będzie on podstawą do wystawienia faktur częściowych, obejmujących wykazane w harmonogramie elementy robót jako przedmioty oddzielnych odbiorów zgodnie z umową. Zamawiający wymaga, aby harmonogram rzeczowo – finansowy realizacji inwestycji dostarczony przez zamawiającego nie był zmieniony co do podziału na elementy rozliczeniowe wykazane przez zamawiającego, niemniej jednak dopuszcza wyodrębnienie w ramach tych elementów rozliczeniowych, mniejszych elementów rozliczeniowych, stanowiących skończone elementy robót budowlanych umożliwiające ich odbiór i fakturowanie.

1.5.        Zaparafowany na dowód akceptacji przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy projekt umowy.

 

UWAGI:

·      dokumenty z pkt. 1.2.1) - 1.2.11), mogą być przedstawione w formie oryginałów albo czytelnych kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,

·      złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów albo nierzetelnych oświadczeń zagrożone jest karą pozbawienia wolności (art. 297 ustawy z dnia 6.06.1997 roku - Kodeks Karny (Dz. U. z 1997 roku, nr 88, poz. 553 z późn. zm.) i zgodnie  z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych powoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:

2.1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2.1), 1.2.3), 1.2.5) składa odpowiedni dokument, lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

·      nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

·      nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

·      nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

2.2. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2.4) składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy.

2.3.  Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1. można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

2.4.  Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 2., sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

 

V.     Informacja na temat wadium:

Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 100 000,00 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gilowicach Nr: 21 8141 0008 0000 1661 2000 0040., z dopiskiem „Wadium – „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej i wodociągu wraz z rozbudową oczyszczalni ścieków w Gminie Ślemień – Etap I Zadanie 2.

 

Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości), oryginały dokumentów należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Ślemień adres: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu   34-323 Ślemień 430 -   w godz. 8 – 14, , wg instrukcji jn..

Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 listopada 2009r. do godz. 1000.

Poręczenie lub gwarancja, o którym mowa powyżej powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego w okresie trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków.

W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty winny być złożone w kasie Zamawiającego Urzędu Gminy Ślemień adres: Gmina Ślemień z siedzibą w Ślemieniu   34-323 Ślemień 430 -   w godz. 8 – 14, uzyskując potwierdzenie złożenia na    kserokopii dokumentów,  w terminie wyznaczonym dla złożenia oferty. Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, kiedy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego, lub zostanie zdeponowane w kasie Zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz).

Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

·          odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

·          nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego,

·          zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe,   z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa  w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

 

VI.      Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze Wykonawcy  Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: cena /brutto/- 100%

 

VII.    Miejsce i termin składa ofert:

             Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:   Urząd Gminy w Ślemieniu ,34- 323 Ślemień 430 w Sekretariacie lub pokój nr 18,  nie później niż do dnia  26.11.2009 roku do godz. 1000.

               Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.11.2009 roku o godzinie 1030, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Ślemień pok. 11.

 

VIII.    Termin związania ofertą:

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

IX.   Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

X.   Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy niniejszego przetargu.

 

XI.   Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej:

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

    XII.    Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających :

 Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.

 

    XIII.  Informacja o przewidywanych zmianach postanowień umowy :

 

Zmiany do umowy możliwe są jedynie w trybie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uzgodnienia w tym zakresie wymagają dla swej ważności zatwierdzenia przez Wójta Gminy Ślemień, a zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:

·        ustawowej zmiany przepisów podatkowych,

·        zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcom,

·        działania siły wyższej,

·        wystąpienia przyczyn zależnych od zamawiającego,

·        rezygnacji z wykonania części robót, z jednoczesnym ograniczeniem (obniżeniem) wynagrodzenia wykonawcy,

·        wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, wówczas zmiana umowy może nastąpić w zakresie terminu realizacji.

·        zmiany technologii wykonania robót, lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych,

·        zmiany są korzystne dla zamawiającego,

·        konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

·        zmiany czasokresu finansowania inwestycji w uzgodnieniu z jednostką finansującą, wówczas może nastąpić zmiana terminu realizacji (wydłużenie), stosownie do uzgodnionego a tą jednostką przez zamawiającego nowego czasokresu finansowania,

 

 

 

                                                                                                     Wójt Gminy Ślemień

                                                                                                    mgr Małgorzata Pępek




siwz_kanalizacja_-_2009-ii.doc


harmonogram_wykonania_robot_2009_nowy..doc

harmonogram_rzeczowy_12-2.pdf


Przedmiary i projekty Oczyszczalnia ścieków:

-_blok_technologiczny.pdf

-_budynek_socjalny_z_garazem_2009.pdf

-_hydraulika_2009.pdf

-_instalacje_elektryczne_2009.pdf

-_instalacje_technologiczne_2009.pdf

-_zagospodarowanie_terenu.pdf

przylacza_wod..pdf

Oczyszczalnia specyfikacja:

sst-089-00-00-specyfikacja_ogolna.pdf

sst-089-01-01-_przygotowanie_terenu_pod_budowe.pdf

sst-089-01-02-_przylacza_wodociagowe_..pdf

sst-089-01-03-_przylacza_kanalizacji_sanitarnej_i_deszczowej.pdf

sst-089-01-04-_ksztaltowanie_terenow_zielonych.pdf

sst-089-02-01-_roboty_betonowe.pdf

sst-089-02-02-roboty_murarskie.pdf

roboty_rynny.pdf

sst-089-02-04-_konstrukcje_drewniane_dachowe.pdf

pomosty.pdf

sst-089-02-06_-izolacje_termiczne.pdf

sst-089-03-01-_wod-kan..pdf

sst-089-03-02-technologia_oczyszczalni_sciekow.pdf

instalacje_elektr..pdf

sst-089-04-01-stolarka_.pdf

sst-089-04-02-okladziny_z_plyt_gipsowo-_kartonowych.pdf

sst-089-04-03-plytkowanie..pdf

tynkowanie.pdf

izolacje_wod..pdf


Oczyszcalnia Konstrukcja:

kt-089_slemien_pw_ko_nr_7_-_blok_technologiczny_-_rzut_pomostow.pdf

kt-089_slemien_pw_ko_nr_9_-_blok_technologiczny_-_pomosty_p3.pdf

kt-089_slemien_pw_ko_nr_10_-_blok_technologiczny_-_pomosty_p4.pdf

kt-089_slemien_pw_ko_nr_11_-_blok_technologiczny_-_balustrady.pdf

kt-089_slemien_pw_ko_nr_12_-_blok_technologiczny_-_rzut_krat_pomostowych.pdf

kt_038_slemien_pw_ko___opis_techniczny.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_1_1_2__budynek_-_rzut_i_przekroje_fundamentow.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_1_2_2___budynek_-_stopy_fundamentowe.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_2_1_2___budynek_-_wience.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_2_2_2___budynek_-_rama_i_belka_zelbetowa.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_3___budynek_-_stropy.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_3__blok_technologiczny_-_rysunek_zbrojeniowy_-_plyty_i_slupy_zelbetowe.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_4_1_3__blok_technologiczny_-_rysunek_szalunkowy_-_rzut.pdf

kt_038_slemien_pw_ko_nr_4_2_3__blok_technologiczny_-_rysunek_szalunkowy_-_przekroje_aa_dd.pdf


kt_038_slemien_pw_ko_-_zestawienie_stali_zbrojeniowej.pd

rys.nr_8.pdf

rys.nr_9.pdf

rys.nr_10.pdf

rys.nr_11.pdf


OCZYSZCALNIA przyłącza:


kt-089_slemien_sz_pw_opis.pdf

kt-089_slemien_sz_pw_rys_1.pdf

kt-089_slemien_sz_pw_rys_2.pdf

kt-089_slemien_sz_pw_rys_3.pdf


kt-089_slemien_co_pw_opis.pdf

kt-089_slemien_co_pw_rys_1.pdf


OCZYSZCALNIA - TECHNOLOGIA:


kt-089_slemien_is_pw_opis.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_1.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_2.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_3.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_4.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_5.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_6.pdf

kt-089_slemien_is_pw_rys_7.pdf


OCZYSZCZALNIA - wod-kan.

kt-089_slemien_wk_jw_pw_opis_techniczny.pdf

kt-089_slemien_wk_jw_pw_rys_1.pdf

kt-089_slemien_wk_jw_pw_rys_2.pdf

kt-089_slemien_wk_jw_pw_rys_3.pdf

kt-089_slemien_wk_jw_pw_rys_4.pdf


OCZYSZCZALNIA - zagospodarowanie terenu:


kto-89_ab_2_projekt_zagospod.terenu.pdf

kto-89_ab_opis_zagospod.terenu.pdf


OCZYSZCZALNIA - elektryka

kt-038_slemien_pw_el_opis_techniczny.pdf

kt-083_slemien_pw_el.pdf


OCZYSZCZALNIA - Projekt.

kt0-89_ab_1-rzut_parteru.pdf

kt0-89_ab_2-rzut_dachu.pdf

kt0-89_ab_3-przekroj_a-a.pdf

kt0-89_ab_4-elewacja_frontowa.pdf

kt0-89_ab_5-elewacja_tylna.pdf

kt0-89_ab_6-elewacje_boczne.pdf

kt0-89_ab_7-zestawienie_stolarki_okiennej.pdf

kt0-89_ab_8-zestawienie_stolarki_drzwiowej.pdf

kt0-89_ab_9-kolorystyka_lazienki.pdf

kt0-89_ab_opis_arch..pdf


SIEĆ sanitarno - wodociągowa:

przedmiar_-_przylacza_sanitarne_2009.pdf

przedmiar_-_przylacza_wodociagowe_2009.pdf

przedmiar_-siec_wodociagowa_2009.pdf

przedmiar-kanaly_sanitarne_2009.pdf


czesc__technologiczna_projekt_budowlany_2009.pdf


SPECYFIKACJE :

specyfikacja_techniczna_kanalizacja_2009.doc

specyfikacja_techniczna_wodociag_2009.doc


PZREDMIAR I PROJEKTY "CERETNIK"

ceretnik_kanalizacja_sanitarna_-_kolektor_a-przedmiar.pdf

ceretnik_kanalizacja_sanitarna_-_kolektor_b-przedmiar.pdf

ceretnik-wodociag-kolektor_a_-_przedmiar.pdf

ceretnik-wodociag-kolektor_b-_przedmiar-1.pdf

ceretnik_-_profil_-_projekt_-2009.pdf

ceretnik_-_profil_-_projekt_-2009.pdf



PROFILE-kanały:

boczne_a_63-130.pdf

boczne_a_2-63.pdf

kanal_boczne_h_2-16.pdf

kanal_boczne_h_22-37.pdf

kanal_boczne_h_26.pdf

kolektor_a_1-83.pdf

kolektor_a_83-139.pdf

kolektor_f_boczny.pdf

kolektor_g_boczne_2-_15.pdf

kolektor_h_1-37.pdf


PROFILE - woda

woda_1-18_hydrant_41-43_boczny_20-34_hydrant_79-.pdf

woda_2-32-h93-73_45-33_h74-78.pdf

woda_3-36_hydrant_32-40.pdf

woda_3-36_hydrant_32-40.pdf

woda_10-8_hydranty_23-31.pdf

woda_12-12ac-h58_22e-22e1_14-24-h59_15-25-h60_9-.pdf

woda_19-42_hydrant_44-50.pdf

woda_21-11_hydrant_52-54____woda_22-13_hyd_55-57.pdf

woda_21-11_hydrant_52-54____woda_22-13_hyd_55-57.pdf

woda__16-15d_hydranty_1-9.pdf

woda____15d-5_hydranty_10-19.pdf


MAPY SYT-WYSOKOŚCIOWE:

111.pdf

mapa_073.pdf

mapa_112.pdf

mapa_113.pdf

mapa_114.pdf

mapa_121.pdf

mapa_123.pdf

mapa_154.pdf

mapa_161.pdf

mapa_202.pdf

orientacja_i_uklad_map.pdf


PRZYŁĄCZA WODY:

073.pdf

111.pdf

112.pdf

113.pdf

114.pdf

121.pdf

123.pdf

161.pdf

opis_techniczny.pdf

orientacja_slemien.pdf

przedmiar_wodociag_slemien_dodatkowe.pdf

schemat_wodomierza.pdf

zestawienie_wodociagow.pdf


hydrant.pdf

komora_redukcyjna.pdf

nawiertka.pdf

odwodnienie_wodociagu.pdf

przejscie_nad_potokiem_nr_1.pdf

przejscie_nad_potokiem_nr_8.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr4.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_2.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_3.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_5.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_7.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_10.pdf

przejscie_pod_potokiem_nr_11.pdf

przejsie_nad_potokiem_nr_6.pdf

reduktor_cisnienia.pdf

schemat_wodomierza.pdf

studzienka_odpowietrzajaca.pdf

studzienka_odpowietrzajaca.pdf

szczegol_studzienek.pdf


EWIDENCJA GRUNTÓW:

ewidencja_gr.1.pdf

ewidencja_gr._2.pdf

ewidencja_gr._3.pdf

ewidencja_gr._4.pdf

ewidencja_gr._5.pdf

ewidencja_gr._6.pdf

ewidencja_gr._7.pdf

ewidencja_gr._8.pdf


ewidencja_gruntow_1.pdf

ewidencja_gruntow_2.pdf

ewidencja_gruntow_3.pdf


Zestawienie przyłączy:

zestawienie_przylaczy_8.pdf

zestawienie_przylaczy_1.pdf

zestawienie_przylaczy_2.pdf

zestawienie_przylaczy_3.pdf

zestawienie_przylaczy_4.pdf

zestawienie_przylaczy_5.pdf

zestawienie_przylaczy_6.pdf

zestawienie_przylaczy_7.pdf

zestawienie_przylaczy_10.pdf

zestawienie_przylaczy_11.pdf

zestawienie_przylaczy_12.pdf

zestawienie_przylaczy_13.pdf


Zestawienie rzędnych:

zestawienie_2.pdf

zestawienie_1.pdf

zestawienie_3.pdf

zestawienie_4.pdf

zestawienie_5.pdf

zestawienie_6.pdf

zestawienie_7.pdf

zestawienie_8.pdf

zestawienie_9.pdf

zestawienie_10.pdf

zestawienie_11.pdf

zestawienie_12.pdf

zestawienie_13.pdf

zestawienie_14.pdf



zestawienie_11.pdf

zestawienie_22.pdf

zestawienie_33.pdf

zestawienie_44.pdf

zestawienie_55.pdf

zestawienie_66.pdf\

zestawienie_77.pdf

zestawienie_88.pdf

zestawienie_99.pdf

zestawienie_1010.pdf

zestawienie_1111.pdf

zestawienie_1212.pdf

zestawienie_1313.pdf



Zamawiający informuje o możliwości wglądu do map i projektów niezbędnych do sporządzenia oferty przetargowej - w siedzibie Zamawiającego

Urząd Gminy Ślemień , pok. Nr. 19.








[Liczba odsłon: 2980894]

przewiń do góry